Damga

1.6K 93 70
                                    


 Bu derslerden hayatım boyunca nefret ettim. Bir de şu, kitaptan kopyalayıp yaptıkları sınavlara girmek zorundayım. Tam tamına 15 dakika 32 saniye ve 52 salisedir, bu saçma sorulara bakmaktayım. Ne kadar geçtiğini nerden mi biliyorum? Çünkü beynimin içinde bir saat var. Saatle kalsa iyi; dünyanın bütün gizemleri, bilinenleri, her şeyi beynimin içinde. Bana şunları sorduğunuzu duyar gibiyim.

Bu nasıl olabilir?

O kadar şeyi biliyorsan niye bir sınavda zorlanıyorsun?

En önemlisi de, sen nesin ve kimsin? Soruları.

O zaman en kolayından başlayalım.

Neden mi bir sınavda zorlanıyorum? Aslında zorlanmıyorum. Bu sınav benim 3 dakika 25 saniye 15 salisemi alır ama bu çok dikkat çeker ve ailem benden bunu istemiyor. Benim sadece geçer not almamı istiyorlar. Onlara göre bu asalak insanlarla aynı düz liseye gitmeliymişim. Gittiğim okul bir erkek lisesi ama bu benim için fazla önemli değil çünkü ben bir biseksüelim. Her neyse olaydan biraz saptım.

Ha, sıra diğer soruda. Ben kim ve ne miyim?

Benim adım Lucien; açık kahverengi saçlı, ela gözlü, 186 civarında, açık tenli bir melezim. Aklınızda yine sorular oluştu, biliyorum. Siz sormadan ben anlatmaya başlayacağım ve benim kim ve ne olduğumu ve bunun nasıl olduğunu daha iyi anlayacaksınız.

Ben lise son sınıf öğrencisiyim ve bir melezim. Annem, ailemde en çok sevdiğim kişi ama diğer annelerden biraz farklı. Hatta baya bir farklı. Nasıl mı? O bir cadı. Hem de Torlas meclisinin baş cadısı. Babamsa... Ben babamı severim ama o beni biraz sevmez. Ailem biraz geniştir ve biz 6 kardeşiz. Benim bir ikizim var ve babam daha çok ikizimi sever, diğer çocuklarını da çok sever ama beni küçümser. Babam da diğer babalardan baya değişik çünkü o bir kurt adam. Öyle sıradan bir kurt adam da değil; dünyadaki bütün sürü alfalarının başı, yüce alfa kralı.

Şimdi, sıra bize gelirse, bizler meleziz; yani kardeşlerim ve ben. Aslında melezlik bundan 100 yıl öncesine kadar kabul edilmiyordu ve melez doğmuş kişiler öldürülüyordu. Melezlerin hoş görülmemesinin tek sebebi ise diğer safkanlardan daha güçlü ve daha zeki olmalarıydı ama bu annem ile babam evlenmeden önceydi.

Aslında annem ve babam önceleri birbirlerine âşık değillermiş. Sadece bu sorunu ortadan kaldırmak için evlenmişler ama sonradan ikisi de birbirlerine bağlanmış. Neyse, sorunu nasıl ortadan kaldırdıklarına gelirsek, bir kural ve bir ritüel oluşturmuşlar bunun için. Annemin meclisi ritüeli, babamın sürüsü ise kuralı tasarlamış.

Ritüelde; doğacak melez, ailesi tarafından 18 yaşına kadar sadece bir genini kullanmaya zorlanır. Ya sadece cadı ya sadece büyücü ya da kurt adam... Bu seçildiği zaman, diğer geni 18 yaşına kadar körelir ve o özelliklerini ortaya çıkmaz. Ta ki 18 yaşına bastığında, diğer genler de ortaya çıkmaya başlar ama bu genler gelişmediği için asla saf gen kadar güçlü olamaz.

Kuralda ise sadece âşık olan ve izini olan kişiler bir cadıyla ya da bir kurt adam ile evlenebilecektir. İzinsiz ve âşık olmadıkları zaman bir melez doğarsa, hem doğan çocuk katledilecek hem de hangi sürünün üyesiyse, o sürü gen havuzundan bir kişi kalmayana kadar katledilecektir.

Bu kuralın çok katı olduğunu ben de biliyorum ama babamın koyduğu kuralların çok keskin sonuçları vardır ve ihlali sonucunda gerçekleşir. Tabi ki de bu kuralda bir şey daha var; bu şey tecavüz durumlarıdır. Hatalı olan taraf, büyücüler veya cadılar ise annemin baş meclisi, o kişi hangi meclise üyeyse o meclisi yok eder. Eğer bir kurt adamda ise suç, babamın sürüsü işini halleder. Sürüdeki ve meclisteki üyeler aile fertleri olduğu için hiç kimse izin almadan böyle bir şeye kalkışamaz.

Ölüm ve Yaşam ( Gay)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin