Prolog

430 22 0
                                    

Jeden okamžik vše změnil.

Stačil jeden opilý řidič.

Jedno auto.

Jedna rodina.

Jedna autonehoda.

To vše změnilo 18-ti letému chlapci život. Chlapci jehož jméno je Paul Hengles. Který v hromadné autonehodě přišel o celou rodinu. Až na jednoho strýce, u kterého byl v době autonehody, a kam měli jet i jeho rodiče s prarodiči. Všichni jeli v jednom autě. Jeho otec Edgar a matka Gabriela jeli vyzvednout Edgarovy rodiče z letiště. Protože ty Gabrielini již zemřeli několik let předtím. Ale nikdo netušil, že to bude jejich poslední cesta. A věta ,,Ahoj, do dvou hodin jsme zpět." bude ta poslední, co svému synovy řeknou.

Jeho babička Rose Hengles, ale psala hodně dopisů pro další generace. S kterými začala při narození Paula, jejího jediného vnoučete.

A on je našel. A nejen ty. Byly tam i dopisy jeho matky. Nějaké její neodeslané a nějaké její příchozí.

To, co se v těch matčiných dozví, nikdy nečekal.


{: Nová story s názvem ,Without you' (bez Vás), snad se Vám bude líbit. Možná Vám to bude připomínat ,Letters', ale bude to jen hoodně vzdáleně. Bude tu i více částí bezdopisových. Příjemné čtení.
Specko_07

P.S.: Dneska jedeme na bráchovo maturák a já se tam taaak moc netěším.

V.P.S.: Zítra (snad) bude nový díl ,Library'. :}

Without you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat