,,Ar trebui să fii sărutată des și de cineva care știe cum.''
Cand m-a sunat Diego sa-mi dea vestea, am zis ca nu e adevarat, ca nu poate sa fie adevarat. Probabil pentru ca m-am obisnuit sa primesc doar vesti triste, acum am uitat cum e sa primesti si vesti frumoase care sa-ti umple sufletul de bucurie, in adevaratul sens al cuvantului. Si acum stau si inca incerc sa-mi dau seama daca ce e in fata mea e real. Cel mai sigur, se uita la mine asteptand sa fac ceva, dar eu eram blocata si nu stiam ce sa fac si cum sa reactionez. Ce pot eu sa fac acum cand simt ca imi fuge pamantul de sub picioare, ce pot sa fac eu acum cand ma simt ca si cum sunt undeva pe un nor si plutesc. Din cate stiu eu, marijuana nu consum si nici nu-mi amintesc sa fi consumat in dimineata asta si nici alcool nu am baut, dar uitandu-ma la el nu mai eram asa de sigura. Imi ridic mana stanga si imi ciupesc tare o bucata de piele, la modul de foarte serios.
-Ce tot faci? Eu sunt aici in fata ta si tu iti ciupesti mana? Ai consumat ceva droguri? Esti putin abatuta iubita!
Dupa apelativul asta incep sa rad, dar iese un ras de parca era fortat, mult prea fortat.
-In clipa de fata, nu stiu daca am consumat ceva sau nu, ii raspund foarte sincera pentru ca asta era exact ceea ce gandeam. Se uita la mine nedumerit si imi pune mana pe frunte, probabil sa vada daca am febra sau nu, daca delirez pe un motiv bun sau daca sunt nebuna.
-Nu ma speria, Leo. Te simti bine? Ai patit ceva? Te rog eu spune-mi ceva si nu ma mai privi de parca as fi o fantoma.
-Ce cauti aici? nu-mi dau seama de ce am intrebat asta, dar am facut-o si nu cred ca i-a picat tocmai bine dupa felul ciudat in care se uita la mine.
-Daca vrei plec! spune serios si se intoarce pasind incet mai departe de mine. Atunci mi se aprinde beculetul si alerg spre el. Il trag tare de mana, iar el ma strange tare in brate. Ce naiba se intamplase cu mine de ma blocasem in felul ala cand tot ce imi doream era sa-l cuprind puternic cu bratele cat mai aproape de corpul meu si sa nu-i mai dau drumul niciodata. Ii ating obrajii incet cu mainile in timp ce privirea mea o atinteste pe a lui atat de profund incat pot sa spun ca ma pierd in ochii lui verzi, oricat de banal suna asta. Degetele mele ii masoara maxilarul si aveam senzatia ca ceva se asezase la locul lui in inima mea in timp ce il priveam langa mine. Pot rasufla usurata acum ca JP era langa mine, fara sa fim despartiti de niste gratii pe care eu le-am pus intre noi. Barba lui imi inteapa degetele, ceva diferit pentru ca inainte sa intre in inchisoare mereu se barbierea. Acum arata mai matur, mai dur si mai bun in acelasi timp, mai frumos. Prima data cand l-am vizitat in inchisoare arata foarte neingrijit, cu barba crescandu-i prost, dar acum si-o aranjase foarte bine, cu forma si am observat ca s-a si tuns putin. Probabil a fost sa se aranjeze inainte sa ne vedem. Ii trag incet capul aproape de al meu si ii cuprind buzele cu ale mele fara ezitare. Mainile lui ma curpind si imi mangaie spatele intr-un fel in care doar el poate sa o faca si ma saruta atat, dar atat de profund incat raman fara aer. Ne sarutam in modul asta cred ca cinci minute care par ca dureaza o vesnicie pentru ca tot dorul si toata dorinta mea faceau parte din sarutul acesta.
-Asa mai mergeee! accentueaza cuvintele dupa ce ne desprindem din sarut si isi musca buza de jos, gest pe care eu il ador, pentru ca mereu mi-a placut sa-l vad facand asta si imi amintesc cand imi spunea ca il excita sa ma vada pe mine cand imi musc buza de jos. Un aspect la care ne asemanam si imi plaaace. De ce nu ai inceput asa de prima data? Ai preferat sa te uiti ciudat la mine si sa incepi sa-ti ciupesti pielea? face misto de mine zambind si are dreptate, dar eram si eu prea mirata si a fost un moment emotionant si neasteptat pentru mine.
-Voiam sa fiu sigura ca esti real si ca nu visez iar. M-am saturat sa ma multumesc numai cu iluzii in ultimul timp. Si plus de asta, nu stiam ca o sa iesi asa de repede. Cum s-a intamplat asta?
CITEȘTI
Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)
RomanceDupa ce o cățea nenorocita te baga la inchisoare,viata ta ia o intorsatura diferita,dar ce faci cand afli ca esti indragostit?De ce tocmai atunci? Afacerile ies de minune in libertate,apoi esti inchis si toata lumea te da la o parte. Ce faci? Incotr...