Τρία χρόνια μέτα
Ο Φανταστικός γάμος μου με τον άρη ήταν υπέροχος. Ειμαι ευτιχισμενη καο χαρούμενη, παρά πολύ, έχω Τομ γιο μου, τον άντρα μου. Και σύντομα ένα μικρό κοριτσάκι που θα την μεγάλωσω με τον καλύτερο τρόπο. Και δεν θα στερισω τον άρη από κοντά της.
Ο Ερμής παρόλα αυτά το πήρε πάρα πολύ καλά, βέβαια ήταν και μικρός καο δεν καταλαβαίνε πολλά.Κάθομαι στον κάναπε καο χαιδευω την μεγάλη μου κοιλίτσα. Και αναλογιζομαι τα χρόνια και τα πράγματα που έχω περάσει, ποιος θα το φανταζοταν.
" Μαμά; "
Ακούσα την φωνή του Ερμή και εστριψα το κεφάλι μου. " Τι έπαθες αγοράκι μου; "
Ρώτησα γλυκά καο ήρθε δίπλα μου, κάθισε στον καναπέ και χωθηκε στην αγκαλιά μου.
" Μαμά, είμαι ερωτευμένος. "
" Τι;;Εμ με ποια ερμακο μου; "
Τα επεξα τώρα. Ο 5χρονος γιος μου ερωτευμένος.
" Με..."
Πριν προλάβει να μου πει ο Ερμής το όνομα, άνοιξε η πόρτα και μπήκε ο Αρης φορτωμένος με σακούλες. Έχει γίνει υπερπροστατευτικος και με προσέχει πολύ. Δεν ξέρει και από μωρά ενώ εγώ ξέρω κάτι." Γειά σας παιδιά μου, τι κάνει ο άντρας μου και οι γυναίκες μου;"
Κοίταξα γύρω μου να δω ποια άλλη γυναίκα λέει, μα πόσο αφελής είμαι και το ξέχασα την μικρή εννοεί.
" Καλά είμαστε,Άρη να σου πω λίγο. "
" Ναι καλέ. "" Έλα μέσα. "
Τον τράβηξα καο έκλεισα την πόρτα του δωμάτιου. " Άρη ο Ερμής είναι ερωτευμένος, υο αγοράκι μου θα το πάρει άλλη σκύλα, θα την κομματιασω και θα της βγάλω τα μάτια οποία καο αν είναι."
" όπα, όπα, εντάξει βρε αγάπη μου,αγόρι είναι, θα του μιλήσω εγώ."" Όχ το φοβόμουν αυτό. "
" Μην άνυσηχεις θα του πω να περνει καο πδοφυλαξεις. "
" Πας καλά ρε Αρη τι λες, είναι 5χρονων."" Πλάκα κάνω."
"Ερμή, έλα να σου πω κατι. "Είπε φωνάζοντας και εγώ βγήκα από το δωμάτιο.
" Τι είναι ρε μπαμπά; "
Όταν λέει αυτό το μπαμπά, η καρδιά μου φτερουγιζει.
Μπήκε μέσα και ο Αρης έκλεισε την πόρτα όχι τέλειος για να ακούω." Η μαμά μου είπε ότι είσαι ερωτευμένος με ένα κοριτσάκι. Πως την λένε; "
" Ναταλία, είναι από το σχολείο μου και μου αρέσει πάρα πολύ, αλλά εκείνη είναι με τον Πέτρο και δεν μου δίνει σημασία. "
" Όχ δύσκολο αυτο, λοιπόν αγόρι μου,άκουσε με καλά. Τα κορίτσια πρέπει να τα κυνήγισεις, θα σε δυσκολεψουν, θα τα καταφέρεις αλλά μπορεί και να αποτύχεις, ποτέ μην τα βάλεις κάτω, να το ξέρεις αυτό,αν τα είχα παρατήσει εγώ με την μητέρα σου τώρα δεν θα ήμασταν μαζί. "" Έχεις δίκιο μπαμπάκα, ευχαριστώ πολύ. "
Τα μάτια μου δακρυσαν, αυτός είναι ο άντρας που ερωτευτικα, ο άντρας που με παιδεψε αλλά τα καταφέρα να είμαι μαζί του και παντρεμένη. Τον αγαπώ πάρα πολύ. Και μιλάει πιο σωστά από όλους.
ΤΕΛΟΣ
Να ξέρετε η Αγάπη έχει εμπόδια, μερικοί άνθρωποι είναι δύσκολο να καταλάβουν, αλλά θέλει θυσίες ο έρωτας, γιατί το να αγάπας είναι δύσκολο, πρώτα πρέπει να μάθεις να θυσιαζεις και μετά μαθαίνεις υο πως να αγαπάς.
Άργησα να το βάλω αλλά δεν ήθελα να τελειώσει. Στεναχωριέμαι πάρα πολύυυ. ♥ ♥ ♥ Λοιπόν ακούστε τι σκέφτηκα καο θέλω γνώμες, να το κάνω και δεύτερο βιβλίο, μόνο που τώρα θα έχει σχέση με τον Ερμή. Και μια κοπέλα. Τι λέτε;