Ο ήχος του ξυπνητήριου μου δεν με άφησε να κοιμηθώ,η επιμονή του για να σηκώθω από το ζεστό μου κρεβάτι γινόταν όλο και πιο έντονη.
Σηκώθηκα με προορισμό το μπάνιο. Έριξα κρύο νερό στο πρόσωπο μου για να ξυπνήσω και επλυνα τα δόντια μου.Γύρισα ξανά πίσω στο δωμάτιο μου και άνοιξα την ντουλάπα με τα ρούχα μου. Έβγαλα τις μπιτζαμες και άρπαξα ένα μαύρο τζιν με ένα γκρι τιραντακι . Ξανάφόρεσα της παντόφλες μου και έστρωσα το κρεβάτι μου, κατέβηκα κάτω να κάνω έναν καφέ και να τηλεφωνήσω στην μαμά μου για καλημέρα.
Έβαλα την καφετιέρα στην μπριζα και άρχισα να την ετοιμάζω για τον γαλλικο με καραμέλα,αρπαξα το τηλέφωνό από την βάση του και πληκτρολόγια τον αριθμό του σταθερού της μητέρα μου. Μετά τον τρίτο χτύπο του, ακούστηκε η φωνή της από την άλλη γραμμή.
Μ-καλημέρα κοριτσάκι μου, τι κάνεις;
-καλημέρα μαμά, καλά είμαι εσύ; πως κοιμήθηκες;
Μ-μια χαρά χαρά κορίτσι μου, θες να σου φέρω τίποτα ;
-όχι είμαι εντάξει, όλα καλά.
________________Με τα πολλά και τα λίγα την παρηγορησα και λίγο, ακόμα να συνηθίσει το ότι έχω δικό μου σπίτι. Στο κάτω κάτω σιγά την απόσταση τι είναι η απόσταση μεταξύ Παγκράτι - πλακα; τέλος πάντων.
Με την μαμά μου έχω μια πάρα πολύ καλή σχέση. Με μεγάλωσε μόνη της και ψάχνω πάντα τρόπους να την κάνω περήφανη! Μπορεί να μην τα καταφέρνω και πάντα αλλά κάνω ότι μπορώ, είναι η γυναίκα που με έφερε στην ζωή και αυτό της το χρωστάω.Βέβαια είναι σίγουρα πολύ περήφανη που κατάφερα να περάσω νομική. Και το ήθελα και πάρα πολύ εγώ ή ίδια κιόλας. Έκατσα σε μια καρέκλα στο μπαλκόνι μου και άρχισα να πίνω τον καφέ μου.
Η πρωινή θέα ήταν απεργραφτη, το λατρευα να ξυπνάω νωρίς και να πίνω τον καφέ μου στην πρωινή ησυχία του κόσμου. Όταν όλοι σχεδόν κοιμούνται ακόμα, τα πατζουρια είναι ακόμα κλειστά,όχι όλα, αλλά τα περισσότερα. Να παρατηρώ την ανατολή του ήλιου! Εξάλλου είναι καλοκαίρι! Χρειαζόμαστε όλοι μας λίγο ξεκούραση.
__________Το τηλέφωνο μου χτυπάει ασταμάτητα, ούτε ένα μπάνιο δε μπορώ να κάνω... Αναστεναξα και άνοιξα την κουρτίνα του μπάνιου, άρπαξα το Κινητό μου και σήκωσα το τηλέφωνο.
Ακούστηκε η φωνή της Ελενας
Ε- σε έχω πάρει 100 φορές τι ΣΚΑΤΑ κάνεις;
- μπάνιο
Ε- σε 15' είμαι εκεί.
Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της πριν κλείσει το τηλέφωνό. Με την Έλενα είμαστε από μικρά μαζί, ήταν και ακόμα και τώρα είναι δίπλα μου σε όλα. Όπως και στον θάνατο του πατέρα μου. Διαγνώστηκε στο 3ο στάδιο του καρκίνου, και όλες οι προσπάθειες μας βγήκαν ματαιες.
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...