,,Daca el nu mişcă niciun deget pentru tine, tu mişcă cinci si spune-i la revedere.''
Când ai certitudinea ca ştii totul despre o persoană şi că o cunoşti cu adevarat apare ceva. Daca nu faptele lui te fac să ai incredere şi să spui ca omul acela cu care iți petreci cele mai frumoase momente este persoana pe care o admiri si nu te va trăda niciodata sau daca o va face nu va fi intenționat, atunci nimic altceva nu te va face sa ai încredere. Toate aceste lucruri reprezintă o adevarata lecție pentru mine. Din cauza asta nu am vrut sa ma apropii prea mult de JP si cu atat mai mult sa-l ajung sa il iubesc. Tocmai de-asta. Nu trebuie nici să crezi că eşti cu adevarat stăpână pe tine sau pe perechea ta fiindca exact atunci se întâmplă inevitabilul.
O multime de oameni cantă despre faptul că ne indrăgostim de cine nu trebuie şi ca e o greseala imensa, dar cu toate astea tot se întâmplă. Am inceput să cred că nu exista persoană care a încercat să fugă de iubire si chiar a reuşit. Pur şi simplu nu cred asta.-Dacă totul este aşa cum zici tu, crede-mă ca o să plângă şi el şi o să sufere mai mult de cât suferi tu acum. Ştiu că probabil nu ar trebui sa ma bag pentru ca nu e problema mea, dar de când ți-am influențat mare parte din viață, mă implică si pe mine direct sa iau decizii si nu pot să stau sa mă uit la tine şi să te văd in situația asta fără sa fac ceva care probabil te va ajuta. Nu intotdeauna fac ceea ce trebuie si mi-am dat seama nu de mult de asta, dar acest lucru mă defineşte pe mine. Şi încă ceva. Copilul tău o să fie cel mai frumos si cel mai iubit copil de noi două pentru ca nu o să te las singură! fac o pauza, timp in care o observ cum analizeaza tot ce am zis.
-Multumesc Leo! sare spre mine si mă strânge puternic in brațe si nu imi dă drumul. Poate aşa se simte mai in siguranță. O îmbrățişare are o mulțime de efecte pozitive. Câteodată o îmbrățişare rezolva tot din punct de vedere emoțional. Tot ce trebuie sa faci este să găseşti persoana potrivită.
-Am stat câteva minute aşa fără să ne mişcăm si simțeam cum incepea să se mai liniştească, iar asta mă făcea si pe mine sa mă mai liniştesc.
-Stai! Sunt aşa o egoistă, se desprinde din îmbrățişare si se ridică in picioare cu o expresie puțin derutata. Tu ai avut probleme si ai trecut prin multe, iar eu dramatizez aici si te încurc cu ale mele.
-Despre ce vorbeşti? Să fie ultima dată când mai spui asta!
Nu m-am gândit nicio secundă că m-ar încurca in vreun fel, dar câteodată cred că Lorena este prea bună pentru lumea asta, iar un idiot ca Brad nu a ştiut să o valoreze aşa cum trebuie.
-Oh, haide Leo. Probleme tale sunt mult mai grave decât ale mele.
-În momentul de față eu sunt cea egoistă! Mă priveşte ca şi cum nu mi-ar da dreptate, dar eu ştiam. M-am distrat cu JP la spital în timp ce ea stătea singură aici si plângea. Dintr-o dată îşi schimbă expresia feței si îi apare un mic zâmbet, cand îşi pune mâna pe burtă.
-Cred ca se distrează cel mic acolo, chicoteşte şatena. Sentimentul care a pus acum stăpânire pe ea îmi e necunoscut, dar felul in care i-a schimbat starea radical, presupun că e cel mai frumos sentiment pe care îl poate simți o femeie.
-Ar trebui sa îi urmezi exemplul şi tu. Nu uita că simte si copilul ce simți tu, aşa că nu îți bate capul cu altceva decât cu ceea ce e adevarat important. De restul mă ocup eu.
Greu a adormit, probabil si din cauza micuțului care se distra acolo in burta ei. Nu vreau sa o las singura pe Lorena, dar trebuie sa lămresc toata treaba asta odata.
Inainte sa ies pe uşa, afară din apartament, primesc un apel de la Jo, analist si it-ist al agentiei. Sper doar sa nu se fi intamplat ceva pentru ca de obicei ea e cea care mă anunță.
CITEȘTI
Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)
RomanceDupa ce o cățea nenorocita te baga la inchisoare,viata ta ia o intorsatura diferita,dar ce faci cand afli ca esti indragostit?De ce tocmai atunci? Afacerile ies de minune in libertate,apoi esti inchis si toata lumea te da la o parte. Ce faci? Incotr...