...ΤΑΞΙΔΙ...

5K 359 2
                                    

Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν ξύπνησα ήταν να φτιάχνω βαλίτσες, είμαι τόσο ενθουσιασμενη, είναι ένας τόπος που πάντα ήθελα να πάω,γραφικά σημεία, στενάκια, αξιοθέατα.
Αφού έβαλα και ένα χοντρό μπούφαν στην βαλίτσα την έκλεισα και κατέβηκα στην κουζίνα.
Εκεί που έκανα τις δουλειές η πόρτα του σπιτιού ανοίγει.
" Αχχ μωρέ, ξυπνια είσαι;"
Λέει η Χριστίνα σοκαρισμένη. " Ναι από ότι βλέπεις, μικρή κουφαλιτσα που ήσουν; "
" Εμ..εε, αρχικά έχεις ένα σκύλο που τον λένε Αρ, θα σου αγοράσω αύριο έναν, και δεύτερον,τα ξαναβρηκα με τον Μάρκο!"
" Αχχ αγάπη μου χαίρομαι πολύυυ! Κάτσε μισό σκύλο; Και τον λένε αρ; "
" Εμ πήγε να μου ξέφεγει ότι εσύ θα γυρνουσες σπίτι με τον άρη και μόλις σκέφτηκα τη γκάφα έκανα ευτυχώς δεν ολοκλήρωσα το όνομα, είπα ότι δικαιολογία μου ήρθε. "

" Βλαμμενη! Αλλά δεν θα σου θυμωσω γιατί πετάω στα σύννεφα εγώ τώρα! "
" Γιατί; "
" Θα πάω ταξίδι μια εβδομάδα με τον Άρη μου στην Τσεχία! "
" Σοβαρολογεις τώρα; "
" Αχα!"
" Είναι μωρέ ο καλητερος! "
" Είναι παναθεμα το! "
" Ποίο είναι;"γυρίζουμε και οι δύο το κεφάλι μας και χαμόγελαμε στον άρη νευρικα.
" Όχ, πολύ fake smiles βλέπω, τι σκαρωνεται; "
" Μου έλεγε το ποσό καλός είσαι!"
" Α έτσι ε; "
" Ναι μωρό μου, αυτό της έλεγα! "
" Χαίρομαι τότε! "

" Άρη μου;;; "
" ΜΜ!"
" Μήπως να έβαζες κάνα ρουχαλακι πάνω σου; "
" Γιατί δεν σου αρέσω; "
" Όχι πας καλά ίσα ίσα! "

" Αλλά; "
" Με κολαζεις! "Του λέω Επέιτηδες ψιθύριστα στο αυτί. " ΕΜΜ..πάω να ντυθώ καλητερα! "

Γελάμε και οι δύο με την ψυχή μας και συνέχιζουμε να μιλάμε.

Το απόγευμα αρχίζω να έτοιμαζομαι γιατί το βράδυ είναι η πτήση.
Κανψ μπάνιο και ντυνομαι λίγο βαριά,στην Τσεχία έχει πολύ κρύο, ειδικά τώρα τον χειμώνα.
Βάφομαι απαλά και στεγνωνω τα μαλλία μου, τα πιάνω μια ατυμελιτη κότσιδα επειδή βαριέμαι να τα φτιάξω και είμαι έτοιμη.

" Μωρό μου πάμε; "
Άκουω τον Άρη να με φωνάζει και τρέχω στις σκάλες.
" Ναι!"

Βάλαμε τις βαλίτσες στο ταξί και ξεκίνησε με προορισμό το αεροδρόμιο.
Σε όλη την διαδρομή ο Αρης με είχε στην αγκαλιά του και μου χαιδευε ρύθμικα τα μαλλιά, το κεφάλι μου ήταν στο στήθος του και άκουγα τους αυξαμενους παλμους της καρδιάς του.
Χαμόγελασα και έκανα με το δάχτυλο μου κύκλους γύρω από το στήθος του.
Όταν φτάσαμε στο αεροδρόμιο δώσαμε τα εισιτήρια και ότι απαραίτητο χρειαζόταν και επειβηβαστηκαμε στο αεροπλάνο.

