Αφού το πλοίο έδεσε, άρχισαν οι πόρτες του να ανοίγουν με προορισμό το λιμάνι, ήταν πολύ όμορφο αυτό που έβλεπα μπροστά μου και αρκετά δύσκολο να το περιγράψω, υπήρχε αρκετός κόσμος τριγύρω, παιδιά, νέοι, ηλικιωμένοι γέμισαν το λιμάνι και προφανώς περίμεναν τον κόσμο που είχε το πλοίο.
Κατέβηκα με την σειρά μου από το πλοίο και περίμενα να δω το αμάξι του αγγελου, καθώς παρατηρούσα το λιμάνι της Σύρου. Ξαφνικά εκεί που είχα αφαιρεθεί, ένα μαύρο αμάξι σταματάει μπροστά μου και κορναρει, μόλις κοιτάζω καλύτερα βλέπω τον άγγελο και ένας αναστεναγμος ανακούφισεις με έκανε να χάλαρωσω και να μπω μέσα στο αμάξι.
"λοιπόν; που πάμε; " ρώτησα με ένα πλατύ χαμόγελο στο στομα μου
" αρχικά στο ξενοδοχείο για τα δωμάτια, να τακτοποιηθουμε και να φάμε κάτι, μετά βλέπουμε " μου είπε και ξεκίνησε να οδηγεί.
Είμαστε εδώ και περίπου 10 λεπτά στον δρόμο μέχρι που σταμάτησε μπροστά από ένα μεγάλο μπεζ και πορτοκαλί κτήριο, υπάρχουν πολλά πράσινα δέντρα και φοίνικες γύρω του με αποτέλεσμα να στολιζουν το κριτήριο. Υπήρχαν κάποια φώτα ανάμεσα στα δέντρα και επάνω στο κτήριο. Αφού βγήκαμε και οι δύο από το αμάξι με οδήγησε προς την είσοδο του κτιρίου, μπενοντας μέσα το γυάλινο πάτωμα αντανάκλουσε στο ταβάνι με το φωτιστικό σε σχέδιο πυραμίδας. Η ρεσεψιον ήταν ακριβώς στο κέντρο δεξιά και αριστερά υπήρχαν ανοίγματα με προορισμό την τραπεζαρία και την πισίνα. Αφού είχα μείνει να παρατηρώ τον χώρο στον οποίο βρίσκομουν ένιωσα τι χέρι του αγγελου να με τραβάει.
"τι λέει; εδώ θα μείνουμε; " μου είπε απλα
" τι; α ε όχι απλά,εγω! Τίποτα άστο που είναι το δωμάτιο; " του είπα
" χμμ! Από δω"
Περπατουσαμε ανάμεσα στους στενόυς διαδρομους με τα φώτα κλειστά. Κάποια στιγμή τον βλέπω να σταματάει μπροστά σε μια καφέ πόρτα με το νούμερο 227 ο άγγελος ψάχνει βιαστικά την τσέπη του και βγάζει τι κλειδι, ανοίγει την πόρτα και τραβάει μέσα τις βαλίτσες μας. Ακολουθώ και εγώ, το δωμάτιο είναι ένα απλό απαλό μπεζ χρώμα με δύο κρεβάτια δεξιά και αριστερά, και ένα κομοδινο χωρίζει τα κρεβάτια, δεξιά και αριστερά επάνω από το κρεβάτι υπήρχαν φώτα με την δυνατότητα να ρυθμιζόυμε το φως, ένα μικρό ψυγείο υπήρχε πίσω από ένα εξωγκομα ενός τοίχου, και αριστερά ήταν η πόρτα του μπάνιου, και ακριβώς δίπλα της ένα μικρό μπαλκόνι με την θέα της θάλασσας και της πισίνας.
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...