1.

144 9 1
                                    

Na začátku září se Caleb rozhodl, že stráví jeden semestr na University of Ohio. Chvíli mu trvalo než přemluvil mamku s taťkou, aby ho pustili, ale jeho přesvědčovací schopnosti jsou neoblomné.
Od té doby co odjel jsem si s ním jenom 3krát volala přes Skype,vždy každý devatenáctý den v měsíci, jinak jsme vůbec nebyli v kontaktu.
Před chvílí jsem vrátila domů že školy. Dneska to bylo ve škole extrémně vyčerpávající, takže jsem si nachvilku lehla a když jsem se probudila rozhodla jsem se, že půjdu mamce pomoct s večeří.

"Ahoj mami, nechceš s něčím pomoct? " zeptala jsem se když jsem vešla do kuchyně

" Ahoj beruško, ano budeš hodná když nastrouháš okurku na salát" odpověděla mamka a povzbudivě se na mě usmála. Vytáhla jsem struhadlo a začala jsem strouhat. Máme najednou zazvonil telefon, tak si utřela ruce do utěrky a zvedla telefon.

"Ahoj zlato, copak se děje?" začne mamka mluvit do telefonu.

"Vážně? Tak to je skvělá zpráva" pokračuje mamka


"Počkat jako na celé Vánoce? To se mi nějak nezdá broučku" v tu chvíli mi došlo, že nejspíše mluví s Calebem a že po ní něco chce.

" No dobře jestli si myslíš, že je to dobrý nápad tak ti bránit nebudeme" ajeje to bude asi důležité protože Caleb určitě zase začal používat ty svoje přesvědčovací schopnosti.

" Zatím mi neděkuj, ještě si o tom promluvíme, mám tě ráda měj se Cale" rozloučila se mamka s Calem a já jsem hned začala vyzvýdat.

"To byl Caleb?" zeptala jsem se přestože jsem znala odpověď

"Ano, chce přijet na Vánoce domů, a chce si sebou přivézt 4 kamarády, které si tam našel, prý by byl rád kdybychom poznali lidi, s kterými se přátelí" vysvětlila mi mamka

"No a ty jsi mu to samozřejmě povolila viď? " zeptala jsem se mamky trochu vyčítavě

"Ale zlatíčko však víš, že ani tobě ani jemu nikdy nedokážu nic zakázat, vadí že přijedou jeho kamarádi k nám? " řekla mi mamka, vím že kdybych teď řekla, že nechci aby přijeli tak by se to mamka ještě pokusila zrušit. Ale na druhou stranu to Calebovi přeju, že si našel nějaké kamarády, které nám chce představit. Nikdy předtím to neudělal

" To víš že mi to nevadí, ještě že máme tak velký dům jinak by museli spát na matracích" řekla jsem troch u provokativně vzala si do ruky talíř s večeří a salátem a zamířila jsem do pokoje.


Ahooj je tu další díl snad se vám líbil. Kdo myslíte, že s Calebem přijede? A jak se příběh bude rozvíjet dál?
Vaše Char

Never Hang On Believe -CZKde žijí příběhy. Začni objevovat