Τα χέρια του ήταν τόσο ζεστά στην μέση μου, και γυρνώντας να τον δω το σώμα μου υπέκυψε στο άγγιγμα του.
Τα μάτια του πανέμορφα σκούρα γκρι στο σκοτάδι, τα μαλλιά του ανακατεμενα με μια τουφα παραμελημενη στο πρόσωπο του.
-Cam χάρηκα. Μου είπε και μου χάρισε ένα πλατί χαμόγελο.
Τα άσπρα του ίσια δόντια και τα λακακια στο πλάι τον έκαναν ακόμα πιο σεξυ.
-Cara, από το κορινα. Ανταπόκριθηκα
-χαχ σε πειράζει; είπε και κόλλησε ακόμα περισσότερο τα σώματα μας και τα χέρια του ακουμπουσαν την γυμνή μου πλάτη.Ένιωθα τα χέρια του να χαϊδευουνε την γυμνή μου πλάτη εξαιτίας του φορεματος,η ανάσα του κοντά στον λαιμό μου, να πλησιάζει όλο και περισσότερο, το ένα χέρι έκανε βόλτες στην πλάτη μου ενώ το άλλο κρατούσε την μέση μου,φέρνοντας τα σώματα μας ακόμα πιο κοντά.
Ήτανε τόσο όμορφος από αυτή την απόσταση, το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ότι ήθελα να τον φίλησω.Εγυρα το κεφάλι μου επάνω στο στέρνο του και έκλεισα τα μάτια μου, η μουσική άρχισε να τελειώνει. Αυτό κι σημαίνει ότι για λίγο ακόμα θα κρατούσε ολο Αυτό.
Ήξερε ότι αυτή η απόσταση με τρέλανε. Ήθελα να πλησίασω η να απομάκρυνθω;
Ούτε εγώ δεν ξέρω! Δεν έκανα τίποτα απλά είχα κλειστά τα μάτια και αφέθηκα.Στο επόμενο λεπτό με εσπρωξε με αποτέλεσμα να κοιταχθουμε στα μάτια, δεν είδαμε κάτι διαφορετικό, δεν μας εκπληξε αυτό το πράγμα. Μια τουφα των μαλλιών του είχε πέσει στο πρόσωπο του. Το παραμελσε και το επόμενο πράγμα που έκανε ήταν να ενώσει τα χείλη μας. Ήταν τόσο όμορφος.
Το φιλί του ήταν τόσο παθιασμενο, και ταίριαζε υπέροχα στα χείλη μου, ούτε που κατάλαβα πως ήρθαμε τόσο κοντά, μέσα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, δεν τον ήξερα καν!
Σταμάτησα να σκέφτομαι όταν κατάλαβα πως η μουσική τελείωσε, εμείς ακόμα φιλιομασταν! Δεν ήξερα πόση ώρα γινόταν αύτο. Τον εσπρωξα λίγο, προσπαθώντας να απομακρυνθω, ήρθαμε σε πολύ κοντινή απόσταση και απλά κοιταζομασταν.
Για λίγα δευτερόλεπτα κυριάρχησε μία αμηχανία, γυρίσαμε στα τραπέζια μας. Η Βάσω παρατήρησα ότι μιλούσε με τον μελαχρινο τύπο, και η Κατερίνα με τον καστανο ενώ η Έλενα είχε τηλεφώνησει στον Αλέξη και φιλιοντουσαν στο τραπέζι.
Όπως πήγενα στην τουαλέτα ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει.
Αντικρησα έναν μεθυσμένο, το αλκοόλ του βρωμουσε από μακριά, άρχισε να με τραβάει και να φωνάζει τι όνομα μιας κοπέλας, προσπαθούσα να φύγω αλλά δεν μπορούσα. Κάποια στιγμή μια κοπέλα βγήκε από το μπάνιο και μας είδε και τον χτύπησε στο κεφάλι με την γόβα της.-είσαι καλά;
-ναι και χαρά. Ευχαριστώ
- σου έκανε τίποτα;
- όχι μόνο το όνομα μιας Μελίνας φώναζε...
