Μερος 2

1.1K 71 2
                                    

Σκέψεις Harry
Ώστε έτσι μικρή;ξενέρωτος;καλά.αυτό δεν θα περάσει τόσο απλά.θα περάσεις δύσκολες μέρες εδώ πέρα.

Τέλος Σκέψεων

Έφυγα αθόρυβα από τα σκαλιά και κατευθύνθηκα προς το δωμάτιο μου.έκανα ένα χαλαρωτικό μπάνιο και αφού τελείωσα,ντύθηκα και κατέβηκα στην τραπεζαρία.η Ermina δεν ήταν πουθένα και το σπίτι μου φαινόταν άδειο.η Carmine να είναι εδώ άραγε;

Πλευρά Carmine
Ενώ συζητούσαμε με την μαμά για τον Harry ,ο ήχος από το κινητό της σταμάτησε την κουβέντα μας."ναι;Giolanda;μα;τ-τι έγινε γιατί κλαις;καλά καλά έρχομαι από εκεί"την είδα που έκλεισε το κινητό της ανήσυχη και σηκώθηκε απότομα από τον καναπέ."μαμά;μαμά τι έγινε;"φώναξα καθώς την είδα να πηγαίνει προς την κουζίνα και να βγαίνει από εκεί με τα κλειδιά του αυτοκινήτου."τι έγινε;που πας;"διέκρινα την ανησυχία της στον τρόπο που ανέπνεε."θα σου πω όταν γυρίσω.πες στον Harry πως έχω πάρει το αυτοκίνητο"άνοιξε την πόρτα και πριν προλάβω να της απαντήσω η πόρτα είχε ήδη κλείσει.ξεφύσηξα και άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες με προορισμό το δωμάτιο μου.μπήκα μέσα και αφού ξάπλωσα λίγο ξανα σηκώθηκα και αφαίρεσα τα ρούχα μου.πριν όμως βγάλω και τα εσώρουχα μου για να κάνω ένα ντουζ η φωνή του Harry με σταμάτησε.

"Carmine;"ξεφήσυξα ελαφρά και αφού βγήκα από το δωμάτιό μου άρχισα να κατεβαίνω τα σκαλιά."πες μου"τον είδα που είχε προσηλώσει το βλέμμα του σε όλο μου το σώμα ενώ εγώ από την αμηχανία μου είχα μείνει παγωμένη στην θέση μου."μ-μήπως ξ-ξέρεις που είναι η μητέρα σου"στο μέτωπο του άρχισε να εμφανίζεται ιδρώτας και ήμουν σίγουρη πως όλο αυτό δεν θα είχε καλή κατάληξη."εμμ μου είπε πως πήγε στην κ.Olivia. να ξέρεις πως πήρε και το αμάξι μαζί"η ανάσα μου άρχισε να γίνεται κοφτή και παρατηρούσα πως έκανε νευρικές κινήσεις."βασικά πάω να κάνω μπάνιο.θα τα πούμε σε λίγο"άρχισα να ανεβαίνω με ταχύτητα τα σκαλοπάτια και εκείνον τον άφησα ακριβώς πίσω μου.

Σκέψεις Harry
αυτή η μικρή ήδη έχει καταφέρει να με τρελάνει.την είχα μπροστά μου με τα εσώρουχα και λίγο ακόμη να έμενε δεν θα μπορούσα να ελένξω τον ευατό μου.καθώς ανέβαινει τα σκαλιά γρήγορα παρατήρησα τον πωπό της να κουνίεται ρυθμικά δεξιά και αριστερά.η στυσή μου άρχισε να γίνει σκληρή και να υψώνεται.προκειμένου να συνέλθω πήγα στην κουζίνα και έβαλα να πιω ένα ποτήρι νερό..

Τέλος Σκέψεων..
Άρχισα να κάνω μπάνιο μετά από την "ωραία" συνάντηση που είχα με τον Harry. Ήμουν στο δωμάτιο μου και διαλέγα τα ρούχα για το 'club' που θα πήγαινα με τους παλιούς μου συμμαθητές από εδώ. Έχω να τους δω τρειά και χρόνια -δηλαδή από τότε που έφυγα από αυτή την πολη- πάλι καλά είχαν ακόμη τους ίδιους αριθμούς τηλεφώνων και μπόρεσα να τους βρω. Δεν θα άντεχα εδώ πέρα χωρίς παρέα. Μόνη σε ένα σπίτι με τον Harry και την μητέρα μου. Φόρεσα τα 'ρούχα' μου και ισιώσα τα μακριά μαλλιά μου. Ακόμα ένα βράδυ κατακτήσεων. Φόρεσα το κόκκινο κραγιόν μου και έφερα τα μαλλιά μου μπροστά για να καλύπτουν το στήθος. Φόρεσα τις ψιλό τακούνες γόβες μου και πήρα το τσάντακι μου. Έκλεισα την πόρτα πίσω μου και άρχισα να κατεβαίνω τα σκαλιά. Μπήκα στην κουζίνα και τους είδα να φιλιούνται. Λίγο αποκρουστική η εικόνα. «Φεύγω.» ανακοίνωσα και πηγα να φύγω. «Που πας έτσι ντυμένη;» τον άκουσα να λέει, γύρισα το σώμα μου και τον είδα να με κοιτάει με σηκώμένο το φρύδι. «Έλα βρε μωρό μου. Μεγάλη κοπέλα είναι αστην να διασκεδάσει.» είπε η μητέρα μου για να τον καλόπιασει. Χριστε μου την κάνει ότι θέλει αλλά βέβαια μόνο κάτι χαζές γυναίκες πάνε και τα φτιαχνουν με ένα που θα μπορούσε να είναι ο γιος τους «Πατέρα έχω. Δεύτερον δεν χρειάζομαι και ειδικά εσένα.» είπα ενώ το βλέμμα του εστιάθηκε στο στήθος μου καθώς έγλειψε τα χείλη του. «Μην αργήσεις πολύ αγαπη μου.» είπε η μητέρα μου χαμογελαστή. Άλλαξα την πορεία του σώματος μου και έφυγα από το σπίτι. Άρχισα να περπατάω λίγα μέτρα με τα πόδια μέχρι που βρήκα ταξί. Με άφησε έξω από το μαγαζί και είδα τα παιδιά να με περιμένουν χαμογελαστά. Έτρεξα και αγκάλιασα τις παλιές μου φίλες ενώ χαιρέτισα τους κολλητούς μου. Αυτός ο Roger ακόμα πιο μανάρι έχει γίνει. Μπορεί να κάνω κάτι μαζί του. «Έχεις αλλάξει τόσο πολύ. Είσαι πανέμορφη" άκουσα την Αλεξ να μου λέει «Και για πόσο καιρό ήρθες εδώ;» άκουσα τον Ρότζερ να μου λέει χαμογελαστός «Δύο χρόνια σίγουρα. Όσο είναι οι σπουδές δηλαδή και μετά βλέπουμε τι θα κάνω. Μένω με την μάνα μου τώρα και το αμόρε της.» είπα. «Τι λέει αυτός καλός;» άκουσα τα κορίτσια να ρωτάνε «Πολύ καλός!" είπα και γέλασα. Παρόλου που μου την έσπαγε ο τύπος ήταν πολύ ωραίος. «Δεν τα αφήνουμε αυτά να πάμε μέσα;» είπα και με ακολούθησαν.

Σχολιαα πιο μετα θα βαλω next ♥

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now