Μερος 4

1.4K 70 0
                                    

Σκέψεις Harry.

Έφτασα στο club και κατέβηκα από το αμάξι. Μπήκα μέσα ενώ καπνός μπήκε στο πρόσωπό μου. Άρχισα να προχωράω και να κοιτάω γύρω γύρω. Δεν την έβρισκα. Μπήκα πιο μέσα εκεί που ήταν οι καναπέδες και την είδα γύμνη-μόνο με το εσώρουχο της έτοιμη να την γ*μησουν δύο μαλάκες. Θύμος με κατέκλεισε. Χρίστε μου όμως έχει ένα σώμα κόλαση. Πήγα κοντά τους και την τράβηξα από πάνω τους. Κόλλησα το γύμνο της σώμα πάνω μου ενώ την κοίταξα στα μάτια. Ήταν μαστουρωμένη. Τι θα έκανα με την πάρτη της;!

Μεριά σου.

   Διέκρινα τον Harry θολά να με κοιτάει εκνευρισμένος. Άρπαξε τα πράγματα μου και με τράβηξε να βγούμε έξω ενώ εγώ έκρυβα με το χέρι μου το στήθος μου. «Τι κάνεις; Άσε με.»είπα ενώ ένιωθα την μαστούρα στον οργανισμό μου. Με αγνόησε και βγήκαμε από το club με τράβηξε και με έχωσε μέσα στην θέση του συνοδηγού ενώ έριξε τα ρούχα μου πάνω στα πόδια μου. Μπήκε μέσα και έβαλε μπρος ενώ είχε κοκκινίσει ολόκληρος. Εγώ απλώς καθόμουν και τον κοιτούσα ενώ είχα αφήσει το χέρι μου από το στήθος. «Φόρα την μπλούζα σου.» είπε ψυχρά και άρχισε να τρέχει πιο πολύ. Κοίταξα το παντελόνι του και είδα ότι είχε ερεθιστεί. Χαμογέλασα και έκατσα ξαφνικά πάνω του. «Είσαι τρελή τι κάνεις;» είπε και γύρισε το τιμόνι και σταμάτησε στην ερημιά. Πέρασα τα πόδια μου δεξιά και αριστερά του και άρχισα να τρίβομαι πάνω του. «Σε θέλω» είπα ενώ φίλαγα το λαιμό του. Πήρα τα χέρια του και τα έβαλα πάνω στο στήθος μου πιεζοντάς τα.Στην αρχή φάνηκε να μου αντιστέκεται όταν όμως το χέρι μου πήγε στο μόριο της τον είδα να δαγκώνει τα χείλη του και έπειτα να αρχίζει να κάνει "μαλάξεις"στον λαιμό μου.τα χέρια του χουφτωναν άγρια το στήθος μου ενώ εγώ έκανα κυκλικές κινήσεις επάνω στον σκληρό και ανυψωμένο φίλο του.γύρισα ελαφρώς το κεφάλι μου και ένωσα τα χείλη μας.παραδόθηκε από το πρώτο δευτερόλεπτο ενώ η γλώσσα μου ζήτησε άδεια για να μπει μέσα στο στόμα του.το άνοιξε ελαφρώς και γλίστρησε άγρια μέσα.η δική του ακούμπησε την δική μου και το μόνο που κάναμε ήταν να τις μπλέκουμε μεταξύ τους.καθώς όμως φιλιομασταν τον ένιωθα να με απωθεί από επάνω του.με έβαλε να κάτσω στην θέσης μου ενώ εγώ τον κοιτούσα περίεργα.«γιατί με σταμάτησες;»πέρασε το χέρι του μέσα από της μπουκλες του και τα ανακάτεψε.«είσαι μεθυσμένη και δεν ξέρεις τι κάνεις» και έκατσα στα γόνατα στο κάθισμα μου.«κοίτα με.»με αγνόησε«ΚΟΊΤΑ ΜΕ ΕΊΠΑ»πρόσταξα με τον τόνο της φωνής μου.η γωνία του ματιού του με κοίταζε καρφωμένα.άφησα τα ρούχα μου κάτω και σήκωσα ελαφρώς την λεκάνη μου.τοποθέτησα τα χέρια μου στο λάστιχο του εσωρούχου μου και το κατέβασα αργά.το αφαίρεσα τελείως ενώ παρατηρούσα τον Harry εξεταστικά.είχε αρχίσει να κοκκινίζει ενώ το μόριο του κόντευε να βγει έξω από το παντελόνι του.«πηδά με.εδώ.τωρα.αν τολμάς καντο.