Γύρισα το μέρος μου απέναντι στον έρωτα με τα Ωκεάνια μάτια που επερναν το χρώμα του χιονιού στο σκοτάδι, εκείνο το γκρι.
Τα μάτια του πανέμορφα,εξετάζοντας με ακόμα πιο όμορφα και σεξι, η ανάσες του βαθιές και σταθερές, ένιωσα τον ηλεκτρισμό από το σώμα του στο σώμα μου. Διαολε, σκέφτηκα.
Τα χείλη του μισανοιχτα να βγάζουν έναν τόσο όμορφο ήχο ευχαριστσεις στα αυτιά μου... Σαν μελωδία, ε λοιπόν οι νότες του ήτανε υπέροχες. Ήξερα ότι δεν θα είχε καλό τέλος.
O Cameron πήρε τα χέρια του από επάνω μου σαν να αισθάνθηκε κάτι που δεν έπρεπε! Έπειτα γύρισε στο τραπέζι και πήρε ακόμα ένα ποτό.
Εγώ τον κοιτούσα σαστμενη στο πλήθος των υπολοίπων άνθρωπων, προσπαθώντας να καταλάβω εάν έκανα κάτι λάθος... Γιατί με άφησε έτσι;
*Cam's pov *
Η γυμνή της πλάτη ακουμπά την δικιά μου με αποτέλεσμα να με αναστατώνει ακόμα περισσότερο, δεν ήξερα τι σαρώνει και ούτε ήθελα να μάθω. Ήθελα να... Δεν ξέρω τι ήθελα;
Την παράτησα και γύρισα στο τραπέζι ζητώντας ένα ουίσκι σκέτο. Ένιωσα τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου. - Τι μαλακάς που είμαι - σκέφτηκα. Δεν γίνεται να το σταματήσω έτσι. Την θέλω. Πως γίνεται σε ένα βράδυ να με κάνει μια κοπέλα έτσι; δεν με νοιάζει τι θα γίνει... Ήθελα να την ξαναφιλησω! Και το έκανα, χωρίς την άδεια της.
------------
Με κόλλησε στον τοίχο και τα χείλη του οδήγησαν τον ρυθμό στα δικά μου, γρήγορες κινήσεις, παθιασμενες, ήταν υπεεεεεροχο το συναίσθημα, τα χέρια του πιεσαν την μέση μου με αποτέλεσμα να κυρτωθει η μέση μου σε σχήμα βελους, και να έχει θέα τον λαιμό μου. Δεν έχασε χρόνο και ορμόνες στον λαιμό μου.
Αμέσως μετά από λίγο σταμάτησε και μου ζήτησε να πάμε μια βόλτα.
Δέχτηκα,χαιρετησα τα κορίτσια και ενημέρωσα την Έλενα λέγοντας της ότι θα την βρω στο σπίτι ούτως ή άλλως κλειδιά είχε.Βγήκαμε από το μαγαζί και κατεύθυνθηκαμε προς το μαύρο αμάξι του με φιμε παράθυρα,μου άνοιξε την πόρτα και μπήκα μεσα.τι σκατα κάνω; σκέφτομαι, πάω κάπου με έναν που τον ξέρω μόλις κάτι ώρες και τον εμπιστεύομαι με τύφλα μάτια. Τι πάει λάθος με εμένα;
Στον δρόμο δεν μιλούσαμε πολύ πάρα μόνο όταν με ρώτησε εάν με ενοχλεί το χέρι του στο μπουτί μου,του έγνεψα αρνητικά και αυτό ήταν όλο!
Κάποια στιγμή σταματήσε έξω από μια ήσυχη θάλασσα. Και μου είπε να βγω έξω.Πήρε μια Ψαθα από το αμάξι του και με έπιασε από το χέρι οδηγώντας με στην αμμο.. Έβγαλα τα τακούνια μου και τα κράτησα στο χέρι μου, βάλαμε την Ψαθα και καθησαμε, αρχίζοντας να μιλάμε για την ζωή μας και να μαθαίνουμε πράγματα ο ένας για το άλλο.. Ούτε και εγώ ξέρω πόση ώρα μιλούσαμε που άρχισε να ξημερώνει, ξαφνικά σηκώθηκε και με τράβηξε μαζί του από την αγκαλιά του.
-μην τολμήσεις! Ούτε να το σκέφτεσαι. Του είπα και άρχισα να γελάω πηγαίνοντας πίσω...
-έλα δεν είναι κρύα. Μου είπε και όμως διαολε το ορκίζομαι στα μάτια του ή θάλασσα ήταν πάγος.
-δεν μπαίνω με το φόρεμα. Του είπα απλά και κρφτηκα πίσω από ένα κορμό δέντρου.
-Cara, μην παίζεις μαζί μου.
-Οοοο έλα τώρα Cam, δεν θα είχε πλάκα αλλιώς..
Είπα και καθώς πήγα να γυρίσω για να πάω από την άλλη μεριά τον είδα να έχει τον αγκωνα του στο δέντρο και να έχει πάρει μια τόσο όμορφη στάση περιμένοντας απλά να πέσω πάνω του όπως και έγινε.Θεέ μου.. Δεν φορούσε μπλούζα... Όχι... Γαμωτο...
-βλέπεις κάτι που σου αρέσει cara? Μου είπε και ένιωσα τα μάγουλα μου να κόκκινιζουν Θεέ μου.. Ας ανοίξει η γη να με καταπιεί παρακαλώ..
-εε... Εγώ; οοοχι;
Γέλασε με τη αντίδραση μου και με πλησίασε.. Με σήκωσε με αποτέλεσμα να πόδια μου να αγκαλιασουν την μέση του.. Χωρίς να το καταλάβω το φόρεμα μου είχε αφαιρεθεί και ήμουν στην θάλασσα μαζί με τον ξανθό έρωτα και τα γαμημενα μάτια του..-δεν σε πιστεύω. Του είπα και άρχισα να του πετάω νερό
Ο Cam είχε πεθάνει στα γέλια.. Είχα θυμωσει αλλαααααα όχι.. Έτσι τον έκανα να πιστεύει... Ήταν η τέλεια παγίδα...Συγγνώμη που δεν έβαζα θα βάζω μια φορά την εβδομάδα απλά μεγάλο κεφάλαιο. Πάω να γράψω το καινούργιο κεφάλαιο και επίσης ψηφίστε εάν σας αρέσει και όσοι το διαβάζετε θέλω τις γνώμες σας και τι θα θέλατε να γίνει.. 💖kisses
ESTÁS LEYENDO
Him
Novela JuvenilΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...