Τα Μάτια Σου.

175 16 0
                                    

Έτσι τον έκανα να πιστεύει.. Αλήθεια δεν ήξερα γιατί τον σκεφτόμουν τόσο έντονα ενώ ήταν μαζί μου... Πραγματικά.. Με ηρεμουσε από τις σκέψεις μου,μονο εκείνος. Δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω ήξερα μόνο ότι ήθελα να με ξαναφιλησει,με τον τρόπο που αυτός έκανε. Να πιάσει την μέση μου και να ενώσει τα σώματα μας.. Να πλησιάσει τον λαιμό μου καιιιιι.....

________

Πλησιάζει απειλητικα προς το μέρος μου και σαν σιφουνας φτάνει μπροστά μου..ερχομαι αντιμέτωπη με τα σκούρα μάτια του,τωρα θυμιζαν σπασμένο πάγο μαύρο πάγο... Τα χείλη του ροδοκοκκινα και μισανοιχτα,τα φρύδια του σφιχτά και οι γωνίες του προσώπου του έκαναν έντονη την εμφάνισή τους.

Προσπάθησα να κρατήσω τα μάτια μου μακριά του αλλά δεν το κατάφερα.. Θέλω να πω ήταν τόσο σεξυ... Μέχρι που ένα γαμημενο ψάρι τσιμπήσε το πόδι μου.. Με αποτέλεσμα να πέσω μέσα στο νερό και εκείνος να γελάει με το γαμημενο απίστευτο χαμόγελο του. Διαολε,τι κάνεις; σκέφτηκα και τον κοίταξα ακόμα πιο μουτρωμενη.

Με σηκώνει με αποτέλεσμα η μέση του να δεχτεί την αγγελία τον ποδιών μου,τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του και τα χέρια του στον κωλο μου, σκατοπαιδο. Γέλασα.
-oooo cam χαχαχα.
Ειπα και ένιωσα την στση του στην περιοχή μου.. Αμέσως κοκκινησα και σταμάτησα να γελάω δαγκωνοντας τα χείλη μου..

-τώρα δεν γελάς ε; χαχαχα είπε και άρχισε να γελάει εκείνος. Πως το έκανε αυτό; Θεέ μου... Δεν το πιστεύω.. Αμέτρητες φωνές άρχισαν να κυριαρχούν στο μυαλό μου. Τι; όχι. Όχι. Κατέβηκα από πάνω του και άρχισα να βγαίνω προς τα έξω.. Καθησαμε στην ψαθα και τον παρακολουθουσα να βγαίνει από τι νερό.. Ήταν τόσο σεξυ... Πως ένιωσα έτσι;... Είμαι μόνο κάτι ώρες μαζί του.. Και νιώθω τόσο οικεία.

Βγήκε και ξαπλωσε δίπλα μου... Αφού μείναμε στον ήχο της σιωπής για λίγο πήγαμε να μιλήσουμε ταυτόχρονα.. Γελάσαμε και οι δύο..
-εσύ πρώτος. Είπα
-χαχα εγώ πεινασα τι θα έλεγες για κάτι πρόχειρο; είπε και με κοίταξε στα μάτια..
Το στομάχι μου διαμαρτυρουταν με αποτέλεσμα να ακούσει το γουργουρισμα και να γελάσει..
-άστο κατάλαβα.. Τι θα έλεγες για μια πίτσα;
-μέσα. Είπα...

Φύγαμε από την παραλία και πήγεναμε σε έναν δρόμο που μου είναι άγνωστος.. Μέχρι που είδα μια ταμπέλα μετά από κάποια ώρα...
Μέχρι που κατάλαβα τον δρόμο μετά από ώρα. Η αλήθεια είναι ότι νύσταζα και λίγο..
-εδώ μένεις;
- όχι φυσικά, πλάκα μένω, απλά θέλω να περάσω να μας πάρω να φάμε. Είπε και κοιτούσε τον δρόμο ευθεία, χωρίς να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο..

HimWo Geschichten leben. Entdecke jetzt