ξέρω ότι σε έχω καυλώσει πιο πολύ από ότι μπορεί να φανταστεί o ανθρώπινος νους.φαίνεται μωρό μου»έκανα νεύμα με το κεφάλι του στο παντελόνι του και χαμογέλασα πονηρά«πάρε με εδώ.μέσα στο αμάξι.και άμα ουρλιάζω μην ανησυχείς.είμαστε σε ερημιά.κανένας δεν θα μας ακούσει»τελείωσα την πρόταση μου γλύφοντας ερεθιστικά τα χείλη μου. Το χέρι του έστριψε το κεφάλι μου από την δεξιά πλευρά.'με χαστούκισε'σκέφτηκα και βούρκωσα.γύρισα και τον κοίταξα ενώ είδα να χτυπάει με το χέρι του με το τιμόνι.«το έκανα μπας και καταλάβεις τι λες» κοίταζε έξω χωρίς να με βλέπει.«δηλαδή δ-δεν με θ-θες;»έτρεμε η φωνή μου και τότε τον είδα που κούνησε το κεφάλι του αρνητικά.μάζεψα αργά τα ρούχα μου από κάτω και τα φόρεσα.εγώ άρχισε να βρέχει ελαφρώς.αφού ντύθηκα άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.πέρασα μπροστά από το αμάξι και άρχισα να βηματίζω γρήγορα μέσα στην βροχή.τα δάκρυα μου χάιδευαν τα μάγουλα μου ενώ τα μαλλιά μου είχαν κολλήσει στο πρόσωπο μου από το νερό που έπεφτε πάνω στο σώμα μου.καθώς περπατούσα κάποιος με τράβηξε απότομα πάνω του και με έβαλε στους ώμους του λες και ήμουν σακί.τον χτύπαγα δυνατά στην πλάτη προκειμένου να καταλάβω ποιος ήταν.«ΓΑΜΩΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ ΣΤΑΜΆΤΑ ΝΑ ΜΕ ΧΤΥΠΆΣ»ήταν εκείνος.o Harry.ήταν λογικά από πίσω μου και με ακολουθούσε.χαλάρωσα και απλά έκλαιγα στην πλάτη του.φτάσαμε έξω από το αυτοκίνητο.με άφησε κάτω ενώ το βλέμμα μου είχε προσηλωθεί στο έδαφος και το μούσκευε με δάκρυα.άνοιξε την πόρτα από τα πίσω καθίσματα και με πήρε αγκαλιά σε στυλ νύφης και με τοποθέτησε απαλά μέσα.μπήκε και εκείνος και έκλεισε την πόρτα.κανένας από τους δύο μας δεν μίλαγε.ακουγόταν μόνο o ήχος από τις σταγόνες βροχής που έπεφταν στην οροφή.«θεέ μου»έβαλε το χέρι του στο σαγόνι μου και μου σήκωσε το βλέμμα.«είσαι τόσο όμορφη όταν κλαις»o αντίχειρας του χάιδεψε το μάγουλο μου και έσκυψε με σκοπό να με φιλησει.«ΜΗΝ.ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ.ΝΑ.ΜΕ.ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙΣ.»τον έσπρωξα δυνατά και ήμουν έτοιμη να ξανά βγω έξω όταν με τράβηξε δυνατά από το χέρι και με μαγνήτισε επάνω του. «μωρό μου μην μου λες να μην σε ακουμπάω γιατί θα τα κάνω όλα πουτανα εδώ μέσα»έβαλε τα δόντια του στο κάτω χείλος μου και το τράβηξε με δύναμη.τα χέρια του χουφτωναν άγρια τον ποπο μου ενώ η γλώσσα του είχε σφραγίσει την δική μου.τα δάκρυα μου άρχισαν να εξαφανίζονται όπως και τα ρούχα μου.σε λίγα λεπτά βρέθηκα από κάτω του μόνο με τα εσώρουχα ενώ εκείνος μόνο με το παντελόνι και τους κοιλιακούς του σε κοινή θέα.«σε γνώρισα το πρωί και μου έχεις κυριεύσει το μυαλό.τι στο διάολο μου έχεις κάνει;»έσκυψα στον λαιμό του και τον έγλυψα ερεθιστικά εκεί.έβαλα τα χέρια μου μέσα από το παντελόνι και του το ξεκούμπωσα κατεβάζοντας το.