Celou dobu jsme jeli mlčky. Nikdy nic neříkal až na Shawna s Calebem, kteří si povídali o výsledcích toho fotbalového zápasu, na který jsme se odpoledne dívali. Ale moc jsem je nevnímala. Spíše jsem si furt měřila Camerona. Vypadal naštvaný. Proč se naštval? Co jsem mu udělala? Z mých myšlenek mě vytrhl až Nashův hlas.
"Páni... To tu máte všichni takovéhle baráky? " udiveně se díval z okénka. A mě v tu chvíli došlo, že jsem na místě.
" Ano, v téhle části města jsou jenom takovéhle domy" řekla jsem a usmála jsem se na něj. I když to byl falešný úsměv. Nějak jsem neměla chuť se smát.
-------------------------------------------------Vystoupili jsme z auta a šli směrem do domu, kde už byla party v plném proudu. V dálce jsem si všimla jak k nám míří Josh. Už jsem ho dlouho neviděla teda zdá se že dost vyspěl. Chodila jsem s ním když mi bylo 10 let.
"Čau všechni vítejte u mě na party" přivítal nás Josh když k nám došel.
"Zdarec brácho.. Máš se?" pověděl Caleb a plácnul si s Joshem rukou.
" Jo dobrý dík kámo. Počkat Sophii jsi to ty? Páni dlouho jsem tě neviděl je z tebe fakt kočka" přišel ke mě a chytil mě kolem ramen.
"Jo jsem to já. Děkuju ty jsi se taky změnil. " řekla jsem tu ale trochu jsem se od něj odtáhla neboť tahle pozice přece jenom nebyla zrovna moc příjemná
" Tohle je Marry, Cameron, Shawn a Nash jsou z Los Angeles " ukázal Caleb na každého z nich.
Počkat oni jsou z Los Angeles. Myslela jsem že jsou z Ohia když je tam Caleb poznal. Věděla jsem, že v Kanadě byli taky jenom na prázdniny bydleli u Shawnovo rodičů. Ale z LA? To jsem nečekala.
" Jo aha to je super já jsem Josh. Ještě pokecáme, ale támhle je Mike tak ho jdu taky přivítat. Užijte si to tu. Ještě se uvidíme. Čau" vyhrnul na nás Josh. Jen jsme všichni kývli a šli jsme se bavit.
----------------------------------------------
Už tu jsme asi 3 hodiny všichni se někam rozutekli a já jsem zůstala s Marry na baru. Občas když byla dobrá písnička jsme skočili na parket trochu zatrsat a zase splátky na bar. Mám v sobě teprve 1 panák tequily. Ne že bych byla abstinent, ale dnes jsem se opít nechtěla. I přes to jsem si to tu náramně užívala. Marry šla na záchod. Jelikož toho v sobě měla víc než já musela jsem ji doprovodit. Čekala jsem před dveřma a viděla jsem jak kolem mě prošel Cameron s nějakou holku držící se jeho pasu, jak zašli do koupelny vedle. Evidentně si mě nevšiml."Nespletl jsi si náhodou koupelnu s ložnicí debile" pomyslela jsem si. A v tom vyšla Marry ze záchodu, ale v rychlosti se zase otočila a vešla zpátky.
"Je mi špatně asi budu zvra.." než to dořekla už se skláněla nad záchodovou mísou. Jakmile byla v pohodě. Vzala jsem jí za ruku a dotáhla do nejbližšího pokoje, který jsem našla. Položila jsem jí na postel,sundala jsem jí boty a sukni. Takže byla jen v tričku a legínách. Přikryla jsem jí peřinou a ona okamžitě usnula.
Vydala jsem se zpátky do obýváku,kde se to rozjelo nejvíce. Vtom mě někdo chytil za boky, a přitlačil mě na zeď. Byl to Cameron a nákláněl se ke mě. Vysmekla jsem se mu a bouchla ho do hrudi. Sakra to je ale tvrdá hruď.
"Můžeš mi vysvětlit co děláš? " zeptala jsem se ho a byla jsem dost naštvaná.
" To co jsme odpoledne nestihli" řekl, ale nevypadal že je opilí, asi toho taky moc nevypil.
"To mám být jako další v pořadí? Ne díky" vyčetla jsem mu a chystala jsem se k odchodu ,ale chytil mě za zápěstí.
"Co tím myslíš? " zeptal se mě, jako kdyby fakt nevěděl na co narážím.
"Tak třeba tu blondýna, kterou jsi asi tak před dvaceti minutami odtáhl do koupelny. Nechci být jen další číslo v tvém pořádníku" připomenula jsem mu to co se před chvílí stalo.
"Číslo v pořadníku? Doprdele záleží mi na tobě víc než si myslíš. S tou holkou jsem kurva nespal. Vyjela po mě, ale jelikož byla opilá šel jsem jí vzít do koupelny, protože vypadala, že se každou chvíli pobleje. Jo a kdybych s ní spal tak určitě ne v koupelně..." než jsem mu na to stihla jakkoliv odpovědět sebral se a odešel.
Nechal mě tam jen tak stát, jako kůl v plotě. Chvíli jsem tam jen nehybně stála, ale začali mi pomalu po tváři stékat slzy a nechtěla jsem, aby mě takhle někdo viděl. Tak jsem se sebrala a utíkala jsem ven k taxíku, který mě odvezl domů. Marry se jistě ráno domů nějak dostane. Vyběhla jsem schody, a utíkala do svého pokoje. V celém domě jsem byla sama. Teď už mi tekly slzy proudem a já jsem začala nekonrolovatelně brečet.Ahoj je tu nová část tak snad se bude líbit. Budu se teď pokoušet vydávat díly pravidelně. Co se asi stálo s Marry na večírku? Jak to teď bude mezi Camem a Sophii?
Vaše Char ❤
ČTEŠ
Never Hang On Believe -CZ
Fanfiction„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznala, co to znamená opravdu milovat a...