πηγα να δω τον αριθμο οταν ειδα οτι ηταν αποκρυψη...αποκρυψη; ποιος να με περνει με αποκρυψη; ελαχιστα ατομα εχουν τον αριθμο μου.και δεν νομιζω οτι ειμαι και αποτα ατομα που θα ηθελε να μιλησει για πανω απο 10'λεπτα μαζι του.
με αργες κινησεις πιανω το τηλεφωνο και το τοποθετω στο αυτι μου αφοτου το σηκωσω.
'' παρακαλω ; '' λεω με την φωνη μου ηρεμη..
δεν ακουγεται τιποτα απο την αλλη γραμμη,ισως καποιος να κανει φαρσες και να πηρε τυχαιο αριθμο.ναι σιγουρα θα ειναι αυτο. θελω να πω, ποιος να με παρει... ξεχναω για δυο λεπτα οτι σκεφτομαι και κανω αλλη μια προσπαθεια να μαθω ποιος ειναι.
'' παρακαλω; '' λεω ξανα με περισσοτερη απορρια στην φωνη μου.δεν μου απαντουσε κανενας.ενταξει αυτο αρχισε να με βαζειι σε σκεψεις...
''ποιος ειναι ; '' λεω για τελευταια φορα με αγανακτηση στην φωνη μου.οποιος και να ειναι δεν εχω ορεξη να ασχοληθω και πολυ μαζι του. δεν ξανα πηρα απαντηση.. το μονο που εκανα ηταν απλα να το κλεισω. τι νοημα ειχε;.. και ποιος μπορει να ηταν τελος παντων.ποιο ειναι το προβλημα του; οποιος και αν ηταν..σιγουρα θα ειχε να κανει ποιο σημαντικα πραγματα απο το να παρει οποιονδποτε τηλεφωνο.
σταματαω να σκεφτομαι το τηλεφωνιμα που δεχθηκα πριν απο δυο λεπτα και συνεχισα το βιβλιο μου. η ελενα ακομακοιμαται. και μου ειπε να την ξυπνησω,ειναιαπογευμα και θα βγει βραδυ..θελω πολυ να δω πως θα σκοτωσω την ωρα μου.. ειναι μονο 7 το απογευμα ακομα,ο καυτος ηλιος περναει μεσα απο τα πατζουρια κια χαριζει λιγη τσαχπινια οπως λεει και η μαμα μου στο δωματειο..αυτος ο καιρος με εκανε να ξεχαστω για λιγο αποτο βιβλιο,κοιταζοντας εξω,το σωμα μου με οδηγησε στο μπαλκονι και εκατσα απλα στην σιδερενια καρεκλα,χαζευοντας την αθηνα... ποσο ομορφη ειναι...ηρεμη, μονο οι φωνες των παιδιων κατω από το σχολειο ακουγονται,τους βλεπω να παιζουν μπασκετ...αλλα δεν ειδα μονο τα παιδια...
καθως τους παρατηρουσα ειδα τον cameron. τι κανει εκει ; θελω να πω ειναι μονος του και απλα παιζει μπασκετ εχουν περασει μονο 2μερες που δεν του εχω απαντησει στα μηνυματα. δεν καταλαβα πως... απλα μετα απο εκεινο το ονειρο απλα δεν του απαντουσα σε οτι και αν μου στελνε.. ηταν πολυ ασχημο εκ μερους μου, απλα ηθελα λιγο χρονο.. του το ειχα πει εξ αλλου.
με γρηγορες και βιαστικες κινησεις ετρεξα στο δωματειο και αρπαξα ενα σορτσακι και μια μπλουζα και τα φορεσα βιαστκα. φορεσα τα αθλητικα μου και επιασα μια γρηγορη κοτσιδα τα μαλλια μου. κατεβηκα στο γηπεδο και πλησιασα προς το μερος του. δεν ξερω γιατι το εκανα,απλα ακολουθουσα το σωμα μου. δεν σκεφτηκα καν το τι κανω.
YOU ARE READING
Him
Teen FictionΗ Cara, μια κοπέλα που βρίσκεται στην αρχή των σπουδών της.Ερχεται αντιμέτωπη με το όνειρο της, τι γίνεται άραγε όταν ερχόμαστε αντιμέτωποι με εκείνα; Ένας άντρας εισέρχεται στην ζωή της. Θα υπάρξουν άραγε επιπτώσεις στην ζωή της; Μια ιστορία με έ...