Capitolul 8

2.5K 124 5
                                    

,,Sa fii un inger pur intre atata lume pacatoasa te oboseste prea mult''

Toate lucrurile imi merg prost si stiu ca suna ca un cliseu,dar alte cuvinte nu gasesc si gandurile imi joaca feste. Simt ca ma indepartez de realitate si pierd drumul luminat si ma indrept spre cel intunecat si vinovatul nu e el,eu sunt pentru ca nu am pus punct atunci cand trebuia si nu am jucat bine,iar acum s-a declarat joc pierdut pentru mine,dar sa vad cat o sa tina asta. 

-Spune-mi,te rog doar spune-mi ca mi-am imaginat ceea ce tocmai ai zis si ca de vina sunt vocile din capul meu,o rog cu voce disperata si obosita de la atatea vesti proaste.

-De data asta nu. E serios Leo,iar asta reprezinta un pericol pentru amandoua,imi spune serioasa,chiar speriata si inca nu imi dau seama cum a ajuns sa se intample asta. Ai mai primit un plic in dimineata asta,spune si mi-l intinde cu teama. Il iau in mana si il deschid fara sa ezit.

,,Vrei un indiciu?Normal ca nu o sa ti-l dau. Va trebui sa te descurci si sa ajungi la mine ca o buna politista ce esti,dar stai. Ziua in care o sa ajungi la mine tot eu o decid asa cum decid si tot ce se intampla cu tine. Sa nu iti fie teama pentru ca ai trecut si prin mai multe,oh dar stai...o sa fac in asa fel incat sa fie mai greu decat in celelalte cazuri. Ah,ce imi place jocul asta si stiu ca si tie iti plac misterele. Eu incerc sa iti fac viata mai palpitanta si ar trebui sa imi multumesti. O sa fie asa distractiv sa ma joc cu tine asemeni unei marionete asa cum am facut si pana acum. Iti doresc toata suferinta din lume,catea nenorocita. Cu drag,admiratorul tau!'' citesc si arunc scrisoarea cat colo.

-Nu,nu,nu,pur si simplu nu! Refuz sa se intample asta!tip nervoasa si arunc tot ce aveam pe birou pentru ca simt nevoia sa ma descarc si sa lovesc tot ce imi iese in cale. 

-Leo,gata. Linisteste-te,imi prinde mainile la spate ca sa ma opresc si suspin invinsa. Nu merita sa faci atata zarva pentru toata porcaria asta.Vezi? se apleaca si imi intinde fotografia de jos in care eram eu si tatal meu,iar acum din cauza mea geamul este spart.

-Ah,nu mi-am dat seama ca e acolo. Nu vreau ca spartura aia sa insemne ceva. Refuz categoric ca spartura aia sa insemne ceva,vocea mea suna ca si cum plangeam,dar nu o faceam pentru lacrimile nu apareau si e mai bine asa.

-Ma ocup eu de asta,ok? O sa iti repar poza,iar tu bea o cafea si incearca sa asimilezi totul si nu face o prostie,imi spune si paraseste camera.

Nu voiam sa se intample asta si cu atat mai mult nu voiam ca JP sa ramana liber, nu dupa atata efort, nu dupa tot ce s-a intamplat. De ce nu il vreau in libertate? Pentru ca nu vreau ca munca mea sa fie degeaba sau pentru ca imi e frica sa il am iar aproape de mine?! Dar cine zice ca o sa fie aproape de mine,probabil primul lucru pe care o sa-l faca daca ar fi sa iasa o sa ma omoare ca sa sufar pentru tot ce i-am facut. Furia mi se accentueaza si pe buna dreptate,de cand am fost sa il vizitez prima oara in inchisoare am inceput sa ma controlez din ce in ce mai prost. Nici nu mai privesc in stanga si in dreapta in timp ce strabat holurile mari pana la iesire si ma arunc pe motocicleta pornind spre locul cel mai frecventat de mine in ultimul timp.

-Legitimatia si buletinul,va rog,ii intind ofiterului si dupa ce tasteaza ceva in calculator ma pune sa ma semnez si ii las si arma. De parca as avea nevoie de ea ca sa fac ceea simt in momentul asta.

Un gardian ma duce spre vestita celula unde este inchis unul dintre cei mai mari traficanti de droguri si dupa ce zgomotul imi indica faptul ca gratiile s-au deschis raman singura cu el.

-Chiar ma gandeam cat o sa poti sa mai rezisti pana sa vii sa ma vezi,ironizeaza si vine spre mine. Imediat pumnul meu face contact cu maxilarul lui si de dezechilibreaza putin ca apoi sa imi arunce o privire ucigatoare. Nu stau si ma gandesc prea mult si il arunc in pat,eu asezandu-ma pe el si incep sa ii imprastii pumni cu toata furia mea. Imagini cu familia mea in vin in minte si nu pot sa ma opresc,dar el nu face nimic,pur si simplu nu face nimic.

Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum