İyi okumalar .
Rüzgar sinirle otelden çıkınca bende Fatih'e 'görüşürüz' diyerek Rüzgar'ın peşinden otelden çıktım. Neden sinirlenmişti ki anlamıyorum.
Dışarı çıkınca gözlerim Rüzgar'ı aradı ama o çoktan gitmiş olmalı ki onu bulamadım.
Acaba bana neden kızmıştı ?
Umutsuzca otele geri döndüm. Fatih beni bekliyordu . Onun yanına gittim oda ayağa kalktı.-Bir sorun mu var Derin ? O adam kimdi ? dedi.
-Bir arkadaşım ,aslında arkadaş bile değiliz .Her neyse biz buraya müzik yarışması için geldik. Okulumuz böyle bir şey düzenledi. Ben seninle öyle konuşurken sinirle otelden çıktı neden sinirlendi anlamadım ,dedim.
Kafasını salladı ve
-Seni kıskandı galiba ,dedi bana gülerek , dedi .-O benim hiç birşeyim neden beni kıskansın ki, dedim .
-Bilemiyorum artık , dedi .
Sonunda gülmeyi kesti ve bana baktı. Kesin birşey istecekti. Çünkü ne zaman böyle baksa birşey istiyordu.
-Derin sen buraya yeni geldin hadi biraz dışarda gezelim , dedi.
-Ee madem çok istiyorsun gezelim ama ben bi üstümü değiştiriyim , dedim.
-Peki bekliyorum ben burda , dedi.
-10 dk ya gelirim , dedim .
Hemen asansöre bindim ve odamın olduğu kata çıkmaya başladım.
Kapalı alan korkum yoktu ama karanlık korkum vardı .
Hemde fazlasıyla.Asansör yukarı çıkarken bende telefonumdan sosyal medyada geziniyordum. Asansörün kapısı açılınca asansörden çıktım. Odamı bulmaya çalıştım. Odamı bulunca hemen kartımı okutup içeri girdim.
Odam açık mavi ve beyaz renkleriyle döşenmişti.Hemen bavulumdan siyah şort ve beyaz gömlek aldım. Beyaz saatimi taktım . Siyah converse giydim. Üstümede siyah deri ceket aldım.
Çok siyah giyinmiştim ama tekrar üstümü değiştirmedim.Hafif partalatıcı sürdüm , parfüm sıkıp, çantamı ve telefonumu alıp odadan çıktım.
Asansöre bindim ve aşağı indim.
Fatih telefonla oynuyordu.Fatih'in yanına gittim .
-Hadi gidelim , dedim
-Peki Derin , dedi gülümseyerek.
O sırada Ceren beni aradı.
-Kankaa nasılsın ne yapıyorsun ?dedi Ceren.
-İyiyim kanka , Fatihle gezmeye gidiyoruz şimdi .dedim
-Bizim Fatih mi? Rüzgar diyecektin herhalde ?dedi
Fatihle oda tanışıyordu hepimiz aynı okuldaydık önceden.
-Hayır canım .Rüzgar Fatihle konuştum diye sinirle otelden çıktı . Fatih te tatile gelmiş onunla gezicez şimdi ,dedim.
-Kıskanmış seni ooo ,dedi.
-Yaw he he . Bulut napıyor (kedi)?dedim
-Mama verdim uyuyo şimdi. Dedi
-Tamam canım hadi görüşürüz , dedim
-Görüşürüz, dedi ve kapadı.Fatih benden bi yaş büyüktü okulu dondurmuştu sonrada aynı sınıftaydık falan.
-Ee önce bi yemek yiyelim , dedi Fatih.
Geldiğimden beri hiçbişey yememistim.
Tam cevaplıyordum karnım guruldadı. Ikimizde güldük.Arabaya bindik ve yol boyunca sohpet ettik.
En sonunda bir restoranın önünde durduk.
İçeri girdiğimde slow müzik çalıyordu.
Bir masaya oturduk. Ikimizde ismi çok değişik olan bir yemek sipariş ettik.
Yaklaşık 15 dk sonra yemeklerimiz geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"KELEBEK"
Ficção Adolescente"Kelebek kanatlarını ancak rüzgarın esişiyle savurur " -♥