Alevi evine bıraktıktan sonra iki yüz metre gitmeden metini yürürken gördüm ve yanından hızlıca geçtim ve sonra arabayı durdurdum! ve geri geri gelerek;
Ben : Nereye böyle?
Metin : Markete gidiyorum alışveriş için! eee sen nereye gidiyorsun ?
Ben : (Kaçamak sözlerle) Ben de bende markete gidiyorum!! gel istersen yürüme!
Metin : Çok sağol kanka çok iyi olur dün gece baya yorulmuşum zaten( Bu kurduğu cümle beni sinir etmiş olacak ki!!
Ben : Boş adama bir şey olmaz!! atla hadi
Metin : Anlamadım!!
Ben : Şaşırmadım!
Metin arabaya bindi ve marketin yolunu tutuk, metin susmuyor sürekli konuşuyordu işle alakalı, alakasız ne kadar gereksiz muhabbet varsa konuşuyordu.Metin : Sende mi gitmedin bugün işe?
Ben : Evet kafa istirahati verdim kendime.
Metin : Anladım bende nişanlımın yerleşmesine yardım ediyorum ve bugün bende bir nevi kendime izin verdim...
Ben : Sevindim sizin adınıza. Bu arada ne zamandır nişanlısınız?Metin : aslında dün tam üç yıl oldu, dün hem tayinini ve üçüncü yılımızı kutladık aslında.
Günüm gene zehir olmuştu resmen, metin konuştukça onu öldürmek geçiyordu içimden. İlk defa kendimi bu kadar sinirli ve kıskanç hissediyordum. Öfkeme ve sinirlerime hakim olmam gerekiyordu ve sinirlendiğimi ona fark ettirmeden sohbetimize devam ettik. Markete gelmiştik, arabayı park ederek markete girdik ve ikimizde market arabası aldık. Marketin içinde o alacakların listesine bakarak alıyor ben ise önüme ne geliyorsa arabaya atıyordum.
Ben : eeee düğün ne zaman peki ?
Metin : Düğün için daha erkenmiş! bana kalsa yarın yaparım fakat begüm hanımı bekliyorum kariyer açısından.
Ben : Anladım! Genç adamsın erkenden evlenmen olmaz zaten gençliğinin tadını çıkarmalısın bence.
Metin : Haklısın tabi de begüm gibi bir kızı da kaçırmak istemem açıkçası.
Ben : Çok seviyorsun anlaşılan!!!Metin : Bu sevgi mi bilemem de onsuz yapamıyorum, nefesim sanki onu görmesem nefesim kesilecekmiş gibi hissediyorum.
Ben : Anladım!! ( Metine kızamıyordum çünkü ne zaman begüm konusunu açsam gözlerinde bir ışık parlıyordu)
Metin : Eee sen neler yapıyorsun? gerçi namını duyuyoruz iş yerinde!!
Ben : Namı mı ?
Metin : Evet ünlü mankenlerle yakalanmaların iş yerinde ki kızların sana olan ilgileri herkes biliyor.
Ben : Öyle miymiş?
Metin : Yapma ama!!! senin hayatını yaşamak isterdim. Emin ol senin senin yerinde olmak isteyen bir çok arkadaşım var!!Ben iyice sohbete kaptırmış elime ne geçiyorsa arabaya atıyordum. Metin sürekli beni övüyordu ve övgüleri bana saçma geliyordu. Sonuçta ben bütün kızları değil sadece begümü istiyordum. Asıl şanslı olan kendisiydi ve bunun farkında bile değildi.
Metin : Bu elindeki pet di kim için alıyorsun ? Yalnız yaşadığını sanıyordum.
Ben : Ben!! şey !! kafam dalgın sadece
Metin : Evet bunu göre biliyorum iyi olduğuna emin misin?
Ben : Evet evet iyiyim ben gitsem iyi olacak.
Metin : Nasıl istersen dostum görüşmek üzere
Ben : Tabi görüşmek üzere.
Marketten çıkacakken evde tıraş köpüğünün bittiğini hatırlayarak geri döndüm ve tıraş köpüğü reyonuna geldiğimde metinin bir kızla konuştuğunu fark ettim. Ve uzaktan izlemeye başladım, kızın siması bana hiç yabancı gelmiyordu ve uzun süre izledikten sonra -Napıyorum be!! diyerek kendimi topladım ve marketten ayrıldım. Evime geldiğimde kendime güzel mantar ve tavuk soteli bir yemek hazırlayıp ve bir bardağa karışık meyve suyu doldurup, televizyonumun başına geçtim ve güzel bir romantik aşk filimi açtım. Filime kendimi tam kaptırmışken birden kapı çaldı...