Uzun bir süreden sonra yeni bölüm yazdım .
Umarım beğenirsiniz ."O kız benim öz babamın ortak olmak istediği sirketin sahibinin kızı " dedi Rüzgar .
Öz babası mı ?
Hiç bir şey anlamamıştım
Galiba Ceren'de anlamadı Çünkü saf saf bakıyordu .Burak arkasına yaslamıştı ve telefonu ile oynuyordu .
Demek ki o herşey den haberdardı."Nasıl yani senin hem öz hem üvey baban mı var ?" Dedim .
"Ben küçükken annem ve babam ayrılmış . Annem de başka biriyle evlendi . Yani bizim okulun sahibi ile . 18 yaşım da üvey babamın soyadını taşımaya başladım . Babam ne kadar karşı çıksa da bir şey yapamadı ."dedi .
Aklımda takılan anlamsız soruyu sormaya karar verdim .
"Peki neden kıza daha demin öyle dedin " dedim .
"Babam sadece o şirketin sahibi ile ortak olması için o kız peşimden ayrılmadı .Bunu fırsat bildi. Peşimi bırakmadı . Artık babamın işleri umurumda değil ."dedi .
Oturduğum sandalyeden hafifçe doğruldum .
Biraz milk shake içtik ve hesabı ödeyip restorandan çıktık .Herkes kendi arabasıyla gidecekti evine .
Ama Ceren bu sefer benimle gelecekti .
Ceren ile arabama bindik.Eve doğru sürmeye başladım
Ceren radyodan son ses müzik açtı .Çalan şarkı Avril Lavigne - Smile'dı.
Şarkıya eşlik ederek sürüyordum.Telefonum çalmaya başladı .
Bende arabanın hızını azalttım ve telefonumu elime aldım .Kulağımdaki sesle gözlerimi irice açtım .
Karşı taraftaki ses İspanyolca öğretmenimin sesiydi.
" Derin merhaba beni tanıdın mı ?" Dedi .
"Ah evet Hocam bir şey mi oldu ?"dedim ." Bir öğrencim var o na özel ders veriyorum . Ben yarın İspanya'ya gideceğim için özel derse gidemeyeceğim . Senden ricam benim yerime sen gider misin ?"dedi
"Tabi ki neden olmasın ? " dedim sesimi incelterek .
" Ah gerçekten çok saol . Ben sana gideceğin yerin adresini ve ne zaman gidecegini mesaj olarak atarım ."dedi
"Önemli değil . Görüşürüz "dedim
"Görüşürüz canım "dedi.
Telefondaki kapanma sesini duyunca telefonu kulağımdan uzaklaştırdım ve çantama koydum .
Ceren ben telefonla konuşurken uyumuştu.
Eve geldiğimizde Ceren'in kolunu dürtükledim .
Mavi gözlerini kısıkca açtı .
Sonra geldiğimizi söyledim .Uykulu gözler ile koluma girdi .
Anahtarımı çıkarttım ve kapıyı açtım .
Ceren hemen odasına çıktı .
Bende kendi odama çıktım .
Üstüme pandalı pijamamı giydim .Ayağıma ayıcıklı çoraplarımı giyerek salona geçtim .
Koltuğa uzandım ve televizyonda en sevdiğim diziyi açtım .
Reklama girmişti ve ben de düşüncelere daldım .
Her insan bin bir türlü olay yaşıyor.
Benim ablamın beyninde tümör var .
Rüzgar ' ın annesi ve babası Rüzgar küçük yaşta iken ayrılmışlar .