f o u r t h p a r t

163 18 0
                                    

Tak teď jsem, ale už opravdu zmatený. Jaké turné? Jaký Paul S.? Proč jsem o něm nikdy neslyšel? Proč je ten dopis odeslaný Washingtonu? Jaké záznamy z koncertů? Jací kluci z kapely? Ale hlavně! PROČ JE TO KURVA ODESLANÉ OSM MĚSÍCŮ, PŘED MÝM NAROZENÍM A JE TAM NAPSÁNA MÁ MILOVANÁ GABRIELE BROWN?? Což bylo pravděpodobně mámino příjmení za svobodna, protože se tak jmenuje strýček Alex. Kterého ta autonehoda vzala o dost více než mě, protože co si budeme nalhávat. On a má matka byli nerozlučná dvojice, vždy když byli spolu zářili štěstím, protože z jejich rodiny zbyli jen oni dva. 

Vůbec jsem nevěděl, co si myslet. Že by můj otec nebyl můj otec, ale jen ,někdo úplně cizí'?

A má milovaná babička, nebo můj velmi přátelský děda, nebyli mými prarodiči? Ale jen jakousi ,náhražkou prarodičů'?

Zatím jsem to nechal být a vzal do ruky další dopis. Tentokrát byl nejspíše neodeslaný, byl psán mou matkou a byl adresován tomu Paulovi, ale nebyl odeslaný. Nějaká slova byla rozmazaná, takže má milovaná maminka nejspíše při psaní tohoto dopisu plakala.


Milý Paule,

                    také Tě miluji, a vím, že věk je jen číslo. Nemusíš se bát!

Někdy se na nějaký záznam kouknu, ale vždy mi tečou slzy proudem, když vím, že Tě nemám u sebe. 

Chci se zeptat.. Kdy budete mít volno?

Že-bys alespoň na chvíli přijel.?! Potřebuji Ti říct, něco důležitého, velkého a možná hezkého, možná špatného. 

S láskou a smutnýma psíma očima Tvá

Gabrielle Brown

9.6.1989 Los Angeles



{: Snad se Vám bude líbit. Nový díl Library bude buď zítra nebo v pondělí. :-) :}

Specko_07

Without you ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat