"Liame, myslím že by jsme měli vyrazit" zakřičela jsem na něj z koupelny.
"Já už tu 15 minut čekám až vylezeš z koupelny a hodíš na sebe ty šaty tak hni tím svým zadkem ať můžeme vyrazit" zakřičel na mě zpět. Dodělala jsem si makeup své dlouhé vlasy jsem si natočila do vln a šla jsem do pokoje obléct si své šaty. Byli nádherné . Oblíkla jsem si je vzala jsem si náhrdelník, naušnice a můžeme vyrazit.
"Páni Sisi tobě to sekne, Cameron z tebe bude hotovej" řell mi Liam jakmile jsem vyšla z pokoje
"Tak pojď ty chytrolíne" řekla jsem mu a vyšla ze dveří.
Když jsme dorazili do Chteau nevěřila jsem svým očím všechno bylo tak honosné a luxusní. Absolutně vůbec jsme sem s Liamem nezapadali. Šli jsme si každej po svém, protože Liam řekl, že tu hodlá nějakou holku sbalit. Po chvilce jsem si uvědomila že do sebe potřebuju dostat trochu alkoholu tak jsem se zastavila u baru a chystala se si obědnat.
"Vodku s tonicem...2x" obědnal místo mě Cameron a já se na něj sladce usmála
"Ty si pamatuješ co piju?" zeptala jsem se ho nevěřícně.
"Samozdřejmě to se nezapomíná. Jsem moc rád že jsi přišla" řekl a podal mi drink, který číšník postavil na pult. Vzala jsem si ho do ruky a šla jsem na stranu od baru a Cam šel zamnou.
"Slíbila jsem ti to tak jsem tady"
"Co jsi dělala celé ty 4 roky?"
"Nic zajímavého přestěhovala se do New Yorku a začala studovat geopolitiku co se stalo u tebe?""Tohle není nic zajímavého? Je to super" usmál se "Otevřel jsem firmu Dallas Groups, které se teď celkem daří jinak nic nového" bože ten jeho úsměv mě i po letech zabijí.
"Dallas Groups patří tobě ? Páni to je hodně prosperující firma " úžasle se na néj dívám
"Díky netušil jsem, že se v tomhle vyznáš nezatančíme si?" zeptá se mě a napřáhne ke mě ruku
"Ano ráda" přijmu jeho ruku a mlčky jdeme na parket a začneme tančit.
"Téda na frigidní holku, která má alergii na debili tančíš výborně" sklonil se ke mně a pošeptal mi to do ucha.
"Bože" řekla jsem a opřela si čelo o jeho rameno aby nevěděl mé červenající se tváře. Zapípá mi mobil, já se Camovi omluvím a esemesku otevřu.
LIAM: Nějáká zrzka v zelených šatech to tu v hale docela rozjíždí ocucává se tu s kdejakým týpkem co děláš ty?
"Zrzka ze zelenejma šatama?" zeptal se mě Cameron, který nejspíše tu zprávu četl. Pustil mě a rychlím tempem odcházel směrem k hale. A pak mi to došlo ta holka co jsem viděla na svahu byla zrzka. Ta holka v zelených šatech musí být Phoebe (Cameronova přítelkyně)
Chvíli jsem tam jen tak stála než mi to všechno došlo, ale hned potom jsem se vydala za Cameronem, uviděla ho jak rozráží vchodové dveře a odchází do toho ledového zimního počasí, na druhé straně stála banda kluků a vyděšená Phoebe. Když ke mě přiběhl Liam řekla jsem mu, že na hotel dorazím sama ať mě nehledá a utíkala jsem za Cameronem. Byl už tak 400 metrů přede mnou.
"Camerone, stůj!!" zakřičela jsem na něj a nic nezastavil se šel dál.
"Came slyšíš?? Neopouštěj mě...znova už ne" on se zastavil. On se otočil a jde zpět ke mně. Bože co jsem to řekla. Když došel až ke mě celkem tvrdě mě chytil za ruku otočil se zpět táhnul mě tak kam měl namířeno předtím. Neptala jsem se ho kam jdeme, protože to nejspíše bylo to poslední co by teď chtěl slyšet. Po pár minutách jsme mlčky dorazili k nádherné zimní vile. Vešli jsme dovnitř a já viděla ten úchvatný dřevěný interiér.
"Klidně si udělej pohodlí, pochybuju totiž, že ta dneska přijde, řekl bych, že už se tu zítra staví jen pro ty její hadry" když to dořekl sedla jsem si na prostornou pohovku a po chvíli Cameron přišel se dvěma skleničkama whisky, položil je na stůl a lehnul si na pohovku a hlavu si položil ke mě na klín. Začala jsem ho hladit ve vlasech a čekala jsem až začne mluvit, ale nezačal jen se nechal hladit ve vlasech.
"Proč jsi se nakonec zastavil?" začala jsem tedy mluvit já.
"Protože jsi měla pravdu já ani nechci od tebe utíkat. Omlouvám se, že jsem tě nechal na tom tanečním parketě, ale já.." zastavila jsem ho tak ,že jsem mu položila prst přes ústa a potom jsem ho pohladila po tváři.
"Neomlouvej se nemáš za co" řekla jsem mu a mile se na něj usmála. Zvednul se ode mě z klína vzal si svou sklenku do ruky a druhou napřáhl ke mě. Zvedla jsem se a ruku jsem vložila do té jeho, svou whisky jsem nechala na nádherném mahagonovém stole. Když jsme vyšli schody do patra Cam otevřel veliké dveře a ocitli jsme se na terase byl od tud nádherný výhled. Cameron přes mě přehodil jeho sako a za to jsem mu byla vděčná, protože tu byla opravdu veliká zima.
"Víš já jsem jí vlastně nikdy doopravdy nemiloval byla na mě až moc umělá ,ale lidé se furt dožadovali toho abych s někým chodil na takové akce jako byla ta dnešní a stal se z toho takovej ustálenej stereotyp, ale dneska když jsem potkal tebe se všechny mé city naprosto oživili,jako bych 4 roky byl bez všech pocitů a oživila jsi je až ty. Tohle dělala na prakticky každém večírku a všchni si mysleli, že vůbec o ničem nevím, ale když ti přišla ta zpráva zrovna v tu chvíli kdy jsme se tak perfektně bavili jsem to už prostě nevydržel a řekl jí, pravdu" řekl mi a díval se mi přitom hluboko do očí připadalo mi, že těma jeho čokoládovýma očima vidí co všechno k němu stále cítím.
"Jáá...já..." chtěla jsem něco říct, ale zastavili mě jeho rty na mých začal mě vášnivě a naléhavě líbat. Jako by tohle bylo to co mi ty dlouhé 4 roky chybělo. Ach...bože jak moc mi chyběla ta chuť jahod a citrónové trávy. Když jsme se od sebe odtáhli nic jsme neříkali jen jsme se na sebe dívali a usmívali se.
"Dneska budeš spát tady. Pojď půjčím ti něco na spaní" nařídil mi a já jen němě přikývla hlavou. Odvedl mě do pokoje pro hosty a dal mi svoje černé tričko. Naposledy mě políbil na dobrou noc a odešel. Ještě jsem poslala Liamovi esemesku
SISI: vrátím se až zítra mtr :)
Klikla jsem na odeslat a ponořila jsem se do říše snů s myšlenkou na to co vše se dnes vlastně stalo....má dávná láska je zpět...
ČTEŠ
Never Hang On Believe -CZ
Fanfic„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznala, co to znamená opravdu milovat a...