2.

150 9 1
                                    

Za 14 dní jsou Vánoce a dnes se má domů vrátit Caleb i se svými kamarády. Ráno jsem se nasnídala. Jako obvykle jsem si dala jogurt s cereáliemi. Potom jsme s mamkou a s Jess připravili pokoje pro kluky. Jess je moje hodně dobrá kamarádka a mamka řekla, že abych tu nebyla s klukama sama tak tu může dnes spát. Chudák mamka s taťkou až do nového roku tu budou mít partu teenagerů. Když jsme vše připravili včetně večeře řekla mamka, že pro ně jede na letiště. Než přijedou měla jsem ještě v plánu zavolat přes Skype Marry tak jako to děláme každý devatenáctý den v měsíci, ale pak jsem si vzpomněla, že říkala něco o tom, že na Vánoce nebude doma. Tak jsme si šli místo toho zaplavat do našeho krytého bazénu. Asi po půl hodině jsme vylezli ven. Chvilku potom co jsme se převlékli a vysušili si vlasy jsem uslyšela jak na štěrku u příjezdové cesty křupají kola našeho Jeepu. Taťka to slyšel taky, protože šel ke vchodovým dveřím nejspíše proto, aby se mohl přivítat s Calebem a jeho kamarády. Už jsem slyšela v předsíni nějaké zvuky, tak jsme pomalu sešli po schodech do přízemí, ale ještě na schodech ve mně tak hrálo, že jsem se musela zastavit. První obličej, který jsem spatřila byl... Jeho obličej.

V předsíni stojí Cameron a dívá se na mě stejně překvapeně jako já na něj, možná ještě víc. Teprve potom jsem si uvědomila že vedle něj stojí Nash Marry a Shawn. Shawna jsem v Kanadě potkala taky ale už si na něj moc nevzpomínám, zato Camerona mám v živé paměti. Bože on je snad ještě hezčí než když jsem ho viděla naposledy. Všichni byli evidentně zaskočeni tím, že mě tu vidí. Marry jako první napadlo prolomit to trapné ticho.

"Caleba jakože jsi nám neřekl, že je Soffie tvoje sestra?! " začala Marry kárat. A já si teprve v tuhle chvíli všimla, že Caleb za ty 4 měsíce opravdu vyspěl. Nechal si na tváři nárůst strniště a trochu si nechal dorůst vlasy takže mu teď jeho tmavé vlasy padali do obličeje.

" Neměl jsem tušení, že ta dívka, kterou jste potkali v Kanadě, je právě má sestra. Páni to je skvělá náhoda." Cal vypadal, že z toho má radost. Marry se rozběhla a obejmula mě tak pevně jak si pamatuji, že to dělávala.

"Calebe vůbec jsi nám neřekl, že s vámi přijede dívka. No nechci říct, že by mi to vadilo, ale připravili jsme vám dva pokoje po dvou." řekla mamka.

"Marry bude spát u mě, a jednu noc se tam i s Jess vejdeme" promluvila jsem hned poté co jsem se vzpamatovala z toho šoku.

"Ano, Shawn může spát v pokoji semnou a Nash s Cameronem v tom pokoji co jsi připravila a Marry bude spát u Soffie netrap se tím mami" začal mamce vysvětlovat Cal.

Musela jsem se se všemi obejmout s Calebem, Shawn i Marry. Cama s Nasham jsem obejmula najednou. U večeře bylo ticho. Na tom si mamka potrpí, že u jídla by se mluvit nemělo. A tak jsme všichni jen mlčky jedli. Nenápadně jsem se dívala na Cama až se najednou můj pohled setkal s tím jeho. Jen jsem se na něj nepatrně usmála ihned mi úsměv oplatit. A pokračovala jsem v jídle.Celý večer nám Caleb vyprávěl o tom jaké to je v Ohiu, jak se se všemi seznámil, potom jsem musela vyprávět já o tom jak jsem je potkala a tak dále. Mohli bychom takto prodiskutovat celý večer, ale všichni byli unavení z dlouhé cesty tak jsme šli spát okolo 22 hodiny. S Jess a Marry jsme odešli nahoru do pokoje, moc dlouho jsme si nepovídali, byl to opravdu náročný den.

Chvilku jsem si v hlavě promítala co vše se stalo v Kanadě, a jak mi tam bylo krásně. Jak jsme s Marry dělali polštářovou bitvu, jak jsme vycházeli na největší kopec v okolí a Nash mě vzal na záda protože už jsem byla naprosto vyčerpaná. Jak jsem se s Cameronem líbila v odbavovací hale na letišti. Jak to teď mezi náma bude? Znamenalo to něco nebo ne? Ví o tom Marry s Nashem? Cítím k němu něco? Na nic z toho jsem neměla odpověď, ale jedno jsem věděla byla jsem ráda, že právě oni čtyři jsou ti kamarádi, které sem Caleb vzal...

Ahoj ✋ omlouvám se, že teď chvilku nic nevyšlo, ale mám trochu fofr ve škole, ale nebude to trvat dlouho, slibuji, že se polepším
Jinak děkuji za každé přečtení, za každý komentář, za každý vote.
Vaše Char

Never Hang On Believe -CZKde žijí příběhy. Začni objevovat