Medyada Derin var
Bölümün sonundaki yazıyı okuyun mariposalarım
Iyi okumalar !♥♥♥
♥ ♥ ♥Penceremden yüzüme hücum eden güneş ışığı ile gözlerimi araladım.
Pike ayak parmaklarıma kadar inmişti .Içimi bir ürperti almıştı.
Yatakta doğruldum ve sabit bir noktaya bakmaya başladım.
Kendime biraz olsun gelince , yataktan kalktım .Zeminin soğukluğu bedenimi ele geçirirken ben panduflarımı arıyordum.
Neredeydi şu yumuşak ayakkabılarım ?
Bulamayınca pes ettim ve çıplak ayaklarımla zeminde yürümeye başladım.
Sanki kırk yıl aralıksız çalışmışım ve hiç uyumamış gibi hissediyordum .
Hislerimin beni kendi tuzağına çekmesini engelleyerek odadan çıktım.
Beynimde ' Bugün okul var , çabuk olmazsan geç kalacaksın ' gibi cümleler geçerken hızla Ceren'in odasına girdim.
" Ceren , haydi kalk . Okul var bugün " dedim ses tellerime kıyarak bağırırken .
Zorla kalktı ve hazırlanmaya başladı .
Yan odaya geçtim ve üzerime elime geçen şeylerden giymeye başladım.
Allah'tan okul üniforması yoktu . Kısacası serbest giyiniyorduk.
Aynada kendimi inceleme aşamasındaydım.
Üzerimde beyaz salaş bir t-shirt altımda mavi sade bir pantolon vardı.
Saçlarım birbirine fazla karışmamış , yüzüm istemsiz bir gülümseme almış ve üstümdekiler ile beni canlı kılıyordu.
Telefonuma gelen mesaj sesi ile yüzüm komik gülümseme yerine , kendini şaşkınlığa bırakmıştı.
Duruşumu dikleştirerek çalışma masamın üzerindeki turkuaz kılıflı telefonumu elime yerleştirdim.
Rüzgar ' dan mesaj gelmişti . Ne oldu acaba ?
"Okula gelince arka bahçeye gel . Bir şey söylemem gerek
-Rüzgar"Mesajın tamamını okuyunca , telefonu elimden masaya koyuverdim.
Ceren odaya çantası ile girince hazır olduğunun farkına vardım.
Bende çantamı ve telefonumu alıp , odadan onunla beraber çıktım .
Hızlı adımlarla , merdivenlerden; ayaklarımızdan çıkan tok sesler eşliğinde iniyorduk.
Sonunda kapıya vardık ve anahtarı alarak dışarı çıktık.
Arabamdaki sürücü koltuğuna yerleştim ve gaza bastım.
Hız yapmayı seven bir kişiliğim vardı . Hele ki müzikte çalıyorsa.
Ama aşırı bir hız yapamıyordum maalesef . Çünkü arabada benden başka biri varsa kesinlikle buna engel oluyordu.
Arabayı sürerken , yoldaki insanları incelemeye başladım .
Küçük çocuk balonu elinden havalanıp , gökyüzünde süzüldüğü için ağlıyordu.
Küçük kız vitrinde olan oyuncak bebeği almak için annesini ikna etme çabaları sürdürüyordu.
Aklıma küçükken yaşadığım olay gelince gözlerim buğulandı.
Derin 7 yaşındayken :
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"KELEBEK"
Ficção Adolescente"Kelebek kanatlarını ancak rüzgarın esişiyle savurur " -♥