Begüm şarkıya ses verdikçe benim sinirlerim yerinden oynuyordu. Radyoda çalan şarkı gene Zülfikar Özer'den Çok Seviyorum parçasıydı. Bu parçadan ilk defa nefret etmiştim her yerde önüme çıkar olmuştu, hani "eşeğin sevmediği ot burnunda biter" derler ya benim ki de o misal işte. Bu anı daha önce zaten alevle benim kendi aracımda yaşamıştık, alev şakayla karışık;
HEMŞİRE ALEV : Bence müziği kapat malısın begüm!
BEGÜM : NEDEN ?HEMŞİRE ALEV : Ali beyin bu şarkıyla kötü anıları varda,yaralarını deşmek istemeyiz demi!!
BEGÜM : (dikiz aynasından gözlerini üstüme dikti) Bu şarkı bizim metinle dans şarkımız bizde güzel hatırası var, peki sende nasıl kötü bir hatırası ola bilir ki bu parçanın?
Bunları söylerken o gün begümün barda metinle dans ederken begümün benimle göz göze geldiğimiz an gelmişti aklıma, o zaman bu şarkının benim üstümde ne kadar kötü anı bıraktığını açıklaya bildirdim. Sevdiğiniz kadını başka birinin kollarında görmek nasıl desem ölmek gibi bir şey, nefesiniz kesilmesi bunu daha farklı anlata bilirim ki; Aslında şöyle hani anneniz sizi yaramazlık yaptığınız için döver de buna rağmen genede anne diye ağlarız aynı bunun gibi bir şeydi işte. Kızmak kızamıyor sinirlenmek sinirlen-emiyordum. Öylece sessiz kaldım begüm ise sanki hala bir açıklama yapmamı bekler gibi gözlerini dikiz aynasından ayırmıyordu. Ben açıklama yapmak yerine başımı camdan tarafa çevirerek söylemek istedikleri söyleyememenin verdiği durgunlukla gökyüzünü izliyordum.Hafif kısık sesle; GÖKYÜZÜ HALA TEMİZ, HALA BİR ŞEYLER İÇİN UMUT VAR!...Begüm : Nasıl anlamadım ?
Ben : Radyonun sesini kıs saydın anlardın!!
Begüm : Gene anlamadım ?Ben : Şaşırmadım (hafif kendini beğenmiş bir gülümsemeyle)
Su söylediğim sözden dolayı sinirlenecek olacak ki radyoya daha çok ses vererek ne kadar çok sinirlenmiş olduğunu göstermişti. Bir insan sinirlenirken bile bu kadar güzel ola bilir miydi ? Begüm her haliyle güzel bir kızdı ama sinirli olunca al al olan yanakları ona daha farklı bir hava katıyordu. İnsanın sevdiği kıza bir kol mesafesi uzağında olduğu halde sanki milyonlarca kilometre uzaktaymış ki hissetmek mi normal olan yoksa yakında olup gözlerine bakıp, kokusunu içine çekip seni çok ama çok seviyorum cümlesini vurgulaya, vurgulaya söyleyememek mi ? bunu sizin seçiminize bırakıyorum.
BEYNİMLE KALBİM ARASINDA BİR YERDESİN, KALBİMİN ONAYLADIĞINI AKLIM, AKLIMIN ONAYLADIĞINI KALBİM ONAYLAMIYOR!