30 dakika sonra yeni yıla girecektik. Ellerimle çerez kasesini tutuyordum ve Demi bağırarak şarkı söylüyordu. Gülüyordum, çok güzel görünüyordu.
"Baby, you're all i need" Elini çeneme koydu ve dudaklarını büzdü. "Come now, set me free" Yüzünü yaklaştırdı. "Like a wildfire, like a wildfire." Elini omzumda gezdirdi ve bacaklarımın üzerine oturdu.
"Çok güzelsin." Dediğimde arsızca sırıttı. İki parmağımı tutup dudakları hizasına getirdi. Dilini arasında hareket ettirip diğer eliyle kalçamı sıktı. Biraz sonra üstümden kalkıp koltuğa oturdu.
"Güzel olduğumu söylediğin için, teşekkür ederim."
Kıkırdayıp saçını düzeltti ve ağzına bir fındık aldı. Gülüp televizyona baktım. Bir ton program vardı ve ben sıkılmıştım.
"İçelim."
"Yeni yıla girdiğimizde içersin. Bekle."
"Bu bildiğin mısırı filmden 1 saat önce patlatıp dayanmaya çalışmak gibi, çok zor."
"Magda, lütfen." dediğinde kafamı salladım.
"Bana ne aldın?" dedim merakla. Gün boyu en çok bunu merak etmiştim. Benim için ne beğendiğini çok merak ediyordum.
"Yılbaşı hediyesi yeni yılda verilir, sevgilim."
"Sana ver demedim zaten, söyle." Suratıma bakıp tek kaşını kaldırdı.
"Sana ver demedim zaten söyle. Kızım, çok sabırsızsın."
"Gecenin sonu için daha çok sabırsızlanıyorum."
"Arsız!"
"Parmağımı yalayan kızın bana bunları söylediğine şaşırmalı mı?" Yüzünü eğip kaşlarını kaldırdı. Gülüyordu, emindim. "Arsız, ha?"
Ellerinden destek alıp yüzüme doğru eğildi. "Beğenmedin mi?" Dudaklarını çeneme sürttü. "Arsızlık yapmayı istemez misin?"
" Cık, ben seni yapmayı isterim."
"Biz buna arsızlık diyoruz."
"Hayır, ben buna seni becermek istiyorum, diyorum. Arsızlık yapmıyorum. İstiyorum."
"Çok inatçısın."
"Biliyorum..."
*
Elimizde şampanya şişesi vardı ve 10'dan geriye sayıyorduk.
"3-2-1!" Şampanyayı patlatıp ellerimize bulaştırmış, bağırıyorduk. Birazdan Demi kahkaha atmaya başlamıştı. Şişeyi yere düşürdüğünde daha çok gülmeye başladı.
"Ya ben onu içecektim..."
Hala kıkırdıyordu.
"Aşkım,"
"Efendim?"
"Seni tüm içkilerden daha fazla sarhoş edebilirim." Deyip merdivenleri çıktı. "Sadece beni takip et."
*
Ellerini göğsümün üstünde gezdirdi ve bir anda sıktı.
"Karşımda çırılçıplak ve sadesin, bu beni deli ediyor." Eğilip boynumu sertçe emdi, 10 saniye kadar emilen tenim acımaya başlamıştı. Acıyla kendimi geri çektim. "Burada bir yıl başı hatırası bırakmak istedim."
Çarşafı sıkıp dudaklarımı dişledim.
Ellerim göğüslerim arasından aşağıya inip kızlığıma ulaştığında parmaklarını kullandı. Dudaklarımı serbest bıraktığımda inleme seslerim duyulur hale gelmişti.
"Lütfen inlememek için kendini sıkma." Parmağını içimde hissettiğimde dişlerimin arasından çıkan küfre kıkırdadı. "Terbiyesiz." Dalga geçip çarşafı sıktığım elimi, boştaki eliyle gevşetti.
"İkinci parmağını istiyorum, lütfen." dedim kesik kesik. Kasıklarım sızlıyordu. İkinci parmağını hissettiğimde sesli bir şekilde inledim, yüksek sesli.
İçimdeki hareketleri hızlanırken kalbimin durduğunu düşündüm. Bir an olan boşlukla kasıklarım sızlamıştı. Parmaklarını ağzına alıp sırıttı. Pek hoş görünmüyor, iğrenç bile görünüyor olabilir ama zevk veriyordu.
"Eğer biraz daha inlemelerini benden gizlersen geceyi yarıda keseceğim."
Yılbaşı bölümü dedim ama yazamadım, bugün bitirmem gerekiyordu fakat arkadaş sorunları vesaire... Şimdi çok yakın arkadaşım Texting bir Camren hikayesine başladı. Lütfen okuyun canımsınız, hem hikaye bulamıyorsunuzdur,,, Hikaye ismi Powerful | Camren diye geçiyor. Ay ilk defa reklam yapıyorum, flop hikayemden flop reklamlarR.
Powerful | Camren okuyun, diğer bölüm haftaya anca öpüldünüZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photograph. || d.l. || gxg
Fanfiction"Bir şeyleri gizlemek normal gelir fakat gizlenen şeyin üzerine yalan bir şey koymak dayanılmazdır." x