Capitolul 7

2.5K 130 7
                                    

,,Daca nu iti place violența inseamna ca ai gresit serviciul''.

-Nu ma lua cu intriga asta ca nu ma atrage deloc. Toarna tot ce ai de spus si nu ma lua pe ocolite ca urasc asta.

-Sean e fratele meu si nu stiam pana de curand ca s-a cuplat cu tine.

-Cum se face ca nu aveti acelasi nume de familie?ridic din spranceana curioasa si parca astept sa o prind cu minciuna desi am impresia ca spune adevarul.

-El a pastrat numele mamei de familie pentru ca nu era in relatii prea bune cu tatal nostru,dar astea sunt detalii.

-Si sunt necesare Emma. Pentru un politist, detaliile sunt foarte importante. Ele pot fi cheia multor rezolvari,dar tu nu ai cum sa stii asta,tonul vocii mele nu se lasa mai prejos si urca pentru ca stiu ca nu am cum sa las garda jos cu ea. Daca arati un un punct de slabiciune,oricat de mica, esti ca si terminat.

-Continui sa fii agresiva cu mine,Leonor si nu te condamn.
In schimb vocea ei e foarte calma si observ o urma de teama in ea,iar asta e ciudat chiar si pentru Emma.

-Te deranjeaza ca sunt agresiva? Fiindca daca te deranjeaza tot nu o sa ma opresc din a fi asa. Ce sa faci,cum te nasti si cresti asa ramai,zambesc cu cel mai dispretuitor zambet al meu si ma asez pe scaunul biroului adoptand o pozitie comoda.

-Nu mi-ai dat un raspuns,Leo!

-Iar tu nu mi-ai dat credibilitate. Cum se presupune ca ar trebui sa am eu incredere in tine, oricat de mica ar fi ea? Lucrurile nu se spun, se fac, pentru ca din moment ce le faci se spun singure asa ca ce esti dispusa sa faci?o provoc nu pentru ca imi poate oferi cu adevarat ceva demn,dar sunt curioasa cu ce se va prezenta.

-Ti-l ofer pe unchiul meu, pe Feyo. E destul de tentanta acum intelegerea?
Cred ca se joaca cu focul. Habar nu are ce face desi suna chiar foarte tentanta propunerea nu o sa ne jucam aici dea politistii.

-Si cum ai de gand sa faci tu asta? Ai nascocit un plan acum? Nu stiam ca ai talente pentru crime sau orice ține de asta.

-Aici va trebui sa intervii tu Leo. Ai dreptate, nu stiu in ce ma bag, dar prefer sa risc decat sa ajung omorata pe strada.

-Feyo e un alibi destul de bun pentru tine,dar nu te ajuta. O sa te ajut doar pentru ca esti sora lui Sean cu toate ca am o indoiala si in privinta acestui lucru, dar o fac pentru el, in niciun caz pentru tine,clar?

-Sa traiti sefa!isi duce mana la cap si ma saluta de parca era la comanda mea, ei bine de acum inainte o sa fie la comanda mea fie ca ii place fie ca nu.

-Nu suntem in filme Emma. Asa ca o sa ne purtam ca atare. Nu pot sa iti garantez siguranta maxima pana cand nu o sa fim siguri cu cine ne confruntam. Persoana asta a incercat sa ma omoare,dar a facut in asa fel incat sa fiu salvata si cred ca e un joc sau ceva de distractie. Nu stiu cine ar putea fi, dar simt ca il cunosc.

E o presupunere destul de ciudata,dar asta e simtul meu si nu de obicei nu ma inseala.

-Esti buna,Leo. Stiu ca esti foarte buna in ceea ce faci si o sa te descurci asa cum ai facut si cu JP.

-Esti tu asa sigura de asta Emma? Si ultimul lucru pe care as vrea sa-l faci este sa il aduci in discutie pe el,ai inteles?ii spun clar si raspicat si vreau sa tina minte asta pentru ca nu e o idee buna sa vorbesc despre el. De cate ori o fac ma aprind si devin nervoasa si agitata fara sa vreau.

- De ce te pui asa cand il aduc in discutie pe JP? De ce te afecteaza atat de mult? Leo,tu simti ceva pentru el?

-Nu,nu. Cum poti sa zici asta?  Tot ce a fost s-a intamplat cu un scop,iar asta se numeste dreptate. El e acolo,iar eu sunt aici si totul e asa cum trebuie sa fie. Nu vreau sa mai aud nimic legat de asta,chiar nu intelegi?

Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum