MÜDÜRÜM EDA'YLA SEVİŞMEK

1.1K 0 0
                                    


         Hiç beklemediğim anda gelen, müdürüm ve  patronumun kızı Eda'ya dı. Eda  bir zamanlar eski kız arkadaşımdı.

      Müsaade ederseniz sizi Edayla tanıştırayım. Eda 1.80 Boylarında esmer ve çay bardağı beline sahip, oldukça seksi yani  sizin tabirinizle 90 - 60 - 90 ölçülerin de ve her erkeğin başını döndürecek güzelliğe sahip bir kızdı.  Ayrılma sebebimizi de kısaca size özetleyecek olursak; Eda aşırı kıskanç, kendini beğenmiş, güzelliği ve parasıyla herkesi kendi himayesine ala bileceğini sanan, benim gözümde beş kuruş bile etmeyen bir kızdı. Şimdi şu soruyu duyar gibiyim!! "Madem beş kuruş bile etmiyordu neden birlikte oldunuz?" 
          Cevabı çok klişe olacak ama insanları zamanla tanırsınız hiç kimse dışarıdan gözüktüğü gibi değildir! Her neyse konuyu toparlayacak olursak Eda kendisinden ayrılışımı hazmedememiş olacak ki sürekli çevremde dolaşıp  kendini göstermeyi ve onunla kaldığımız yerden devam etmek için benden sürekli bir şans isteyen bir kızdı, pardon kadın dersek cümle daha doğru olacak. Yani doğal olarak içip içip kapıma dayanması anormal bir durum olmasa gerek.
      Kapıyı açmak için kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım;

Ben : Eda ?

Eda : ta kendisi (sarhoş gülüşüyle) ne başkasını mı bekliyordun ?

Ben : (alaycı bir konuşmayla ) evet üç tane eskort kız çağırmıştım aslında onları bekliyodum.

Eda : Senin gibi adamın eskort kızlarla ne işi olur? hemde üç tane vay canına!!!

Ben : Bilirsin maymun iştahlıyım ben!!

Eda : Evet, ne maymun ne maymun beş dakikacık şey için mi üç kız (Yüksek bir sarhoş gülüşü attı)

Ben : (aşağılayıcı  hafif bir gülümsemeyle ) diyelim ki beş dakikacık şey için üç kız çağırdım!!! eeee sen kaç dakikası için buradasın ?

Eda : (sürekli sağa ve sola yıkılır şekilde )  vay canına !!! her zaman ki gibi formdayız ali bey!! eee benim  içeriye almayacak mısın ?

Ben : iyi madem gir (tam içeri girecekken elimi kapının diğer tarafına uzatarak) bir şartla gire bilirsin!!!


Eda :  neymiş o şart!!!

Ben : kusmak yok!!! anlaştık mı ?

Eda : Kesinlikle anlaştık!!! KUSSSMAKKK YOKKK!!!

       Eda şaraplara olan düşkünlüğümü bildiği için yanında 1978 Montrachet kırmızı şarap getirmişti. Oldukça kaliteli ve pahalı olan bu şarabı içmek için can atıyordum. Fakat eda her an kusa bilirdi. Ben işimi garantiye almak için edayı banyoya götürdüm ve ona ılık suyla bir duş almasını söyledim ve banyodan çıktım.

     Mutfağa geçerek şarabı açmak için tirbuşon arıyordum ve  bulmuştum sonunda. Bir şarap kadehine şarabı döktüm ve ufak ufak yudumlar alarak 1978 Montrachet şarabın tadını çıkartıyordum.

     Şarap kadehini ışığa doğru tutuğum da ise bir anda şarabın içinde begümü; kırmızı elbisesi ve kırmızı rujuyla bana attığı bakış belirdi gözümün önünde. Böyle şeylerin sadece müzik klipleri ya da  filmler de olduğunu sanırdım.

      Şarap şişesini ve kadehimi alarak  koltuğa geçtim, açık olan televizyonu kapattım ve camdan boğaza karşı bakan evimden dışarıyı izledim. Aradan nereden baksak on dakika geçmişti ve begüm banyodan benim bornozumla çıkı verdi.

        Islak saçları ve sert bakışlarıyla gözlerini üzerime dikmişti. Ağır adımlar atarak üstüme doğru yürümeye başladı. Bense Edayı boş gözlerle izliyordum ve ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum. Dibime kadar geldi ve elimde ki şarap kadehini aldı ve bir  kaç yudum da kendisi içerek kadehi yanda bulunan masaya bıraktı. Nemli elleriyle boynuma sarıldı ve titreyen dudaklarıyla öpücük kondurmaya  başladıdudaklarıma.
        Bense karşılık vermeden duruyordum ve bir süre sonra öpmeyi bıraktı ve simsiyah gözlerini üzerime dikti elimden tutarak beni yatak odasına doğru götürmeye başladı. Bense ne istediğimi tam olarak bilmiyordum tamamen duygusal boşluktaydım. Ve yatak odasına geldiğimizde beni tekrara öpmeye başladı.

     Libidolarım  ister, istemez harekete geçmişti. Bende Edaya karşılık vermeye başladım ve iki elimle  başını avuçlayarak dudaklarını emerek öpüyordum ve eda eliyle sürekli penisimi okşuyordu. Kendimi iyice kaptırmıştım ve bende edanın bornozunu açtım ve boynundan öperek omuzuna küçük küçük buseler kon duruyordum.

         Edayı bir anda yüz üstü duvara yasladım ve üzerindeki bornozu çıkarıp yere attım, eda ise zevkten titriyordu ve derin derin nefes alıp veriyordu. Bu beni oldukça tahrik ediyordu bende pantolonumu çıkartarak  ve iki ellerini tutarak tamamen onu hissediyordum,  her geliş ve gidişimde eda inliyor ve kısa kısa zevk çığlıkları atıyordu. ikimizde zevkimizin doruklarındaydık ve ikimizde aynı anda orgazmı yaşadık ve bir süre ikimizde ayakta sessiz kaldık. Kısa bir aradan sonra ben üstümü toparlayarak  duşa gittim ve kendime gelmek için soğuk suyla duş aldım.

          Duştan çıktığımda ise eda yatağımda uyuya kalmıştı bende bir battaniye alarak kanepenin üstüne uzandım ve uyuya kaldım. Sabah uyandığımda ise....










DUYGUSAL PİÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin