Medya, Asya. :)
Bugün yeni okuluma başlayacağım. Aslında heyecanlıyım, yeni okul, yeni arkadaşlar. Ama ben halimden memnundum be, tamam o kaltak edebiyatçı olmasaydı iyiydi. Neymiş çok diklenmişim. Pöff .. Büyük bir binanın önünde durdu araba. Okul güzel ve büyük. Taksiciye parasını verip indim arabadan.
Çantamı tek koluma takıp merdivenlerden çıkmaya başladım. Çıkarken telefonum titredi, çantamdan telefonumu alayım derken ne olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum. Kafamı kaldırıp beni düşürene baktım, karşımda çok yakışıklı biri vardı. Vay be analar neler doğuruyor. Neyse beni herkesin içinde yere düşürdü azarlamam gerek. Ayağa kalkıp :
-Önüne baksana be!, diye bağırdım. Sanırım biraz fazla bağırdım.
-Bu kadar bağıracağını bilseydim daha dikkatli olurdum, dedi alayla gülümseyerek. Ayy gülümsemesi bile çok tatlı. Ben ona bakarak bunları düşünürken o devam etti:
-Hayırdır aşık mı oldun bana, dedi sırıtarak. Yakışıklı olduğu kadar da gıcıktı. Hıh.
-Ne aşık olcam be, dedim sinirle. O ise güldü ve topuğuyla arkasını dönüp gitti.
-Ukalanın tekisin, diye bağırdım arkasından. Ben tam yerden çantamı alacaktım ki, biri kolumu tuttu. Kim olduğuna bakmam ile az önceki çocuk olduğunu görmem bir oldu. Ay bir de 'bana aşık mı oldun ?' diyene bak.
-Güzelim hakaret etme, belki lazım olur ilerde, dedi, salak. O gitmeye başlayınca arkasından bakakaldığımı farkettim. Hemen kendime çeki düzen verip sınıfıma çıktım. Tabi herkesin bir arkadası vardı, bense yalnız kalmı.. Bir dakika, bir dakika yer yoktu, e ben nereye oturacağım ?
Şuan tam bi rezillerdeyim. Kahretsin..
Sağa sola bakındım. Bir kız bana el sallayıp yanıma gelmeye başladı.
-Selam, Su ben, dedi gülümseyerek. Kız çok tatlı gülümsüyordu.
-Asya, tanıştığıma memnun oldum, dedim en sıcak gülümsememle.
-Bende, ayakta durmasana geç en arkada yer var.
-Orada oturan rahatsız olmasın ? dedim, ah işte düşünceli ben.
-Sorun olmaz diyeceğim ama haklısın Ege belki yaratır, dedi.
Ben Ege kim diye sorar bir bakış attığımda o da dediğinin mantıksız bir cümle olduğunu anlamış olacak ki hemen açıklamaya geçti.
-Ege, okulun en popüleri ama o sessizliğini kullanır, iyi biri. İstersen ona soralım oturun birlikte, dedi. Ya bu kızı çok sevdim, çok cana yakın.
Biz tam bunları konuşurken arkadan bir ses duydum.
-Hayırdır Su dedikodumu mu yapıyorsun ?
Tam arkamı döndüğümde merdivende bana çarpan o gıcıktı. Yine yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.
Su'yun bahsettiği Ege bu muydu ? Ben şok, ben iptal, ben wefad.
-Ne dedikodunu yapacağım Ege, dedi bıkkın bir ses tonuyla, Kıza yer bulmaya çalışıyorum.
-Gelsin otursun yanıma, dedi adının Ege olduğunu öğrendiğim ,o ukala çocuk bana anlamsızca bakarak.
-Yo.. ben itiraz edecekken sözümü kesip kendi konuştu.
-Başka yer yok, ya ayakta kal ya da otur sen bilirsin, dedi ve sırasına ilerlemeye başladı.
Çaresiz, boynu bükük bir şekilde onun arkasından gittim. Sanki ben yokmuşum gibi sırasına oturdu. 2 dakika falan başında bekledim ama kalkmadı, gerizekalı çocuk.
Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
-Pardon geçebilir miyim ?, dedim yanını işaret ederek.
Ayağa kalkıp geçmeme izin verdi.
5 dakika sonra hoca geldi sınıfa ve beni farketti. Kendimi tanıtmamı söyledi. Ayağa kalkıp kendimi tanıtırken, Ege'nin bakışlarının üzerimde olduğunu hissediyordum..
~Okul çıkışı..
Ben eşyalarımı toplayıp inerken Ege, adının Berk olduğunu öğrendiğim arkadaşıyla konuşuyordu. Ne konuşuyorlardı acaba ? Aman Asya seni ne ilgilendiriyor ki..
Bahçeye indiğimde bir anda biri kolumdan tuttu, kim olduğuna baktığımda ise şaşkınlıktan konuşamadım.
Rüzgar.
Benim eski sevgilimdi, birbirimizi severdik, ya da ben onu sevmeye çalışıyor da olabilirim bilemiyorum. Annesiyle babası yurtdışındalar, Rüzgar da tek başına kalıyor, evin anahtarı bende de vardı. Bir gün gittiğimde yatak odasında onu bir kız ile basmıştım. Sonrası ise ayrılık..
-Sevgilim nasılsın ?
Hala daha bana sevgilim diyebiliyordu ha ? Ne yüzsüzlük ama!
-Ne sevgiliminden bahsediyorsun sen? Anlamıyor musun ? Bitti, bit-ti. Sok artık bunu o kafana. Rahat brak beni. Bana çektirdiğin üzüntü yetm..
Sözüm yarıda kalmıştı çünkü cebinden bıçak çıkarıp bana doğru sallamaya başladı.
-Kızım asıl sen anla ben senden ayrılmadığım sürece ayrılamazsın duydun mu ? , diye bağırınca cidden korktum.
Ben korkudan cevap vermeyince o konuşmaya devam etti.
-Sen benimsin, biliyorum hala beni seviyorsun acı çekmem için affetmiyorsun. Ama benim adım da Rüzgar ise sen benimsin.
Sesi biraz yumuşar gibi oldu ama Rüzgar'dan bahsediyoruz dimi nerede..
-Istediğin kadar bağır çağır, seni sevdiğimi düşün ama seni sev..
Tam elini kaldırıp bana tokat atacak iken arkadan biri onun kolunu tuttu..
Sizce nasıl, umarım beğenmişsinizdir.
Devamı gelecek, yorumlarınızı bekliyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTULMAZ (#Wattys2016)
ChickLit#Wattys2016 Herkesin bir unutulmaz aşkı vardır. Kimi insanlar o aşkını yıllarca sever, kimileri ise pes eder, sevmeyi bırakır. Siz sevin, yıllar geçse de, sevginizin karşılığını almasanız bile.. Çok sevin.. =Düzenleniyor.. ♥♥