Capitolul 4

2.4K 151 8
                                    


-Gata cu bagajele acolo, Leo?Sean tipa din cealalta incapere  de parca eram la km distanta de el.

-Aproape gata, tip si eu la fel de tare,doar ca sa fiu sigura ca ma aude.

Hainele mele stau acum impachetate in geamantane impreuna cu alte lucruri dragi mie si pistolul de care nu ma voi dezlipi orice ar fi. Nu stiu daca fac bine ca plec, poate asa ma va ajuta sa termin cu toate astea. Pana la urma o vacanta nu suna asa rau, iar Sean va fi fericit si eu ii voi oferi toata atentia mea. Pun si ultimul lucru in geamantan, care intra cam greu si intr-un final trag fermoarul si termin cu impachetatul. 

-Acum e gata, imi anunt iubitul si vine repede pentru a-mi lua trolerul si ma saruta cast pe buze.

Il urmez si eu pana la usa, unde ma opresc cateva momente pentru a privi ce las in urma in speranta ca nu imi va fi dor, cel putin asa sper. 

-Hei, mergem? ma intreaba bland, iar eu aprob usor din cap si introduc cheia in usa. 

Uracam toate bagaje in masina si pasi marunti ma asez in partea din dreapta. I-am propus lui Sean sa avem o escapada cu motocicleta mea,dar a zis ca o sa ne fie greu si am renuntat la idee.

Baga cheia in bord, dar aceasta nu porneste. Mai repeta o data actiunea, dar degeaba, acelasi rezultat. Imi arunca o privire ingrijoratoare si coboara din masina ca sa caute problema. Cobor si eu dupa el ca sa vad cu ce il pot ajuta in a remedia ceea ce s-a stricat. Verifica motorul si cateva fire care par in regula, dar ce imi atrage mie atentia este o foaie alba infasurata si bagata sub un fier. O scot de acolo si o desfac. ,,Doar stii ca nu poti sa scapi de mine'' scrie pe biletel si stiu ca mesajul imi e adresat mie in totalitate.

-Cred ca stiu care e problema, ii spun lui Sean care isi intoarce rapid privirea spre mine uimit.

-Asta e problema! ii arat biletelul, iar el sa si il analizeaza nervos.

-Nu inteleg, Leo. Ce e asta?

-Nu intelegi? Cineva nu vrea ca noi sa plecam, de fapt ca eu sa plec si din cate vad o sa faca tot ce ii sta cu putinta sa ma tina aici. Am fost o proasta crezand ca pot sa plec asa usor si sa las totul in urma fara rezolvare. Lasitatea nu duce la nimic si tocmai mi-a demonstrat aceasta persoana.

-Trebuie sa pleci de aici, altfel nu o sa fii in siguranta. Vrei sa stai amenintata tot timpul de omul asta? Ce viata e asta, Leo?

-E viata pe care mi-am ales-o cand am decis sa-mi dau viata pentru serviciul asta si stii ce? Nu imi pare rau, nu imi pare rau ca m-am sacrificat atat, nu imi pare rau ca am fost tinta atator gloante, nu imi pare rau ca eram sa mor inecata. Singurul lucru pe care il regret e ca nu am fost suficient de buna incat sa rezolv tot si ca te-am tarat si pe tine in asta. 

-Nu spune prostia asta. Stii bine ca eu am decis sa fiu alaturi de tine, pentru ca tin la tine, pentru ca vreau sa te protejez si pentru ca vreau sa fii sotia mea Leo.

Ma blochez, iar vorbele imi raman inghetate. De ce a zis asta? Nu e constient de pericolul care vine o data cu mine. De ce totul e atat de complicat? Da, pai pentru ca mie asa imi place, complicat.

-Spune ceva Leo, orice, ma roaga Sean si nu stiu ce ar trebui sa zic. Tin prea mult la el ca sa il ranesc.

-Uite, Sean, eu....

Nu apuc sa imi termin fraza ca un glont nimereste fix in inima lui si se prabuseste la picioarele mele. Ce am facut?! O alta impuscatura se aude si un biletel plonjeaza langa mine. Il deschid repede si citesc ce scrie. ,,O problema in minus pentru mine si pentru tine. Cu placere,draga mea Leo. Pupici!''. Arunc hartia si incerc sa il resuscitez pe Sean, dar deja e prea tarziu. Nu mai are puls si acum zace mort langa mine. Totul e din cauza mea. L-am tinut aproape si am gresit, iar acum nu mai e nimic de facut.

Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum