...ΑΡΗΣ...

4.1K 334 6
                                    

" Σοβαρά ρε Αρη;Δεν θα κάνεις τίποτα για να την κερδίσεις; "

" Όχι Λούκα, αύριο παντρευται και αν αυτό την κάνει ευτυχισμένη, είμαι και εγώ. "

"Παλιό εγωιστη, ρε είσαι μάλακας, πήγαινε και κερδίσε την νύφη. "
" Δεν μπορώ, πρέπει να γυρίσω σπίτι Ή Ρόζα θα γκρινιάζει. "
"Α ναι ξέχασα, υπάρχει και το απόβλητο."

" Λούκας. "
" Καλά. Καλά σόρι!"

Ανοίγω την πόρτα και βγαίνω έξω.

Όλο το βράδυ έκανα βόλτες με το αυτόκινητο, δε μπόρεσα να γυρίσω σπίτι εστανομουν πνιγμενος. " Αφού την Αγαπάω, τί στο διάλο κάνω εγώ εδώ;"

Γυρίζω σπίτι και βλέπω την Ρόζα να χαζεύει στην τηλεόραση. "Που ήσουν;"
" Στον Λούκα, Σόρι που άργησα μωρό μου, Ρόζα μου.. Εμ το βράδυ πετάω Για Ελλάδα, μου έτυχε ένα επαγγελματικό ταξιδι."

" Καλά Αρουλη μου, για πόσες μέρες; "
" Μια μέρα, σήμερα πετάω, αύριο το βράδυ θα είμαι Εδώ. "

" Τέλεια!"
" Πάω να να μαζέψω τα πράγματα μου. "

" Εντάξει μωρό μου. "

Μαζεύω τα πράγματα μου, αλλάζω ρούχα και έτοιμαζομαι.
Αποχαιρέτω την Ρόζα και φεύγω.

Στο αεροδρόμιο κανονίζω ότι χρειάζεται και λίγο μετά βρίσκομαι στο αεροπλάνο.

Το αεροπλάνο προσγείωνεται και όλοι κατεβαίνουμε κάτω.
Περνώ τις βαλίτσες μου και προχωράω μέχρι την έξοδο.

Περνώ ένα ταξί και με πάει συο παλιό μου σπίτι.
Έχω δύο ώρες μέχρι τον γάμο.

Έτοιμαζομαι, θα κλέψω τη νύφη.

Μόλις μπαίνουν όλοι μέσα συην εκκλησία για να γίνει υο μυστήριο εγώ μένω έξω και παρατηρώ την Μάχη μου, έχει αλλάξει πάρα πολύ,τα μαλλιά της Τα έβαψε, κοιτάω δίπλα και τον Χλεχλε και Τσαντηζομαι, εγώ θα ήμουν ρε μαλακά στην θέση σου τώρα.
Παρόλα αυτά φαίνεται χαρούμενη, είμαι έτοιμος να Τα διαλλεισω όλα όταν ο παπάς λέει :"αν κάποιος έχει αντίρρηση για αυτόν τον γάμο ας το πει τώρα ή άλλιως να σωπασει για πάντα "

Η Μάχη γυρνάει το σώμα της για να κοιτάξει και κοίταει προς την είσοδο, εγώ κοιτάω την κοιλιά της και χάνω την γη κάτω από τα πόδια μου.
Κάνε να είναι απλά υο νυφικό και όχι αυτό που νομίζω.

Πριν ξανακοιταξει φεύγω.
Απογοήτευμενος λυπημενος.

Το βράδυ φτάνω σπίτι και μπαίνω μέσα. Αφήνω την βαλίτσα και προχωράω προς το δωμάτιο. Ανοίγω την πόρτα και το θέαμα που βλέπω με εξοργηζει, η Ρόζα να πηδιεται με τον κόλλητο μου;

" Άρη. "
Τσιριζει εκείνη..
" Μάζεψε τα πράγματα σου και φύγε αυτή την στιγμή αππ το σπίτι μου. Να μην σε ξαναδώ στα μάτια μου, παλιοπουτανα. "

" Και όσο για εσένα, νομιζα ότι είσαι φίλος αλλά έκανα λάθος.Μαζέψτε τα πράγματα σας και φύγετε, και Ρόζα τα υπόλοιπα θα στα στείλω μην τολμησεις και πατήσεις υο πόδι σου εδώ.

Καλημερουδια... ♥ ♥

ImposibleDonde viven las historias. Descúbrelo ahora