MARRY:
Pomalu otevírám oči, abych zjistila kde jsem a jaký je vlastně den. Jakmile jsem to udělala zjistila jsem, že to byla hrozná chyba. Probudila jsem se v cizím pokoji a podle budíku na nočním stolku vedle postele, ve které jsem ležela jsem usoudila, že je 10 hodin ráno. Bylo mi špatně, hlava mě bolela, jako kdyby mi do ní zatloukali hřebíky a v břichu se mi obracel žaludek vzhůru nohama. Ale to co jsem zjistila jakmile jsem se otočila na druhý bok mě totálně vykolejilo.
Vedle mě ležel nějaký kluk byl nahý, a měl blonďaté kudrnaté vlasy. Vypadal sladce jak spal, škoda že jsem neměla absolutní tušení kdo to je. V tu chvíli jsem zjistila, že mám na sobě jen spodní prádlo. Zvedla jsem se z postele vzala jsem si na sebe oblečení, které bylo poházené po celém pokoji. Vzala jsem svůj kabát do ruky a vydala jsem se z pokoje ven. Nasedla jsem do taxíku a vydala jsem se domů. Cestou jsem vzpomínala co se vlastně včera stalo. Více než alkoholová mě spíše trápila morální kocovina. Vím, že mě vzbudil hluk z venku a probudila jsem se v posteli a vydala jsem se zpátky do obýváku na party. Trochu jsem pila, zvlacela a flirtovala víc už si nepamatuju.
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
SOPHII:
Je to už tři dny co jsme byli na party. Když jsem se vrátila domů asi hodinu na to co jsem přestala brečet. Přišel domů Cameron. Jen přišel třísknul dvěma a vylezl až druhý den odpoledne. Shawn s Nashem přišli okolo 4 ráno. A Marry druhý den ráno asi v 11. S Camem jsme se z přátel stali nepřátelé. Jeden na druhého se nemůžeme ani podívat. Neustále si nedáváme, provokujeme a podobně.
Je 12 večer a tak jsem se rozhodla, že si půjdu udělat něco k jídlo, protože mě přepadl hlad. Už 3 hodiny v kuse s Marry u mě v pokoji koukáme na filmy. V kuchyni jsem se potkala s Cameronem. Ani jsme se nepozdravili . Prošel kolem mě a ramenem jsem se mu vyhnula.
"Ale snad se mě neštítíš?" zeptal se mě. Nečekala jsem, že se semnou dá do řeči. Za poslední dva dny se to stalo tak dvakrát. A skončilo to tak, že jsme se pohádali.
"Ne to vůbec ne jen jsem dneska byla u lékaře" odpověděla jsem mu.
"Na gynekologie? A co řekl ti že jsi frigidni?" zeptal se mě a usmál se. Bože ať se nesměje nebo po něm skočím. Je to magor, nesnáším ho, ale je nádhernej to se musí nechat.
"Ne byla jsem na alergu a prej se ti mám vyhýbat " oznámila jsem mu nekompromisně.
" A to jako proč? " zeptal se tak trochu nechápavě, no ani se mu nedivím.
" Prej mám alergii na debili víš" řekla jsem mu a ironicky jsem se na něj usmála.
"Řekl bych, že kdyby jsi přišla do styku s debilem nikdo by to nepoznal opuchlá a červená jsi už teď" neodpustil si jedovatou poznámku a ironický úsměv mi oplatil.
" Hm.. To bude asi tou tvojí přítomností" zašklebila jsem se na něj a šla jsem si dodělat sendvič a vydala jsem se k odchodu.
"blbko" řekl a vypadal dost naštvaně.
"kreténe" zakřičel jsem na něj mezi dveřmi.
Došla jsem nahoru a talíř ze sendvičema jsem položila na stůl a sedla si vedle Marry na pohovku.
"Co jste si s Camem udělali? " zeptala se mě a touhle otázkou mě celkem zarazila.
" Jak to myslíš? " odpověděla jsem jí otázkou.
" Slyšela jsem co se teď stalo dole, nechala jsi otevřené dveře " dívala se na mě jako kdybych jí něco tajila. A měla pravdu.
" To nic nebylo" moc jsem se o tom nechtěla bavit.
"Ale ano bylo. Nestalo se to poprvé co jste se takhle pohádali. Dřív jste se takhle nebavili" ne Marry se v tom prostě chce šťourat.
"Prosím Marry dnes se o tom nechci bavit. Pro mluvíme si o tom jindy ano? Teď se pojď dívat na ten film" řekla jsem tak trochu otráveně.
" No dobře jak chceš, jen ti chci říct aby jsi ho hned neodsuzovala, řekla bych, že pro něj jsi víc než jen kamarádka. Potom co jsi odletěla domu s náma týden nemluvil a když už byl v pohodě, tak o tobě nikdy nepřestal mluvit. Sophii tohle a Sophii tamto. Furt dokola. A vím, že on ti taky není lhostejnej. Využij toho, že tu jste spolu." začala Marry vyprávět.
"Hele nějak mě přešla chuť se dívat na film jdu spát. Ty se klidně ještě dívej. Dobrou " usmála jsem se na ní a lehla si na postel.
Ještě dlouho jsem musela přemýšlet nad tím monologem, který před chvílí Marry vedla. Možná má pravdu... Ne nemá. Je to debil. A s touhle myšlenkou jsem usnula.Ahoj je tu novej díl. Asi mě zabijete ale celý měsíc se chystám na pohovor takže moc nestíhám. Slibuju že příští měsíc to už bude vycházet pravidelně. Snad se tenhle díl bude líbit komentáře a votes mě strašně těší. Vždy mi to zvedne náladu :)
Vaše Charlotte ❤
ČTEŠ
Never Hang On Believe -CZ
Fanfiction„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznala, co to znamená opravdu milovat a...