Οι φωνες της Έλενας διαπέρασαν το παχυ μαξιλάρι μου με αποτέλεσμα να σηκωθώ..πάλι θα τσακωνοταν με τον Άλεξη σκέφτηκα,και κατέβηκα κάτω.
ε- ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ! ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΟΣ . ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ?
-.....
ε- ΟΧΙ! ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ,ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΛΕΝΧΩ ΤΟΝ ΘΥΜΟ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!-Τι εγινε ρε ελενα παλι;. της ειπα και εκατσα διπλα της με την κουπα του καφε μου.
ε- ρε cara..δεν το πιστευω... εχθες που βγηκαμε ηταν ολα ενταξει μετα δεν καταλαβα τι εγινε κατι με τον δικηγορο του. εκανε μαλακια στα χαρτια η μανα του και αυτος αρχισε να τα ριχνει επανω που! επειδη εχει προβλημα. αν ειναι δυνατον.
- ελα ρε ελενα.. ηρεμισε.. θα τα βρειτε... εχεις δικιο τι να σου πω,ο αλεξης κατι εχει παντως φαινεται εδω και καιρο αυτο και στο εχω ξαναπει..
ε- τελος παντων,ασεμε εμενα.. θα δω τι θα κανω.. τι εγινε εσυ χθες ρε ;(της εξηγησα την ιστορια)
μαλιστα.. καταλαβα... μου ειπε και αναλυσαμε το θεμα.. η ελενα λεει να τον ξανα δω γιατι απο οτι φανηκε δεν περασα και χαλια :( αλλα να μην βιαστουμε για σχεση η κατι τετοιο... ειναι πολυ νωρις και εχει δικιο συμφωνω μαζι της... αλλα δεν ξερω.. ισως να το αφησω ..εηαλου για να περασω καλα πηγε,βγηκα,περασα,γνωρισα εναν πολυ ομορφο αντρα,και δεν λεει να βγει απο το μυαλο μου. τελεια!
Δεν εφταιγα εγω που με κοιτουσε στα ματια...δεν εφταιγα εγω που με φιλησε,που ηξερε το σωμα μου και το καθε κουμπι μου,που ηξερε τι ηθελα να ακουσω και ποτε ηθελα να το ακουσω. και ολα αυτα ; τα εμαθε μονο μεσα σε ενα βραδυ..πως το εκανε αυτο; θεε μου..
εγω δεν θα μπορουσα σιγουρα να το κανω.. αυτες ηταν οι σκεψεις που περνουσαν συνεχεια απο το μυαλο μου και δεν ελεγαν να φυγουνε...-----------
Η ελενα πηρε τηλεφωνο τα κοριτσια να βγουμε για φαγητο,καλοκαιρι,ολες μαζι. τι αλλο θα θελαμε ;
πηγαμε σε μια ταβερνα λιγο πιο κατω απο το σπιτι της βασως αν και μενει λιγο μακρια για εμενα αι την ελενα εγω πλακα και εκεινη βυρωνα τωρα θα μου πεις σιγα την αποσταση,αλλα ειναι θεμα. Τελικά πηγαμε σε ενα ταβερνακι στην λουτσα, για καλοκαιρι φυσικα και ηταν οτι επρεπε το θαλασσινο,πηραμε μια ποικιλια και η θεα της θαλασσας με τον ζεστο ηλιο ηταν οτι χρειαζομασταν.η βασω με τον μιχαλη ειχανε σχεση εδω και 2μηνες σχεδον και δεν το ειχε παει καμια μας χαμπαρι.. δεν ηθελε να μας το πει λεει γιατι δεν ενιωθε ετοιμη.ενταξει δεν ενοχληθηκαμε με αυτη της την σταση, ουτως η αλλως ηθελε λιγο χρονο για εκεινη.. το σημαντικο ειναι οτι ολα ειναι καλα μεταξυ τους. η κατερινα μιλαει με ενα παιδι απο την σχολη της και της αρεσειεδω και αρκετο καιρο,η καθηγητρια της την εβαλε να κανει μια εργασια μαζι του (ηθοποιος) και τωρα εχει μια καλη ευκαιρια να τον πλησιασει. η ελενα με τον αλεξη μεχρι το βραδυ ειμαι σιγουρη οτι θα τα εχουνε βρει... οσο για εμενα ;εγω δεν ξερω τι θελω...
*Cara's prov *
δεν μπορω να σκεφτομαι αλλο,το κεφαλι μου κοντεβει να σπασει, μα τι κανω ; τι παει λαθος με εμενα; ενιωθα τοσο κενη ξανα.. σαν να ειχα σπασει για μια ακομα φορα,οτι δεν ειχα κανενα διπλα μου , μονη ξαναν στο σκοταδι με τους δαιμονες μου να με τραβανε ξανα προς την κολαση,δεν ξερω τι συμβαινει.. ειχα να νιωσω χρονια ετσι.. και μαλιστα απο τοτε που ειχα ερωτευτει για πρωτη φορα.. εκεινα τα ματια που οσο και αν προσπαθουσα να τα ξεχασω,δεν μπορουσα και ουτε τωρα μπορω,απλα τα αντικαθηστω.οχι οτι τωρα νιωθω κατι για εκεινον πλεον αλλα.. ηταν η πρωτη μου αγαπη... και θα την θυμαμαι για παντα... 3 χρονια μου πηρε να τον ξεχασω.. 3 χρονια πονου,μοναξιας,και οτι αλλο μπουσε να ειναι χειροτερο για τον καθενα...
και τωρα.. γνωρισα εναν καστανοξανθο δαιμονα με γαλανα ματια, η δυνατοτητα τους ; ναμε ταξιδευουν σε θαλασσες, κατω απο το νερο,σε βουνα και η θεσμοκρασια τους να με κρυωσει η να με ζεστανει μεσα σε δευτερολεπτα. Θεε... τον ηθελα,αυτο ηταν...τον ηθελα τοοσ πολυ,και εκεινος ; δεν ηξερα καν πως νιωθει.. μπορει να ημουν μια ξεπετα. ξερω γω ?
σταματησα να σκεφτομαι οταν καταλαβα οτι ειμαι λαθος, ειμαι εξω με τις φιλες μου και εγω αντι να περναω καλα σκεφτομαι ηλιθια πραγματα...
--------
μετα απο εκεινο το γευμα γυρισαμε σπιτι, το βραδυ θα πηγεναμε για νυχτερινο μπανιο,κοριτσοπαρεα παντα, κλασσικαν πραγματα που κανμε το καλοκαιρι..μπορει να την βγαζαμε και στην θαλασσα, αναλογα το τι μας αρεσε.. η το πως θα εξελησταν η βραδυα.
ΚΑΙΙΙΙΙΙ....καπου εδω σταματαωωω... να και αυτο το κεφαλαιο,ελπιζω να σας αρεσει,και περιμενετε το επομενο κεφαλαιο που σαφως θα εχει αρκετα πραγματα μεσα... ζηταω συγγνωμη που δεν προλαβαινω να βαζω μεγαλα παρτ,αλλα εχω περιορισμενο χρονο δυστυχως, επισης δεν ειμαι και πολυ καλα αυτες τις μερες,οποοοοτε... σας χρωσταω ενα καλο παρτ. ευχαριστω οσους το διαβαζουν. εαν σας αρεσει η ιστορια ψηφιστε και αφηστε μου σχολια. θα τα πουμε στο επομενο κεφαλαιο.. kisses :* 💖
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...