9.

117 7 5
                                    

Ráno mě probudili paprsky slunce vkrádající se do ložnice skrz napůl roztažené žaluzie. Pomalu jsem otevřela oči a zjistila jsem, že jsem v posteli sama. Kde je Cameron? Vzala jsem si na sebe tepláky a dlouhé tričko a šla jsem si udělat snídani. Udělala jsem si řecký salát a šla jsem si sednout do obýváku a zapnula na televizi hokej. Po chvíli si vedle mě přisedla Marry s miskou plnou musli s jogurtem.

"Dobré ráno tak co Sof, jakpak se cítíš?" zeptala se mě a obejmula mě kolem ramen.

"Dobré Mar, už se mám dobře, děkuju za optání" usmála jsem se na ní.

"Co ty a Cameron? " pošeptala mi a usmála se jako měsíček na hnoji.

" No... Já nevím.... Asi nic.. " moc jsem to nechtěla rozebírat.

"Ale no tak, už jste spolu spali?" zeptala se a zase se tak blbě usmála.

"Marry!!" zamračila jsem se na ní

"No co je? Je to úplně normální otázka a víš, že mě můžeš říct všechno" naštvaně našpulila pusu.

"Ne nespali" už se o tom nechci dál bavit.

"Měli by jste toho využít než odjedeme" nerada jsem si to přiznávala, ale měla pravdu. Chtěla jsem s Camem trávit každou minutu dokud jsme spolu. Proto jsem se rozhodla, že ho půjdu najít.

Zvedla jsem se z pohovky a zamířila k němu a Nashovi do pokoje. Potichu jsem otevřela dveře a vešla do pokoje. Nash tu nebyl, zajímalo mě, kde může být. Ale z mého myšlení mě vytrhl pohled na Camovu nahou hruď a od pasu dolů byl zakryt peřinou. Přišla jsem k němu a sedla si na něj obkročmo. Začala jsem ho lechtat na hrudi a pochvilce sebou začal házet, div jsem z něj nespadla. Uklidnila jsem ho až tím, že jsem mu věnovala dlouhý polibek, který mi hned obětoval.

"Páni, takové probuzení bych bral každý den" usmál se na mě. Bože já miluju jeho úsměv, vždy mě to donutí taky se usmát. Místo odpovědi jsem mu dala další pusu.

"Kam jsi v noci zmizel? " zeptala jsem se ho mile, aby si nemyslel, že mu to vyčítám.

" Ani nevíš jak rád bych s tebou zůstal celou noc, ale když jsem slyšel, že přicházejí, tak jsem šel k sobě do pokoje a čekal než přijde Nash a tak nějak jsem tam usnul. Nezlobíš se? " začal mi vysvětlovat.

"Proč bych se na tebe měla zlobit?!" řekla jsem to spíše jako řečnickou otázku.

"Jsi úžasná" řekl mi a políbil mě do koutku úst.

"Já vím, moc mě mrzí, že dnes odjíždíte." smutně jsem se na něj podívala.

"Mě taky princezno, jak to mezi námi bude až odjedeme? " podíval se na mě a zastrčil mi neposedný vlas za ucho.

" Já.. Já nevím Camerone, prosím nechci se teď o tom bavit" z pomyšlení na to, že odjede mi je špatně.

"Dobře, a co by jsi teda chtěla dělat? " zeptal se mě, aby mi trošku zvednul náladu. Chvilku jsem přemýšlela, ale nakonec jsem odpověděla.

"Chtěla bych jít na rande" řekla jsem mu a usmála se.

" Cože? " vypadal trochu udiveně.

" No prostě bych s tebou chtěla jít na rande " zopakovala jsem mu.

" Takže mě zveš na rande? " začal se usmívat jako měsíček na hnoji.

" Přesně tak krasavče" zazubila jsem se.

"Tak běž na sebe něco hodit princezno ať můžeme vyrazit a kam půjdeme to už nech na mě " špitnul mi do ucha. Místo odpovědi jsem ho rychle políbila a vyskočila z jeho postele a utíkala k sobě do pokoje se připravit na mé první pořádné rande s Cameronem.