εκείνος από την άλλη μου σήκωσε την πλάτη και μου έβγαλε αργά το σουτιέν κοιτώντας με βαθιά στα μάτια και γλύφωντας τα χείλη του..αφού το πέταξε στο "πάτωμα"η γλώσσα του άρχισε να εξερευνει τις ρώγες μου.κυκλικά τσιμπωντας ή δαγκώνοντας τες.«κάνε με να καυλώσω και άλλο.κάνε με να φτάσω σε οργασμό μόνο με μια κίνηση σου»έσκυψε και μου δάγκωσε τον λοβό στο τέλος της πρότασης του.και έτσι έκανε το χέρι μου μπήκε από μπροστά από το μποξερακι του και άρχισα να το "χαϊδεύω"χοντρά.έβαλε τα χέρια του στο κάτω εσώρουχο μου και με μια κίνηση το εσκυσε.μετά ανασηκώθηκε και εκείνος o ίδιος και έβγαλε τελείως το μποξερακι του.είχα γυρει πίσω το κεφάλι μου και περίμενα να μπει μέσα μου.χωρίς να το καταλάβω είχε πάρει φόρα και είχε μπει με ώθηση μέσα μου.ούρλιαξα από τον πόνο και τον γρατζουνισα δυνατά στην πλάτη.«θεέ μου»του ψιθύρισα και εκείνος αύξησε ταχύτητα μπαίνοντας πιο βαθιά.«θέλω π-πιο γρήγορα»του ψιθύρισα με όση δύναμη είχα δίπλα από το αυτί του και εκείνη την ώρα σταμάτησε.τον κοίταξα απορημένη και εκείνος μου χαμογέλασε πονηρά.πήρε περισσότερη φόρα και ξεχύθηκε μέσα μου με τόση δύναμη που τα υγρά μου έκαναν την εμφάνιση τους.«τόσο γρήγορα χυνεις; μμμ για να δούμε και την γεύση σου τώρα»ενώ το χοντρό του πεις ήταν μέσα μου έβαλε δύο δάχτυλα στην τρύπα που είχα στην περιοχή μου και τα γέμισα με υγρά.καθώς τα έβγαζε και η δύναμη που ασκούσε μέσα μου συνεχιζόταν έβαλε τα δάχτυλα του στο στόμα του και τα έγλυφε.άφησε λίγα στο τέλος και μου τα έβαλε και στο δικό μου στόμα.άρχισα να τα δαγκώνω απαλά ενώ εκείνος είχε κλείσει τα μάτια και άρχισε να μειώνει ταχύτητα.μετά από λίγο ένιωσα μέσα μου κάτι να γεμίζει.ήταν τα υγρά του.έριξε το σώμα του πάνω στο στήθος μου και προσπαθούσε να σταθεροποιήσει την ανάσα του όπως και εγώ.«αυτό θα γίνεται πολλές φορές μικρή.όποτε άρχισε να το συνηθίζεις»η γλώσσα σου βουτήχτηκε στο στόμα μου και τις έμπλεξε μεταξύ τους.κατάλαβα πως αυτό που ξεκίνησε σήμερα δύσκολα θα σταματήσει.

Μεριά του.

Ντυθήκαμε και οι δυο και κάτσαμε μπροστά. Δεν μπορούσα να συνιδητοποιήσω τι έκανα μόλις τώρα ο βλάκας. Το έκανα με την κόρη της! Την κόρη της και τον ευχαριστίθηκα κίολας ο ηλίθιος. Την κοίταξα που την είχε πάρει ο ύπνος δεν νομίζω να θυμάται και τίποτα από χθες. Φτάσαμε μετα από ώρα σπίτι και την πήγα στο δωμάτιο της να κοιμηθεί. Έκλεισα την πόρτα της και μπήκα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα δίπλα στην μητέρα της. Άρχισα να την χαιδευώ στο σώμα και το χέρι μου πήγε στην περιοχή της. «Δεν έχω όρεξη Harry. Είμαι κουρασμένη» είπε και έδιωξε το χέρι μου. Και εγώ τώρα τι θα κάνω με αυτό; Έβαλα το χέρι μου μέσα από το παντελόνι μου και άρχισα να την παίζω στην ιδέα της Carmine. Δεν ξέρω που θα μας βγάλει όλο αυτό.

Daddy's GirlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu