όνειρο

153 10 0
                                    

Ένιωθα ένα χέρι να με σκουνταει με αποτελεσμα να ανοιξω τα ματια μουκαι να δω την ελενα, ΤΙ? τι εννοεις την ελενα;κλεινω τα ματια μου γηργορα προσπαθοντας να σβησω την εικονα του προσωπου της. τα ανοιξα ξανα,ηταν ακομα εκει και μου χαμογελουσε,πετάχτηκα απο το κρεβατι και αρχισα να φωναζω.η ελενα προσπαθουσε να καταλαβει τι ελεγα, ασκορπες λεξεις προσπαθώντας να βγαλει νοημα.

.........

''ΟΝΕΙΡΟ?? ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΝΕΙΡΟ?'' φωναζα πλεον έξαλλη ,απο θυμό ουτε εγω δεν ξερω απο τι.

''ΓΑΜΩΤΟ CARA ΗΡΕΜΗΣΕ,ΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ,ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ 'ΦΑΝΤΑΣΤΗΚΕΣ''

''Ελενα...ηταν τοσο  δυνατο,δεν γινεται να ηταν ονειρο.''

''ηρεμησε και κατεβα κατω για καφε,μαλλον σε επειρεαζουν τα χθεσινά μηνυματα του.'' μου ειπε απλα και φορεσε την ρομπα της κατεβαινωντας κατω.

ονειρο; τι θελει να πει... δεν γινεται να ηταν απλα ενα ονειρο,ενιωθα οτι με αγγιζε,αληθεια..

''δεν γινεται, δεν γινεται'' φωναζα ξανα ριχνοντας κατω οτι εβρισκα μπροστα μου. δεν το πιστευω ειναι ψεματα.. καποιος μου κανει πλακα,πως εγινε αυτο.δεν ηξερα ουτε εγω τι γινοταν με το ιδιο μου το μυαλο.. πως ειχε παρει τετοια θεση μεσα του; καθοδηγει μεχρι και τα ονειρα μου. Αυτο δεν γινεται..

......

κετεβηκα κατω οπως μου ειπε η ελενα. εφτοιαχνε καφεδες οντως. μετα απο λιγο,καταλαβα οτι δεν εκανε μονο 2 καφεδες..

''3?'' ρωτησα με εναν μορφασμο απορριας

''ναι,τηλεφωνησε η μαμα  σου,οσο εσπαγες το δωματειο,θα περασει να μας δει λιγο.'' ειπε απλα και συνεχισε να κανει τους καφεδες..δεν απαντησα,προσπαθουσα να συνελθω απο το προηγουμενο σκηνικο. πρεπει να το χωνεψω.

......

δεν αργησε να χτυπησει το κουδουνι,και σαφως να εμφανισθει η μαμα μου κοιτοντας το σπιτι. αφησε πανω στο τραπεζι κλασσικα γλυκα απο τον αγαπημενο μας φουρνο.

''χμμ..μαλιστα,δεν με αφηνετε και ποτε να μαζεψω και τιποτα.ολα στην εντελεια, μου λειπουν οι μερες που κοιμοσασταν μικρα στο σπιτι και φωναζα που δεν το μαζευατε το δωματειο και τωρα... κρατατε ενα σπιτι τα 2 σας''

ΩΩΧ  οχι.. αρχισε τον μονολογο της..σκεφτηκα,και απλα της χαμογελασα αφου συνεχισε να θαυμαζει τις δουλειες που ειχα κανει με την ελενα στο σπιτι..

δεν εκατσε πολυ,κλασσικα παντα εχει να παει σε δουλειες,δεν αφηνει ωρα για χασιμο.

HimWhere stories live. Discover now