Merhaba sevgili mariposalarım ! ♡
Üzgünüm , hepiniz yeni bölüm yazdığımı düşündünüz ama yeni bölüm değil.Öncelikle 1,31 bin OLMUŞUZ !
ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. IYIKI VARSINIZ KELEBEKLERIM ^-^ ♥♥
SIZI ÇOK SEVİYORUM ♡♥♡Aslında daha önceden haber vermek isterdim fakat bölümde yazmak istemedim ↑↑ .
12. Bölümü yazdım ve yayımlamıştım . Oy ve yorum yapanlara teşekkürler :*
Ama hâlâ 6 vote verilmiş . Açıkçası bu beni üzüyor .Ilk zamanlarda daha fazla vote oluyordu ama azalmaya başladı .
Ben sizler için okulda bile arkadaşlarımla kurgu bulmaya çalışıyorum.
Yazıyorum ve yayımlıyorum .Onlar bölüm için kurguyu ne kadar önemseyen biri olduğumu biliyor ;-).
Sizden isteğim "KELEBEK" 'i
2 bin yapmanız , bölümlerde oy ve bol bol yorum yapmanız ve arkadaşlarınıza , tanıdıklarınıza hikayemi önermeniz . En azından söyleyin :)Bölümlerde fazladan yorum istiyorum .
Eğer cuma gününe kadar okumalarda artış olursa ve 1,31 bin daha fazla olursa , yeni bölüm gelecek .
Cuma gününe kadar 2 bin yapın demiyorum tabiki .
Bu bayâ zor ama okumalar fazlalaşsın .Fakat ciddiye almayıp , bir artış olmazsa belki bir ay boyunca bölüm yazmam .
Zaten haftaya sınavlarım var ve aktif olamam . Bu yüzden cuma günü yazdım , yazdım . Yazmadım 1 ay bölüm gelemez.
Eğer artış olursa cuma gününe yetiştirmeye çalışacağım .
Ilgileriniz için sizi çok seviyorum mariposalarım ...♥♥♥
Lütfen okuduysanız yorum yapın :)
Duyuru deyip geçmeyin ;-)Hersey için teşekkür ederim kelebeklerimmm :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"KELEBEK"
Ficção Adolescente"Kelebek kanatlarını ancak rüzgarın esişiyle savurur " -♥