Τα Αστέρια Μάτια Μου, Τα Αστέρια

150 8 0
                                    

Πήγαμε στην παραλία, με το αυτοκίνητο του μπαμπά της Κατερίνας... Φυσικά και ήμασταν μόνες μας.. Δεν υπήρχε κόσμος γύρω... Άναψα με μαι φωτιά και κάθισαμε γύρω γύρω.. Με τα μαγιό.. Μέσα στην μέση, ήθελα να ξέρα ποιες άλλες τα κάνουν αυτά;

Αρχίσαμε να μιλάμε και να λέμε διαφορά άκυρα πράγματα, ποιος να το φανταστεί ότι εκείνη την ημέρα στο μπαρ η Μελίνα ήταν η ξαδέρφη της Βάσως; χαχαχα τελικά ήταν ένα αστείο για ένα θεατρικό... Θεέ μου χαχχαχα κοντεψα να πεθάνω εκείνη την ημέρα..

Γενικά η ώρα πέρασε ευχάριστα, πήγε 2 χωρίς καν να το καταλάβουμε. Η θάλασσα ήταν τόσο ωραία,μου θυμίζει τα μάτια του και τα αστέρια ήταν τόσο άσπρα.. Μου θυμίζαν το χαμόγελο του.. Και ο ήχος των κυμάτων, αυτός ο ήχος, μου θύμιζε τον χορό μας, το κράτημα του, τα υγρά φιλιά στον λαιμό μου, και μετά την νύχτα στην παραλία.. Ξανά σε παραλία είμαι.. Χαχα αστείο ε;..

Δεν ξέρω όμως γίνεται, γίνεται να νιώθω τόσα πολλά για έναν άγνωστο; δεν ήθελα καν να μπλέξω σε κάτι τέτοιο... Άρχισε να κάνει λίγο κρύο έτσι φορεσαμε τις ζακετες μας, αυτά τα κορίτσια είναι τα πάντα για εμένα.. Αυτές και ο κολλητός μου... Αυτό το παιδί.. Είναι το κάτι άλλο.. Από σκατοπαιδο τον ξέρω και με ξέρει..

Γενικά σκεφτόμουν πολλά, πως άλλαξα, θυμήθηκα μέχρι και τον πρώτο μου έρωτα.. 3 χρόνια μου πήρε να ξεκολλήσω από αυτόν τον μαλακά και τα 2 τραβιομασταν... Δεν θέλω καν να τον θυμάμαι.. Μου προκάλεσε τόσο πόνο.. Στην ανάμνηση αυτή πλέον γελουσα με το πόσο γέλια γινόμουν τότε.. 1η γυμνάσιου πήγενα τότε και αυτός 3η γυμνασίου, δύο χρόνια διαφορά.

Από τις σκέψεις μου με διέκοψε ένα μήνυμα.. "him" έγραφε... Μα καλά τι κάνει τέτοια ώρα ξυπνιος; το χαμόγελο στα χείλη μου δεν άργησε να ; κάνει την εμφάνιση του..
Κοιτάω τη ώρα.. 5:30

"δεν ξέρω πως το κάνεις, αλλά δεν μπορώ να σταματήσω να σε σκέφτομαι, μάτια μου.. "

Τι;.. Τι;.. Τι;... Έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου.. Κοίταξα το φεγγάρι.. Πλέον θύμιζε ένα θυμωμένο μάτι αγριου λύκου, η θάλασσα ξαφνικά ηρέμησε. Και τα αστέρια έγιναν ακόμα πιο φωτινα.. Σαν να επερναν φωτιά..

Κοιτούσα την σβησμενη οθόνη του κινητού, μια αυτό και μια το φεγγάρι, Θεέ...

Η δόνηση του κινητού μου ξανά..
Δεν θέλω να το ανοίξω... Θα με καταστρέψει είμαι σίγουρη...

Άνοιξα την οθόνη, ξανά μήνυμα, πάλι εκείνος.
"θέλω να σε ξαναδώ,ακόμα και τώρα. Θέλω να σε δω, θέλω μόνο εσένα,που είσαι; "
Άρχισα να πληκτρολογω με μανία" είμαι με τα κορίτσια σε μια παραλία, τι κάνεις τέτοια ώρα ξυπνιος; "

.....

" σε σκέφτομαι, και εύχομαι να ήμουν εκεί, μαζί σου."

"εισαι καλά;  έχεις πιει;  "

" Cara, όχι είμαι μια χαρά, κατάλαβε κάτι σε παρακαλώ, το "ποτό" που μπορεί να με μεθσει, είναι το άρωμα σου.  Κοίτα τα αστέρι μάτια μου, από εκεί που είσαι, εγώ τα κοιτάω και το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι εσύ, εσύ και εγώ μαζί. "

" θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή, ευχαριστώ για το κοπλιμεντο, καληνύχτα. "

" Καληνύχτα, και πρόσεχε ε.. "

Το διάβασα και δεν απαντησα, δεν ήξερα, πως, τι, απλά ήξερα ότι ήθελα μόνο εκείνον, τώρα και κάθε είδους τώρα. Γύρισα στα κορίτσια, από ότι φαίνεται θα καθομασταν κιαλλο οπότε βγάλαμε τις σκηνές εδώ και καμιά ώρα, όση ώρα έκανα εγώ την βόλτα μου εκείνες είχαν ήδη βάλει τις σκηνές.

Φορούσαμε και τα μαγιό μας,οποτε ρίξαμε και μια βουτιά στην θάλασσα με αποτέλεσμα να ξεχαστουμε αρκετά φεύγοντας από την θάλασσα 9 το πρωί.

Γύρισα σπίτι μαζί με την Έλενα, κάναμε και οι δύο μπάνιο και πέσαμε ξερες για ύπνο.

........

Σηκώθηκα γύρω στις 10, και είδα την Έλενα να κοιμάται ακόμα. Δέκα ώρες ύπνου προφανώς δεν ήταν αρκετές. Με αποτέλεσμα τα νιώθω τις βλεφαρίδες μου βαριές, το μόνο που έκανα ήταν να ξαναπεσω για ύπνο.

Λοιπόν.. Από το επόμενο κεφάλαιο θα υπάρξει *dirty* σκηνή! Θα το βάλω σε " * " για να το παραλείψετε όσοι δεν θέλετε να το διαβάσετε.
Σαφώς και θα είναι πιο μεγάλο.  Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.  Kisses 😘

HimOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz