Medya, Asya.
Bu bölümü Esmanur0301 'ra ithaf ediyorum. Desteğin için sağol canım :)
Facebook grubuna (Kahramanım-Wattpad) bekliyorum..
Iyi okumalar :)
...
EGE'NIN AĞZINDAN
Kucağıma öylece düşünce incecik vücudunu kaptığım gibi yola çıktım. Allah'ın her saati buradan taksi geçerdi şimdi bir tane bile geçmiyordu.
En sonunda taksi geldi. Durdurup bindim kucağımdaki Asya'yla.
En yakın hastaneyi söyledim şoföre ve arabayı sürmeye başladı.
Asya'ya baktığım da uzun süredir onu görmediğimden dolayı özlem vardı içimde.
Bir aralar çok ulaşmaya çalıştım ama bulamamıştım. Tabi ben nereden bileyim onların birkaç mahalle aşağıya taşındıklarını.
Yüzü kusursuzdu. Küçükken de böyleydi. Eğer onu unutup Deniz'i seviyor olmasaydım, hala deli gibi aşık olurdum.
Eminim kendisi de unutmuştur beni. Bulmuştur belkide kendisine birini. Kalbimde bir acı hissettim o an. Gerçekten sevgilisi var mıdır ? Deni ve anılarımızı unutmuş mudur ?
...
Araba bir anda durunca öne eğilip doğrulduk.
Parayı verip Asya'yı tekrar kucağıma aldım ve arabadan indim.
Hastaneden içeri girmeye yakın "Sedye getirin" diye bağırdım. Hemen hemşireler sedyeyi getirdi. Asya'yı yatırdım.
Odaya soktular. Doktor bana ne olduğunu sordu bende her şeyi kısaca anlattım.
O rahatsız kırmızı sandalyeye oturdum beklemeye başladım. Anneannesine haber versem mi acaba ? Zaten moralleri bozuk iyice bozmayayım olmazsa.
Yarım saat sonra doktor çıktı içeriden.
-Korkulacak bir şey yok. Ufak bir tramva. Sadece bir süre üzülmemesi lazım. Ayrıca bol bol dinlenmesi gerek.
-Tamam, sağ olun. Ne zaman çıkarız?
-İstediğiniz zaman.
-Peki şimdi görebilir miyim ?
-Elbette, adamda çok soru sormamdan sıkılmış olacak ki bıkkınlıkla söyledi.
Odanın kapısını çalıp içeri girdim. Uyuyordu. Eğilip saçlarından öptüm. Çok güzel uyuyordu. Benim öpmemle hemen uyandı.
-Ege ?
-Güzelim iyisin merak etme. Geçecek her şey tamam mı? Atlatacaksın.
Bir şey demeyip gülümsemeyi tercih etti. O konuşmayınca ben devam ettim.
-Ne zaman çıkmak istersin ?
-Hemen. Teyzemin cenazesine yetişmem lazım.
-Gitmesen olmaz mı ? Daha kötü olacaksın.
-Olmaz Ege, zorundayım.
-Peki, ben işlemleri halledeyim. Sende hazırlan.
Kapıdan çıktım. Neden kendini düşünmüyor bu kız anlamıyorum.
İşlemler için çıkışa ilerledim. Görevli kadın... ah ya da görevli sürtük mü desem bilemedim. Kalçasının hemen altında biten eteği, kaşına kadar çektiği eyelinerı, yüzünü duvar boyası gibi de boyamasıyla tam bir sürtüktü. Iyyh.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAZ (#Wattys2016)
ChickLit#Wattys2016 Herkesin bir unutulmaz aşkı vardır. Kimi insanlar o aşkını yıllarca sever, kimileri ise pes eder, sevmeyi bırakır. Siz sevin, yıllar geçse de, sevginizin karşılığını almasanız bile.. Çok sevin.. =Düzenleniyor.. ♥♥