Shelaa'nın ellerinin saçlarımda bir şekilde yavaşça gözlerimi açtım. Yavaşça kıkırdadı ve burnumu öptü, gülümsedim.
"Günaydın, Magda."
"Günaydın, miniğim. Demi uyandı mı?"
Parmağını dudağına koydu ve sessiz olmam için ses çıkardı.
"Uyuyan güzel halen uyuyor." Kıkırdadım ve gerindim. Ellerim üzerinde doğrulup Demi'ye uzandım ve yanağını öptüm.
"Shelaa, hadi sen mutfağa in, bir şeyler hazırlayalım."
"Daha sonra?" dedi gülümseyip.
"Seninle ilgileneceğim." Ellerimle yanaklarını sıkıp sarıldım. Yataktan kalkıp aşağı indiğinde peşinden gittim.
*
Yeni bir elbise deneyip çıktı. Gülümsedim, gerçekten yakışmıştı.
"Bence harika oldu!" Dedi Demi. "Bunu da alalım, şimdi bu pantolon ve gömleği dene."
"Yetmez mi, çok şey aldık." Shelaa düşünceli bir şekilde konuştu.
"Hadi bebeğim bu son, sonra lunaparka gideriz."
"Gerçekten mi?!"
"Evet, dönme dolap sever misin?"
"Evet, evet, evet!" Deyip sevinçle Demi'nin elindeki kıyafetleri aldı ve kabine girdi.
"Onu sevdiğin için sana teşekkür ederim." Demi'ye döndüm ve yaklaştım.
"Ne, o gerçekten çok tatlı ve masum. Onu sevdim."
Yanına iyice yaklaşıp sarıldım.
"Eğer bana bir şey olursa, onunla hep ilgilenir misin?"
Kabinden gelen sesle bana cevap vermeye fırsatı kalmadı.
"Şey, bana yardım eder misiniz?" Demi kabinin kapısını araladı. "Senden hala utanıyorum, Magda gelsin."
Kıkırdayıp kabine girdim. Demi hayranlarla öz çekim yapıyordu.
Elbiseyi dikkatle üzerinden çıkardım. Kolundaki mor izi gördüğümde ciddileştim.
"Bir şey mi oldu, kelebeğim?" Sesiyle kendime geldim. O iz neydi öyle?
"Ha, hayır. Gömleği giyelim." Gömleği giydirirken sırtında gördüğüm bir diğer izle zorla yutkundum. Elim yanlışlıkla ize değdiğim sırada belini geri çekti ve acıyla bir ses çıkardı. Gözlerimi kapattım ve yine yutkundum.
"Gömleğim, oldu bence."
"Evet, pantolonunu giyebilir misin?"
"Evet, sen çıkabilirsin." Deyip el salladı. Kabinde çıkıp boğazımdan çıkan hıçkırıkla Demi'ye baktım. Kollarımı uzatıp sıkıca ona sarıldım.
"Lütfen, onu oradan alalım. Lütfen." Dedim ağlarken ne olduğunu sordu. "Vücudunda morluklar gördüm." Cümlem bittiğinde bana daha sıkı sarıldı.
"Nick'in tanıdığı bir yerde sanıyordum."
"Hala aynı yerde, Nick denedi ama aldıramadı."
Vücudumuz ayrıldığında gözümü yavaşça sildim. Kabinden ses geldiğinde nefes verdim. Arkamı döndüğümde üzerindeki kıyafetlerin ona yakıştığını gördüm.
"Güzel olmuşsun, beğendin mi?"
"Evet, bunlar üzerimde kalabilir mi?"
"Kasadan bir geçsin, tekrar giyersin. Şimdi çıkar ve kendi kıyafetlerini giy." Kafasını salladı ve içeri girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photograph. || d.l. || gxg
Fanfiction"Bir şeyleri gizlemek normal gelir fakat gizlenen şeyin üzerine yalan bir şey koymak dayanılmazdır." x