4.

107 8 0
                                    

Vzala jsem své tašky s nákupem a hodila je na postel. Venku byla celkem zima tak jsem se chtěla ohřát proto jsem zalezla do své koupelny a šla si dám pořádnou horkou sprchu. Když jsem vylezla vzala jsem si na sebe legíny a červenou hoodie mikinu. Když vejdu do obýváku všichni až na Camerona tam už jsou a koukají na televizi.

"Kde je Cameron? " zeptám se, protože mi to přijde divné.

"Poslali jsme ho do kuchyně aby nám udělal sendviče" odpověděl mi Nash a usmál se.

" Chudák, půjdu mu pomoct" řekla jsem a šla jsem do kuchyně. Když jsem tam vešla vyděla jsem ho jak stojí u linky a krajích rajčata. Byl nádhernej měl na sobě šedé tepláky a bílé Nike tričko.

"Ahoj, prej tě sem vyhnali, aby jsi jim udělal sendviče" řekla jsem mu a mile se na Cama usmála.

" Jo přesně tak. A hádám že ty jsi určitě přišla proto, aby jsi mi pomohla že ano? " zeptal se nezištně.

" Jasně že jo. Tak co mám udělat? " řeknu

" No mohla by jsi zatím dát opéct chleba" řekla a ukázal na toustovač. Nic jsem neodpověděla a přesunula se k lince pro chleba. Celou dobu jsme pracovali v tichosti. Bavíme se normálně jako kdyby se v Kanadě na letišti nic nestalo. Prostě jako normální kamarádi, ale fajn asi jsem si dělala přehnané iluze.

"Auu..." zakřičel Cameron. Podívala jsem se co se stalo na lince a noži byla krev a on si držel prst.

"Bože co jsi dělal? " zeptala jsem se ho.

" Nic jen jsem krajel okurku" řekl a nevinně se usmál. On byl tak krasnej, když se usmíval. Ale takhle na něj myslet nemůžu je to jenom kamarád
"Pojď semnou do koupelny mám tam lékárničku. " řekla jsem a chytla ho za nepořezanou ruku a táhla ho za sebou do koupelny. Vyndala jsem náplast a dezinfekci. Cameron se posadil na kraj skříňky a čekal co budu dělat.

" Můžeš mi vysvětlit jak jsi se mohl říznout při krájení obyčejné okurky? " zeptala jsem se ho a začala jsem mu dezinfikovat ránu.

" Já nevím asi jsem se zamyslel a podjel mi nůž" řekl

"A můžu se zeptat nad čím tak zásadním jsi se zamyslel? " zeptala jsem se, usmála se na něj a nalepila mu na prst náplast. V tu chvíli mě chytil za boky a přitáhl si mě k sobě.

" Nad tím jak strašně moc ti to v těch legínách sluší"
Řekl mi. Tak tohle jsem nečekala. Všiml si, že se nezmůžu na žádné slova tak pokračoval.

"Moc jsi mi chyběla... od té doby co jsme se políbili na tom letišti jsem na tebe nemohl přestat myslet" naklonil se ke mně a nejspíše se mě chystal políbit, ale v tom se ode mě rychle dotáhl. Rozletěli se dveře od mé koupelny a v nich stála Marry.

"Co tu děláte? My už se těch sendvičů nemůžeme dočkat" začala vyzvídat Marry. Uff... Nic neviděla.

"Cameron se řízl tak jsem mu to šla vyčistit, ale už to jdeme dodělat" vysvětlovala jsem.

"No už nemusíte kluci se do toho vrhli tak jak to tam bylo" začala se smát Marry a já s Camem jsme se k ní přidali.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Všichni sedíme v obýváku a koukáme na fotbal. V tom Calebovi někdo začne volat sebere se a někam odejde. Za 5 minut je zpátky a usmívá se jak měsíček na hnoji.

"Co by jste řekli kdybychom dneska zašli na party?" zeptal se nás Caleb a furt se usmíval.

"Jasně to je super nápad, ale kam by jsme šli? " zeptal se Nash a vypadal taky dost nadšeně

"Můj kámoš Josh zrovna dneska jednu pořádá u sebe doma. Tak co půjdeme? " řekl Caleb.

"Jasně, Jo, Proč ne" začali jsme mluvit jeden přes druhého.

"Fajn pojedeme tam v 7" řekl Caleb a já s Marry jsme se šly připravovat protože bylo 18:15.

Vzala jsem si na sebe černé roztrhané džíny se zlatým páskem a bílou košili s výstřihem do V. K tomu jsem si vzala masivní zlatý náhrdelník a černo-zlaté psaníčka plus černé páskové boty na podpatku. Nelíčila jsme se nějak složitě dala jsem si trochu makeup. Na rty jsem si nanesla sitou rudou rtěnku a na očích jsem si udělala jen slabé černé linky a nanesla jsem řasenku. A vlasy jsem si stáhla do drdolu a na stranách jsem nechala pár volných pramínků. Byla jsem se sebou spokojená. Marry si vzala legíny přes to si vzala modrou asymetrickou sukni a k tomu bílé tričko. Vlasy si navlnila. Vypadala perfektně.

"Holky pojďte už. Taxi už stojí před dveřmi" zavolal na nás Shawn. Tak jsme rychle sešli schody.

"Páni vypadáte nádherně" řekli sborově Nash s Calebem

"Tak můžeme jít? Zeptal se Cameron a vyrazil ke dveřím. Od té scény v koupelně se choval nějak divně. Ani se na mě nepodíval a já nevím proč.

Woow.... A je tu další kapitola tak snad se vám líbila děkuju vám za každé přečtení a vote. Snad se vám zatím příběh líbí.. Proč si myslíte, že se Cam na Sophii ani nepodíval? Jak to bude dál bude mezi nimi něco? Pište do komentářů co si myslíte.
Vaše Char ❤

Never Hang On Believe -CZKde žijí příběhy. Začni objevovat