- Μελίνα.. Χάρηκα..
-οοο...κορινα.. Λεγε με cara καλύτερα
-συγγνώμη για αυτό cara, απλά είχαμε ένα θέματακι..
-δεν πειράζει είμαι εντάξει. Ευχαριστώ πολύ πάντως, ελπίζω να πάνε όλα καλά.Με χαιρετησε και έφυγα όσο πιο φυσιολογικά μπορούσα από εκεί. Γύρισα στο τραπέζι και είδα τον Carl να με περιμένει σε ένα σκαμπό μόνος του καθώς οι υπόλοιποι ήταν απασχολμενοι με τα χείλια των φίλων τους.
Η φάτσα του ήταν τόσο αστεία, και υπέροχη μέσα στο σκοτάδι... Το μάτια του γκρι σαν χιόνι σε βουνό... Και να δείχνουν έναν κρύο χειμώνα...
Η Βάσω με τον Μιχάλη είχανε πολύ χημεία φαινόταν από το φιλί τους.. Αλλά αν κατάλαβα καλά από το νόημα της.. Τον ήξερε.. Μπορεί να ήταν εκείνος που μας έλεγε... Ότι η απόσταση τους χωρίζε...εγω δεν τον ήξερα...
Με την σειρά μου κάθισα στο σκαμπό δίπλα στον Cam κάπως αμηχανα για το προηγούμενο σκηνικό...
-συγγνώμη για πριν... Μου είπε
-για ποιο Πράγμα;
-που σε φιλησα... Δε.. Δεν έπρεπε να βιαστω
- Cam μην ανησυχείς, είναι εντάξει...
- μπορω να κάνω κάτι για να επαναρθωσω;
-μμμ τι επιλογές έχω; του απάντησα με ένα χαμόγελο καθώς προσπαθούσα να με ακούσει πάνω από την μουσική.
- έναν καφέ και ένα σινεμά.. Διαλέγεις και περνεις... Μου αφήνει το νούμερο του αν κατάλαβα α καλά μέσα στο μπουφάν δίπλα από την καρέκλα μου και με τράβηξε από το χέρι οδηγώντας με στην πίστα...Τα υπόλοιπα κορμιά δεν σταματουσαν να χορεύουν... Το we don't wana go home κουνούσε το μαγαζί.. Στην κυριολεξία... Το πάτωμα τρέμει από τον ρυθμό της μουσικής και οι υπόλοιποι αρχίζουν χα χορεύουν ακόμα περισσότερο.
Το φόρεμα μου δεν μου επέτρεψε να κάνω και πολλές κινήσεις και εκνευριστικά, αλλά δεν το άφησα να με εμποδίσει... Τα χέρια του Carl γύρω από την μέση μου και η πλάτη μου στο στέρνο του.. Εντάξει η μουσική τον προκλητικό χορό τον απαιτούσε.. Και εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ..
Ο Cam έβγαζε μικρά επιφωνματα.. Υποθέτω εξαιτίας του χορού μου... Και της αισθήσεις των σωμάτων μας.. Ενωμένα...
Η Βάσω με την Έλενα ήταν δίπλα δίπλα και χορευανε και είδα ότι μου επιβεβαίωσε την σκέψη μου κάνοντας το "Μ" με τα δάχτυλα της... Για τον Μιχάλη..
Αυτό είναι το δεύτερο κεφάλαιο..
Τι σχέση έχει ο μεθυσμένος ανώνυμος και η Μελίνα;
Τι έλεγε το χαρτάκι τελικά που άφησε στο μπουφάν της ο Cam;
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο και συγγνώμη που δεν βάζω πολύ συχνά... Θα επαναρθωσω με ένα αρκετά ενδιαφέρον κεφάλαιο σαφώς μεγαλύτερο.
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...