Μερος 7

1K 53 0
                                    

Πλευρά Ermina.

Έκλεισα με την Carmine το τηλέφωνο και έκατσα δίπλα στην Sofian ενώ μπήκε στην αγκαλιά μου. «Ποιος ήταν στο τηλέφωνο;» ρώτησε ενώ σκούπισε την μύτη της. «Η Carmine.» μου έγνεψε ενώ άρχισε να κλαιεί «Μην κλαις καρδιά μου. Δεν αξίζει." είπα ενώ της χάιδεψα τα μαλλιά. «Μα δεν καταλαβαίνω γιατί με άφησε ο Predino του έδωσα ότι είχα. Είμαι σίγουρη ότι βρήκε κάποια ποιο μικρή!» είπε κλαίγωντας. «Εσύ πως εμπιστεύεσαι τον Harry με την κόρη σου; Πότε δεν ξέρεις...» είπε και με κοίταξε. «Δεν συμπαθιούνται» είπα απότομα. Μπορεί να έχει τα προβήματα της αλλά δεν θα ξεσπάσει πάνω μου. Κανένας από τους δυο δεν θα μου του έκανε αυτό!

Πλευρά Harry.

Είχε βραδιάσει και η Carmine ακόμα να εμφανιστεί ήθελα τόσο πολύ να μπω πάλι μέσα της όπως χθες το βράδυ γαμώτο. Άκουσα το κουδούνι και σηκώθηκα από τον καναπέ να ανοίξω. Είδα ένα αγόρια στην ηλικιά μου περιπού με αμάνικο πουκάμισο και μια βερμούδα. Είχε τατουάζ στα χέρια ενώ είχε τρυπήσει το φρύδι του. Ξανακοίταξα τα τατουάζ του και κατάλαβα ότι ήταν αυτός ο καριόλης από το «μαγαζί» που την είχα μαζέψει πριν λίγες μέρες. Τον καριόλη τι κάνει εδώ;! «Ποιος είσαι εσύ και τι θες στο σπίτι μου;» είπα ενώ το στόμα μου είχε γίνει μια βλοσυρή γραμμή. Μπήκε μέσα σπροχνωντάς με ενώ είχε το τσιγάρο στα χείλη του. «Νομίζω αυτό το σπίτι είναι της Carmine.» είπε ενώ δεν πρόλαβα να του απαντήσω εκείνη την στιγμή την είδα να κατεβαίνει τα σκαλιά με ένα κοντό σορτσάκι και μια κοντή μπλούζα μου αναδίκνυε το σκουλαρίκι στην κοιλιά της. Τον είδα να ακουμπάει το παντελόνι ενώ της χαμογέλασε. Γαμώτο το καριόλη θα τον σκοτώσω αν την αγγίξει! Είδα την Carmine να περνάει ξυστά από δίπλα μου,αγνοώντας με και να κατευθύνεται σε αυτόν τον μπάσταρδο.«Predino..»σηκώθηκε στις μύτες και πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του ενώ τον φίλησε στο μάγουλο.αυτός από την άλλη είχε βάλει τα χέρια του στην μέση της και την χάιδευε απαλά ενώ λίγο αργότερα πήγαν προς τον πωπο της.με το που το είδα,το ορκίζομαι,ναι το ορκίζομαι θα τον σκότωνα ακόμη και με μια απλή κλοτσιά στα αρχ*δια.ήμουν έτοιμος να το κάνω όταν είδα την μικρή να βγάζει ένα πνιχτό γέλιο σαν ένδειξη πως της άρεσε όλο αυτό.πάγωσα στην θέση μου ενώ εκείνη τον πήρε από το χέρι και πήγαν προς το καθιστικό.εκείνος έκατσε άτσαλα και πέρασε τα χέρια του γύρω από την μέση της τραβώντας την και βάζοντας την πάνω στα πόδια του.την είδα που έσκυψε και τον φίλησε πεταχτά στον λαιμό,και εκείνος με τον αντίχειρα του χεριού του την χάιδευε στο μάγουλο.ένιωθα σαν ηφαίστειο έτοιμο που ήταν να εκραγεί.με γρήγορα βήματα πήγα στο τραπέζι της κουζίνας και πήρε τα κλειδιά του αυτοκινήτου.άνοιξα την εξώπορτα και βγαίνοντας την χτύπησα δυνατά αφήνοντας έναν δυνατό ήχο να εκκωφαντιθει.

Πλευρά Carmine

Ένιωθα τα μάτια του να έχουν πάρει φωτιά στο θέαμα που του προσφέραμε με τον Predino.ήμουν γυρισμένη προς το μέρος του,δείχνοντας του μόνο την πλάτη μου.ήξερα πως είχε θυμώσει.το καταλάβαινα.μετά από λίγα λεπτά άκουσα να κλείνει δυνατά η εξώπορτα και γύρισα αστραπιαία το βλέμμα μου κοιτώντας την που έκλεισε.«ζήλεψε»σκέφτηκα και ένα σατανικό χαμόγελο έκανε την εμφάνιση του στο πρόσωπο μου. O Predino γύρισε το βλέμμα μου προς το μέρος του και κόλλησε τα χείλη μας.δεν μπορώ να πω.σπάνια βρίσκω παιδί στην ηλικία μου,τόσο όμορφο εδώ.η γλώσσα του ζήτησε άδεια για να ξεχυθεί στο στόμα μου και εγώ του το επέτρεψα.δεν έχω πρόβλημα να κάνω κάτι μαζί του.θα ήταν πολύ γαμάτη φάση έτσι θα έκανα και τον άλλον να ζηλέψει.σταμάτησα το φιλί μας και τον σήκωσα απαλά με το χέρι μου από τον καναπέ.αρχίσαμε να ανεβαίνουμε μαζί τα σκαλιά με προορισμό το δωμάτιο μου.αφού μπήκε μέσα,ακολούθησα και εγώ από πίσω,ενώ άφησα μισάνοιχτη επίτηδες την πόρτα.

Πλευρά Harry

Ειλικρινά αυτήν την πιτσιρίκα θα την κάνω να μετανιώσει για όλο αυτό.με το που φύγει αυτό το μαλακισμένο από το σπίτι δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει.δεν ξέρω και εγώ από πόσες μεριές θα την πάρω.χτυπούσα σαν μανιωδώς το τιμόνι και που και που το έσφιγγα από τα νεύρα.ενώ προσπαθούσα να ηρεμήσω,κατάλαβα πως έκανα γκάφα.άφησα την Carmine μαζί με αυτόν τον Predino.και μόνο στην σκέψη ότι μπορεί να την ακουμπήσει έστω και στο μπράτσο θα τα κάνω όλα πουτανα. πήρα γρήγορα την στροφή και αύξησαν ταχύτητα για να φτάσω όσο το δυνατόν πιο σύντομα στο σπίτι.

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now