Όταν άνοιξα την πόρτα μου, είδα μπροστά μου το πρόσωπο που μου φτιάχνει το κέφι σε κλασματα δευτερόλεπτου, το αστραφτερο του χαμόγελο στολιζε το πρόσωπο του,και φορούσε ένα σκούρο μπλε τζιν με μια άσπρη V μπλούζα.
"καλημέρα,Cara " μου είπε και με φίλησε στα δύο μου μάγουλα.
Έκανα δύο βήματα πίσω για να μπορέσει να μπει μέσα.
"καλημέρα. '' του είπα και τον ακολούθησα στον διάδρομο.
" πως είσαι; τι κάνεις; " μου είπε και στάθηκε απέναντι μου.
Είναι αρκετά ψηλός βασικά, και ναι σχετικά με αυτό είχα ένα θέμα στο να τον πάρω αγκαλια. Πάντα αγκαλιάζε και ζεστανε την ψυχή μου,η επαφή με την σάρκα ήταν απλά επαφή." μου έλειψες, προσπαθώ. " του είπα και πήγαμε στην κουζίνα για να ετοιμάσω τους καφέδες.
" και εμένα μου έλειψες, θα μου τα πεις όλα. Λοιπόν ποιος ξεκινάει; " είπε και καθίσε στο τραπέζι της κουζίνας.
" δώσε μου δύο λεπτά να φτιάξω τους καφέδες να βγούμε στο μπαλκόνι. " του είπα και απλά μου χαμογελασε.
Η μπιτζαμες μου είναι τόσο αστείες. Για την ακρίβεια έτυχε να φοράω αυτές που μου είχε πάρει εκείνος όταν είχα γίνει 15 😂. Και είναι αστείες γιατί έχουν επάνω τους κάτι περίεργα σχέδια μαζί με λέξεις.. Αλλά λέξεις που σήμαιναν τα πάντα για εμάς. Ένα αγοράκι και ένα κοριτσάκι, στο κέντρο, την μπλούζας με γύρω γύρω λέξεις. Και το κόκκινο χρώμα της μπιτζαμας χαριζε μια δόση τσαχπινιας.
Όταν μου τις είχε πάρει και κατάλαβα το νόημα αφού μου το εξήγησε ένιωσα τόσο όμορφα. Κάτι τόσο απλό αλλά τόσο υπέροχο ταυτόχρονα. Είναι γλυκάς. Κάποια στιγμή ακούστηκε η φωνή του από το σαλόνι. Ούτε που κατάλαβα ποτέ έφυγε.
"έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά μαζί με την Έλενα. " μου είπε δεν το πιστεύω ότι κρίνει και αυτός το σπίτι. Μέχρι χθες του έδινα συμβουλές για το δωμάτιο του.
" ευχαριστώ " του είπα και απλά γέλασα.
............
Αφού έφτιαξα τους καφέδες βγήκαμε έξω. Ο καιρός ζεστός ακόμα και το πρωί, το πιο ζεστό καλοκαίρι, δέχεται τον πιο κρύο χειμώνα. Αφού κάθισαμε στις κρύες καρέκλες αρχίσαμε να λέμε τα νέα μας. Φέτος.επειδή είναι δύο χρόνια μεγαλύτερος μου δηλαδή εκείνος είναι 22, έχει ακόμα 2 χρόνια για να τελειώσει την σχολή του και πότε δεν σταματάει να διαβάζει αυτό το παιδί. Θα φτάσει πάρα πολύ ψηλά, και ήδη έχει άρχισει να είναι στα ύψη.
Αφού συζητούσαμε ώρες, πάντα έτσι γίνεται.
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...