Capitolul 5

2.5K 137 27
                                    

  Ce s-ar fi intamplat daca nu acceptam sa ma bag in asta? Daca nu acceptam misiunea asta ca infiltrata in acest caz si daca nu mi-as fi petrecut atata timp in acel liceu cu acei colegi si atat de aproape de EL. Suna prostesc acum sa ma gandesc la asta, dar e inevitabil. E un lucru firesc sa te gandesti cum ar fi decurs anumite lucruri daca nu faceai ce ai facut. Mi se intampla des sa cred ca destinul mi-a fost scris sa urmez ceea ce facea tatal meu si nu am nicio idee cum o sa se termine asta. Pentru el nu s-a terminat bine si daca continuam traditia, nu o sa se termine nici pentru mine bine.

In clipa de fata nu stiu ce sa mai cred despre mine. Renumitul cuvant ,,tarfa'' imi rasuna in cap si chiar daca as vrea sa opresc asta nu pot. Pare un cliseu de prost gust sa spui ca nu poti sa opresti un sarut cand de fapt poti in o multime de moduri, dar acum nu stiu niciunul. Ce titlu interesant si ce poveste geniala:,,Politista renumita se saruta cu traficantul de droguri intr-o inchisoare, acolo unde ea l-a bagat". As citi chiar si eu un asemenea articol din ziar. Suna interesant pana la urma. 

Sa revenim...unde? A, pai la momentul nostru plin de magie. E magic, din moment ce nu ne-am oprit de doua minute din sarutat. Am impresia ca buzele mele au ramas blocate acolo pentru ca altfel nu imi explic asta. Ce e de fapt asta? Nu stiu. Un sarut de nevoie, un sarut de a-ti demonstra ca vreau si pot, un sarut pentru a readuce vechile obiceiuri,un sarut ca sa ne simtim bine sau poate doar asa trebuie sa fie, un sarut simplu. Oh, Doamne, cand a fost pentru noi ceva simplu?! De fapt, sarutul asta cuprinde toate acele motive enumerate.  

Mana lui imi cuprinde talia si se lasa incet-incet in jos, dar fara sa ajunga prea departe fiindca ar stii ca asta i-ar distruge scula din pantaloni. 

Lipsa lui de grija fata de preocuparea mea cu care am venit la el, faptul ca nu l-a interesat ca cineva ne ameninta, lipsa de uimire cand i-am spus ca avem un inamic comun...o,Doamne. Cum de nu mi-am dat seama?! El e cel care face toate astea. De-asta nu a avut niciun fel de preocupare in legatura cu asta.

Reactionez imediat si il imping puternic cu ambele maini in piept intrerupand sarutul. JP se incrunta la mine de parca nu stiu ce m-a apucat.

-Acum ce? Nu iti mai plac saruturile mele? rade ironic, iar eu continui sa il privesc cu furie.

-Tu chiar nu ai limite, nu-i asa? Esti atat de ticalos incat sa ajungi sa ma ameninti in felul ala? Tu faci toate astea,nu? Raspunde o data sau jur ca o sa-ti sfaram testiculele alea care sunt singurele chestii care te mai fac barbat.

-Nu,deci nu cred ca acum ai ajuns la asta. Serios? Vrei un titlu de ziar sau sa nascocesti o poveste? Ce s-a intamplat Leo? Chiar crezi ca eu fac asta? Daca voiam sa te omor sau sa te fac sa suferi aveam o multime de moduri, nici nu ai idee cate. Am omorat oameni care au fost disperati dupa avere,oameni care m-au tradat, doar indesandu-le niste afurisiti de bani in gura si tu ma iei acum ca te amenint?

-E clar ca stii ceva? Te aperi cam repede si nu te-a interesat de cele intamplate. Eu ce sa mai cred,hm?

-Ce? De unde ai ajuns la ideea asta absurda? Cum crezi ca mi-as trimite capul propriului meu frate? Sunt blocat aici, ai uitat?

Vocea lui deja devenea destul de tensionata si e deranjat de acuzatiile mele impotriva lui.

-Pe tine nu te opreste nimic sa faci ce vrei, sau ai uitat?zambesc ironic si simt ca locul asta o sa ia foc in curand daca niciunul dintre noi nu o sa inceteze. Ochii nostri sunt intr-un conflict acum si simt ca privirile noastre sunt ca niste arme letale. E foarte nervos si deranjat de faptul ca il acuz de asta.

-Nu, nu am uitat, dar am si eu anumite principii pe care nu le incalc orice ar fi. Cand fac ceva, gandesc inainte. Daca vad un zid in fata mea, nu intru cu capul in el, ma feresc inainte si principiile astea m-au ajutat atata timp sa imi desfasor afacerea cu drogurile. E o chestiune simpla, dar cu un mare impact, imi vorbeste ca un profesionst acum ca aduce vorba de domeniul in care se pricepe, ,,drogurile''.

Tentatii (Atractie fizica-Volumul 2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum