"Páni Sophie jsi to ty? Kde se tady bereš?" řekl a sundal si lyžařské brýle. Zatraceně byl ještě hezčí než si ho pamatuju, mnohem hezčí.
"Umm...jo jsem, no já jsem tu na dovolené s kamarádem. Co ty tu? " nechápu proč jsem z něj tak nervózní. Sakra.
"Aha, já jsem tu na obchodní konferenci a zároveň taky na také malé dovolené s přáteli, co.... " než to stihnul doříct uslyšela jsem nepříjemný křiklavý dívčí hlas.
"Broučku, kdepak jsi už nám dole chybíš" ach bože to byl opravdu hodně nepříjemný hlas.
"Sophie, tohle je má přítelkyně Phoebe. Phoebe tohle je má dávná kamarádka Sophia" představil nás. Počkat, počkat vážně mě právě nazval dávnou kamarádkou ?! Zlato ráda bych ti připomněla že dávní kamarádi spolu nespí.
"Už musíme jet, ale dnes večer je v hotelu Chatteue Lafie soukromý večírek, tak přijď aspoň si pořádně popovídáme. Zatím se měj" nasadil si brýle zpět a chystal se odjet i se svou přítelkyní, která tam celou tu dobu stála.
"No já nevím, na takovéhle akce já moc nejsem, takže asi ... " mermomocí jsem se z toho snažila něják vymluvit.
"Prostě přijď. Prosím. A vezmi sebou i kamaráda" usmál se a odjel. Phoebe si mě ještě změřila od hlavy až k patě, otočila se a odjela za Cameronem. Ještě asi 5 minut jsem tam stála a snažila se vzpamatovat, když v tom mi přišla smska od neznámého čísla.
"C:Prosím přijď C." byla to smska od Camerona. Bože asi se rozteču.
"S:Jak víš, že mám pořád stejný číslo?" usmála jsem se. Ach ne já se usmívám na mobil, jsem jako praštěná puberťačka.
"C: Pamatuju si že jsi vždy měla problém zapamatovat si telefoní čísla. Tak jsem to prostě zkusil " vážně si to pamatuje?! Woow. Než jsem stihla odpovědět přišla další zpráva.
"C: Sophii slib mi, že přijdeš.. " nechce se mi tam a to jako vůbec, ale bude tam on, já tam musím jít.
"S: Fajn slibuju " a odeslat. Najednou na mě ze zadu skočil Liam. A pod jeho váhou jsem neudržela rovnováhu a najednou jsme oba skočili na zemi. Začali jsme se neuvěřitelně smát.
"Hele co kdybychom šli večer na takovou menší oslavu?" zeptala jsem se Liama.
"To zní super, chtělo by to nějaké rozptýlení. Kam vyrazíme? " vypadal vážně nadšeně a měl pravdu chtělo to nějaké rozptýlení.
" Do Chatteue Lafie" řekla jsem to jako kdybych řekla, že jdeme do KFC.
"Jsi magor? Chatteue Lafie je nejluxusnější hotel v celém Aspenu. Nás dva by nepustili ani na recepci a kdyby jsi tam chtěla na záchod musela by jsi být minimálně dcera prezidenta." díval se na mě stylem "odkud jsi spadla?"
" Řekněme, že jsme tam byli pozváni" usmála jsem se na něj.
"To jsi tady na sjezdovce potkala Mika Jaggera, nebo co? " furt na mě koukal jako na blázna.
" Ne tak docela, vlastně jsem potkala Camerona a ten nás tam pozval " odpověděla jsem mu. To co přišlo potom jsem už dlouhou dobu neviděla. Liam stál jako opařený, neschopný vydat ze sebe ani hlásku.
" Jako ten Cameron? " zeptal se, jakmile se trochu vzpamatoval. Liam toho o Camovi věděl hodně byl to můj jedinej kamarád v dobách temna, takže bych řekla, že postavou Camerona je více než dobře seznámen.
" Ano"
"Jako Dallas? " pokračoval
" Ano"
"Jako Cameron Dallas? Jseš si jistá? " tvářil se nevěřícně.
" Znám jenom jednoho Camerona Dallase, takže ano jsem si jistá, že to je on" usmála jsem se v klidu, jako kdyby se to stávalo každý den. I když uvnitř jsem z toho byla v prdeli.
"Fajn, takže večer vyrazíme do Chatteue Lafie, a teď už pojeď dolů, skočíme si na oběd" zajímavé, jak se během takovéhle chvilky stihnul uklidnit.
"To zní skvěle, dáme si dolů závod? " usmála jsem se jako malé dítě.
" Že váháš ?! 3...2...1...teď" zakřičel a oba dva jsme vyrazili na sjezdovku. Během jízdy jsem udělala pár perfektních triků Backflip 540,McTwist a Tail Slide, a nakonec jsem dolů dojela první, jako vždycky. A potom jsme se oba vydali na chatu udělat si oběd. Šla jsem do kuchyně a rozhodla jsem se, že nám udělám vepřový steak s gratinovanými bramborami.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
ČTEŠ
Never Hang On Believe -CZ
Fanfiction„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznala, co to znamená opravdu milovat a...