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-


Vzala jsem si na sebe volné krémové krajkové šaty k tomu modré boty na klínku a krémovou kabelku přes rameno a samozřejmě černý kabát, abych neudržela. Ze šperkovnice jsem vytáhla modrý masivní náhrdelník. Na oči jsem si nanesla jen světlé stíny a řasenku tvář jsem pouze trochu přepudrovala neboť jsem nikdy s pletí neměla problémy. Na rty trochu broskvového lesku a můžeme vyrazit.

Cameron mě vzal do francouzské restaurace LeMellie v centru města. Objednali jsme si tří chodové menu, potom jsme vyrazili lodí po Temži a nakonec jsme šli na London Eye. Stejně jako první den co sem přiletěli. Bylo kolem 5 hodiny odpoledne když jsme dorazili domů. Jako obvykle tu nikdo nebyl mamka byla v práci a ostatní už si tak nějak zvykli trávit čas bez nás.

"Co budeme dělat teď? " zeptal se mě Cam.

" Ty by jsi si měl jít zabalit za tři hodiny odlétáté" povzdechla jsem si a ukázala jsem na Shawnovo, Nashovo, Calebovo a Marryin kufr už naskládaný v předsíni.

"Dobře" řekl polohlasně otočil se a odešel k sobě do pokoje.

Po půl hodině jsem se rozhodla, že bych se konečně mohla převléknout. Rozepnula jsem si šaty a sundala si je než jsem si stihla obléct tepláky bez klepání ke mě do pokoje vtrhnul Cameron zatím se díval pouze do svého mobilu.

"Mohla by jsi mi prosím pomoct zapnout kufr mě to moc ne.... " zastavil se uprostřed věty, jakmile zjistil, že před ním stojím pouze ve spodním prádle.

Když se vzpamatoval, jeho pohled se změnil z přátelského na chtivý a vášnivý. Přišel až úplně ke mě a chytil mě za boky a přisál se na mé rty. Polibky začali být naléhavější a dravější. Sundala jsem z něj košili, kterou měl na našem rande na sobě. Chytil mě za zadek a já si omotala nohy okolo jeho pasu. Položil mě na postel a sundal si kalhoty. Byli jsme na tom stejně oba jen ve spodním prádle, ale to dlouho nevydrželo, během chvilky má podprsenka odletěla neznámo kam. A Cam se začal věnovat mému krku a prsům . Později sjel dolů rukou a rty zplátky k těm mím. Vášnivě mě začal líbat a rukou mi zajel pod kalhotky strčil do mě dva prsty a já mu zasténala do úst. Potom mi sundal kalhotky a sobě boxerky.

" Už jsi.... ? " než to stihnul doříct dočkal se mé odpovědi.

" Ne" začala jsem se červenat a on vypadal trochu překvapeně.

"A jseš si jistá, že chceš?... " zeptal se s obavami.
Jen jsem přikývla a přitáhla si jeho rty zpět k těm mím. Jedním prudkým pohybem do mě vniknul. Bolelo to až mi z toho ukápla slza. Cameron jí setřel polibkem a já jsem mu naznačila, že může pokračovat. Z bolesti se začal stávat velmi příjemný pocit. Prožila jsem svůj první orgasmus a chvíli na to se udělal i Cameron. Lehl si vedle mě a já se přitáhla na jeho nahou hruď.


-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Stojím na letišti v odbavovací hale. Jen já a mamka. Nikdo jiný. Slzy mi tečou proudem až skrz ně nic nevidím. Nejlepší kamarádka, bratr, má láska ty všichni teď sedí v letadle a vzdalují se mi. Zůstala jsem tu sama. Naprosto sama.







AHOJDA VŠICHNI ✋

Někteří z vás mi psali jestli náhodou nebudu měnit pohledy osob. Nebudu nemám to ráda u jiných příběhů tak to nebudu dělat u svého. Mám ráda když je postava pouze jedna. Děkuju za votes a komentáře. Tento příběh má přes 200 přečtení vím, že je to málo, ale pro mě to je hodně, pro mě to je jako kdyby to četla půlka naší školy (celkem 400 lidí). MILUJU VÁS 💕
Vaše Charlotte ❤

PS: 1175 slov 😱😱

Never Hang On Believe -CZKde žijí příběhy. Začni objevovat