Η πτήση ηταν ευχάριστη, ούτε πολύ κουραστική, αν εξερεσουμε ότι κοιμομουν σε όλη τη πτήση.

" Αγάπη μου ξυπνά! "Ακούσα την φωνή του και άνοιξα τα μάτια μου."
" Φτάσαμε! "

Σηκώνομαι από την θέση και αφού περνουμε τις βαλίτσες βγαίνουμε έξω.
Αφού πείραμε τις βαλίτσες από τον ημαντα άρχισαμε να περπατάμε προς την έξοδο.
Πήραμε ένα ταξί και εγώ μαγεμένη κοιτούσα Έξω.
" Σου αρέσει μωρό μου; "
" Είναι τέλεια, σε αγαπάω! "

Του λέω και του δίνω ένα φιλί.
" Είσαι η καλύτερη μου επιλογή! " Λέω και χαμόγελαει.
" Όχι ότι θα το υπερηφανευτο αλλά είμαι υπέροχος ο άτυμος!"Του ρίχνω μια μπουνιά στο χέρι και κάνει ότι πονάει," ψώνιο "

" Στριγκλα! Αν και η Στριγκλα έγινε αρνάκι. Καλητερα που δεν δουλεύεις όταν δουλεύες με τον αδερφό σου ήσουν σπαστικια! "
" Καί εγώ σε αγαπώ μωρό μου! "
Λέω ειρωνικά και γελάει, χαζοχαρουμενο.

Το ταξί σταματάει μπροστά από ένα τεράστιο ξενοδοχείο και αφού περνουμε τις αποσκευές μας μπαίνουμε μέσα.
"Άρη,αυτό το ξενοδοχείο φαίνεται πανάκριβο. "
" Και είναι, αλλά λεφτά έχω για εσένα Χαλάλι. "
Χαμόγελαω και του δίνω ένα φιλί συο μάγουλο, μόλις συνενωειται με την ρεσεψιον ανεβαίνουμε στο δωμάτιο μας, εξτασιασμενη κοιτάω με γουρλωμενα ματιά το δωμάτιο, είναι σουίτα υπερβολικά τεράστιο, με ένα υπερδιπλο κρεβάτι, καναπέ, τεράστια τηλέωραση και ένα τζάμι που έχει θέα τον Ναό Παναγίας του τυν.

" Ελπίζω να μην είναι καρδιακή προσβολή! "
Γελάει και τον κοίταβ δολοφονικα.
"Έλα ρε μωρό μου πλάκα Κάνω."
" Τίποτα δεν μπορεί να μου χαλάσει τις διάθεση οπότε πες ότι θες, μια εβδομάδα θα περάσω τον παραδισο μου.

Χέιιι λολιποπς,

Δεν έβαλα νωρίτερα επειδή δεν είχα έμπνευση και αυτό αν και λίγο μεγάλο, δεν έχει ωραία και ζούμετα πράγματα, φα επόμενα υπόσχομαι πιο ζούμερα! :-)
Δεν είναι ρε παιδιά γλυκας ο Αρης ή μόνο εγώ τον έχω ερωτευτεί, Ανδρομαχη λυπάμαι αλλά έχασες είναι δικός μου!!!

♥♥♥♥♥ Χιχι, Καλά Χριστούγεννα,καλή Πρωτοχρονιά,τα υπόλοιπα τα ξέρετε με υγεία πάνω από όλα, τα έχω βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια, κάτι πιο προτωτιπο δεν λένε. Λοιπόν επειδή εγώ βαριέμαι τα μη προτωτυπα ακούστε:
Καλή χρονιά με πολλους ψήφους, καλα πρωτοκεφαλαία,με πολλά βιβλία πάνω από ολα ( και όχι υγεία, είδατε την ειρωνια;) Λοιπόν καληνύχτα, μην ξεχνάτε να ψηφίσετε και να σχολιάσετε, βασικό!!! ♥♥♥

ImposibleOnde histórias criam vida. Descubra agora