Snowboarding byl mou vášní již od malička a nevzdala jsem se toho ani po přestěhování do New Yorku. Asi půl roku po nastěhování jsme si s Liamem vzali snowboardy a vyrazili jsme na prodloužený víkend do Kanady na hory. Bylo to úžasné, ale Aspen ?! To je něco naprosto jiného nemůžu se dočkat. Byl to nejlepší dárek k narozeninám. Liam prostě vždy ví jak mě má překvapit.
Dnes večer odlétáme. Těším se jako malé dítě. Celých 10 dní na horách s nejlepším přítelem co víc si přát. V tu chvíli mi přišla smska od Liama.
"V 19:30 tě vyzvednu před bytem. Buď přípravná Sisi" usmála jsem se a začala si skládat věci do kufru. Začala jsem si pročítat seznam věcí které si beru sebou. Bundy, svetry, mikiny, trička, kalhoty, spodní prádlo, pyžamo a šaty to všechno mám. Počkat šaty? Vážně si beru na hory šaty? No co v kufru je uvezu, i kdybych je nevyužila. Fajn už mám všechno jen si vezmu snowboard a můžu vyrazit.
Liam čeká před barákem, když otevřu vchodové dveře. Nacházím věci do kufru a nasedám do auta.
"Ahoj Li, jak se máš? " zeptala jsem se ho.
" Perfektně, jak ty? " usmál se na mě a vyjel na hlavní silnici.
" Super, nemůžu se dočkat. Nezajedeme se ještě někam najíst?" úsměv jsem mu oplatila.
"Jasně nesnáším jídlo v letadle" odpověděl mi Liam. A po chvíli jsme zastavovali před KFC.
Sedíme v letadle. Celou noc jsem v klidu spala a kolem 9 ráno jsme dorazili do Aspen. Vzali jsme si kufry a autobus nás zavezl přímo před naší chatu. Nebyla tak honosná a elegantní jako všechny okolo, ale i tak byla nádherná. Bylo 11 hodin ráno, když jsme se s Liamem rozhodli vyrazit na sjezdovku. Bylo to tu perfektní. Jenom všude kolem nás byli zbohatlíci a kdejaké americké celebrity. Moc jsme sem z Liamem nezapadali.
Párkrát jsme sjeli sjezdovku a zase vyjeli nahoru. Sníh byl perfektně upravený, sice technický, ale jinak skvělý. Už asi po desáté jedeme dolů. A v tom se ze sjezdovky X ( sjezdovka X je speciální VIP sjezdovka. Dostanou se tam pouze ti, kteří tam mají permici, nikdo jiný tam nesmí vstoupit.) vyřítí banda kreténů, kvůli kterým jsem brzdila do smyku, neustála jsem to a dalších 20 metrů dolů jsem i se snowboardem dělala kotrmelce.
Když se konečně vzpamatuju. Prudce u mě zabrzdí nějákej týden, až mě ohodí sněhem. Napřáhne ruku, aby mi pomohl vstát "oouu.. jak šlechetné" pomyslím si. Tu ruku bez námitek přijímám a začnu se čistit od sněhu.
"Promiňte, jste v pořádku? "zeptá se ten kluk spíše ze zdvořilosti než z opravdového zájmu. Počkat ten hlas. Ten hlas bych poznala všude.
" Camerone?... "
AHOJ ✋
Nový díl. Sice je kratší, ale aspoň něco. Teď dlouho nic nevyšlo, za to se velmi omlouvám, ale přijímačky jsou zlo znáte to. Snad se bude líbit. Opravdu Sophia v Aspen potká Camerona, nebo se jen spletla? Začne si nakonec něco s Liamem? Myslím, že Sophia udělala dobře, že si sebou vzala ty šaty určitě se budou hodit.
Vaše Char ❤
ČTEŠ
Never Hang On Believe -CZ
Fanfiction„Až teprve naše společná láska mi ukázala co je v životě důležité. Teď vím, že štěstí je jen poloviční, když se o něj nemáš s kým dělit, a že smutek je dvojnásobný, když Ti z něj nemá kdo pomoci. S Tebou jsem poznala, co to znamená opravdu milovat a...