Σκέψεις Harry.
Ήθελα να πάρω αυτή την μικρή και να την βάλω κάτω μέχρι φωνάζει για να σταματήσω. Χριστε μου είχε ένα στήθος. Από την στιγμή που την είδα έτσι ντυμένη μου έχει σηκωθεί. Είναι τρέλα η κοπελιά. Αλλά αυτό που με εκνευρίζει πιο πολύ είναι ο μαλακάς που θα την πάρει σήμερα. Δεν ξέρω και που στο διαλό είναι αυτό το μαγαζί. Δηλαδή μόνο μαγαζί δεν θα είναι αυτό που θα πήγε η μικρή. Γαμώτο είμαι τόσο ερεθίσμενόςπρέπει κάπου να ξεσπάσω και αυτό ξέρω καλά που είναι.Πλευρά σου.
Μπήκα μέσα στο μαγαζί και καπνός μπήκε μπροστά στο πρόσωπο μου. Προχώρησα πιο μέσα και είδα τους πάντες μαστούρωμενους. Πιο πολύ για μπούρδελο έμοιαζε αυτό το μέρος. Κοπέλες να τις φασωνουν άλλες πήδιοντουσαν διακριτικά, άλλες χόρευαν στα αγόρια που έπιναν και μπαφιαζαν. «Καλή φάση, ε;» άκουσα μια φωνη από τα παιδιά αλλά δεν απάντησα. Πηγα προς την μπάρα και παρήγγειλα να πιω κάτι δυνατό. Κάθησαν και τα παιδιά δίπλα μου και παρήγγειλαν και αυτά. Άρχισα να χαλαρώνω λίγο και άναψα ένα τσιγάρο. Μίλαγαμε με τα παιδιά όταν τα κορίτσια με τράβηξαν προς την πίστα. Αρχίσαμε να χορεύουμε προκλητικά και να γελάμε μεταξύ μας ενώ τα αγόρια μας θαύμαζαν. Ένιωσα δύο χέρια στον κώλο μου να με χούφτωνουν δύνατα και γύρισα το σώμα μου να δω ποιος ήταν. Είδα ένα μελαγχρινο αγορι με πράσινα μάτια να μου χαμογελάει. Ήταν αρκετά μεγαλύτερος μου, λίγο πιο μεγάλος από τον Harry. Με τράβηξε προς την παρέα του και με κάθησε πάνω στα πόδια του. Μου έδωσε να καπνίσω και τότε κατάλαβα ότι δεν ήταν κανονικό τσιγάρο. Μετά από τρεις τζουρες ένιωθα τα παντα γύρω μου διαφορετικά. Ήμουν και εγώ μαστούρωμένη. Τα παιδιά τα είχα χάσει λογικα θα βρίσκονταν στην ίδια θέση με εμένα όπως κι όλοι οι άλλοι στο κλαμπ. Κάθισα πάνω του περνώντας το πόδι μου δεξιά και αριστερά του. Πήρα το τσιγάρο και τράβηξα μια τζουρα όπως και αυτός και ένωσαμε τους καπνούς από από τα στόματα μας μαζί. Ένωσαμε τα χείλη μας και έχωσε την γλώσσα του μέσα στο στόμα. Με χούφτωσε δύνατα στα οπίσθια μου με αποτέλεσμα να βγάλω μια κραυγή από το στόμα μου. Έβαλα τα χέρια μου μέσα στα μαλλιά του και άρχισα να του τα τραβάω δύνατα. «Χόρεψε πάνω του. »είπε ενώ τον ένιωσα διεργεμένο από κάτω μου. Δάγκωσα τα χείλη μου χαμόγελοντας και άρχισα να κουνιεμαι πάνω στο πέος του. Έβαλε το κεφάλι του μέσα στο στήθος μου και άρχισε να με φιλάει εκεί. Έβλεπα τους φίλους του να μας κοιτάνε. Πέρασα το χέρι μου πίσω από τον λαιμό του φιλου του που καθόταν δίπλα μας και άρχισα να τον φίλαω ενώ συνέχισα να κουνιέμαι πάνω του.
Σκέψεις Harry.
Μπορώ να πώ ότι το σεξ με αυτή την γυναίκα είναι κόλαση. Ξέρεις πως να το κάνει. «Που είναι η κόρη σου πήγε 4.» είπα ενώ στο μυαλό μου ήρθε η εικόνα κάποιος άλλος να την κάνει δικιά του. «Όντως άργησε. Μπορείς να πας να την μαζέψεις;» Φυσικά. «Πως ονομάζεται το κλαμπ;» Μου έδωσε το χάρτακι με το ονομά και γουρλωσα τα μάτια μου. Αυτό είναι είναι μπουρδελο. Προσπάθησα να μείνω ήρεμος για να μην ανησυχήσω την μητέρα της. "Εντάξει αγαπη μου. Ετοιμάζομαι και παω." την φίλησα στο στόμα και σηκώθηκα όρθιος. Άρχισα να ντύνομαι και πήρα τα κλειδιά του αυτοκινήτου. Ξεκίνησα για το μαγαζί ενώ σκεφτόμουν σε όλη την πορεία σε τι κατάσταση θα την έβρισκα.
Πλευρά σου.
Μου ξεκούμπωσε την μπλούζα και την έβγαλε ενώ και οι δύο ορμήξαν στο στήθος μου. Το επόμενο λεπτό είχε φύγει και αυτό. Σηκώθηκα πάνω και έβγαλα την φούστα μου. Ήμουν πλέον μόνο με το "εσώρουχο" μου. Έκατσα πάνω στον μελαχρινό αλλά αυτή την φορά έβλεπε την πλάτη μου. Τα πόδια μου ήταν πάνω στον καναπέ δεξιά και αριστερά του και εγώ ήμουν πλάτη-στήθος μαζί του. Έβαλα το χέρι μου πίσω από το κεφάλι του και άρχισε να με φιλάει στο λαιμό. Ο άλλος άρχισε να με φίλαει στο στόμα ενώ έβγαλε την μπλούζα του. Βρισκόμασταν σε κανονική μαστούρα και οι τρεις. Αυτός που καθόμουν πάνω του άρχισε να μου χαϊδεύει όλο το σώμα ενώ επικεντρώθηκε στο στήθος μου καθώς φίλαγε το λαιμό μου. Ο άλλος κατέβηκε προς το στήθος μου κι αρχισε ναφιλάει την θήλη. Είδα αυτόν που καθόμουν πάνω να παίρνει ένα μπουκάλι Vodkas και να το ανοίγει. Το έφερε πάνω στο χώρισμα του στήθος μου και άρχισε να χύνει το ποτό ενώ ο άλλος πέρασε την γλώσσα του ανάμεσα από το στήθος μου και ήπιε το πότο. Γύρισα το κεφάλι μου προς τα πλάγια και άρχισα να φιλιέμαι με τον μελαχρινό ενώ ο άλλος συνέχισε να ασχολείται πάλι με το στήθος μου. Ένιωσα ένα χέρι να κατεβαίνει προς το εσώρουχό μου και να μπαίνει από μέσα. Άρχισε να τρίβει την περιοχή μου ενώ έβαλε ένα δάχτυλο μέσα μου. Σταμάτησα το φιλί και κοίταξα το χέρι του. Είδα τον άλλον να ξεκουμπώνει το παντελόνι του όταν ένιωσα ένα χέρι να με τραβάει απότομα από πάνω τους και να με κολλάει πάνω στο σώμα του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Daddy's Girl
FanficΤι εκανα;μολις το εκανα με το καινουριο amore της μανας μου. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτη η ιστορία είναι αρκετά ντερτι ♥