Μετα απο 15 λεπτα
Πλευρά Carmine
O υπεύθυνος μάνατζερ της κόντρας αφού έδωσε εντολή να μας φορέσουν τα απαραίτητα, πχ κράνος,ζώνες,αλεξίσφαιρα,νερό,προστατευτικό για το κεφάλι και το βασικό o οδηγός,δηλαδή o Κρις να έχει εμπειρία στην οδήγηση.αφού όλα έγιναν ακούσαμε το σύνθημα. -3,-2-1 και η καρό σημαία κυματιστηκε στον αέρα ανακηρρυτωντας επίσημα τον αγώνα.o Κρις έριξε ένα εχθρικό βλέμμα στον αντίπαλο,ενώ το χέρι του ανέβασε την ταχύτητα στο 4.το βλέμμα μου στράφηκε προς τις άδειες κερκίδες,και είδα την Νίνα να με κοιτάει βουρκωμένη και να μου λέει ένα «ευχαριστώ»κουνώντας τα χείλη της.o Κρις με κοίταξε όλο νόημα και το αυτοκίνητο άρχισε να αφήνει με μεγάλη ταχύτητα σημάδια στο χώμα
Πλευρά Harry
Έφτασα έξω από τον χωματόδρομο ενώ είδα κάποιους "Bodygards»να "φυλάνε»την είσοδο.βγήκα με γρήγορα βήματα από το αυτοκίνητο ενώ άρχισα να τους πλησιάζω.τους προσπέρασα,κατευθυνόμενος προς την είσοδο όταν ένα χέρι με σταμάτησε.«ΜΌΝΟ.VIP.ΓΙΑ.ΝΑΜΠΕΙΣ.ΜΈΣΑ»άκουσα τον έναν ενώ το χέρι του ακόμη ήταν κολλημένο στο στέρνο μου.«ακούμε με»έβαλα τα χέρια μου στον γιακά της μπλούζας του και τον κοίταξα λοξά «αν δεν με αφήσεις να μπω μέσα θα σου γαμησω την μάνα.και πίστεψε με θα το κάνω»o τόνος της φωνής μου ακούστηκε σοβαρός ενώ τον είδα να κάνει στο πλάι κάνοντας μου νεύμα να μπω μέσα.με ένα μικρό τροχαδι μπήκα μέσα και έψαχνα με τρόμο το αυτοκίνητο που βρισκόταν μέσα η μικρή.. Το οπτικό μου πεδίο γέμισα με την φιγούρα της μέσα από το αμάξι.παρόλο που φορούσε το προστατευτικό κράνος διέκρινα τον κίνδυνο στα μάτια της.έτρεξα με σπασμωδικές κινήσεις προς το μέρος του διοργανωτή φωνάζοντας του να σταματήσει όλο αυτό.με ρώτησε τον λόγο και του είπα πως η κοπέλα που βρίσκεται μέσα είναι ανήλικη.o κύριος όρος τους ήταν «οι διαγωνιζόμενοι άνω των 18 ετών».είπα αυτό το ψέμα προκειμένου να την σώσω.μέσα από τα ηχεία ανακηρύχτηκε σύντομα η λήξη της κόντρας και παρακαλούνταν όλα τα αυτοκίνητα να φύγουν από μια ειδική έξοδο που υπήρχε στον χωματόδρομο.καθώς το αμάξι του πιτσιρίκα που ήταν μέσα η Carmine άρχισε να βγάζει κάποιες μικρές σπίθες από την εξάτμιση,ένιωθα την καρδιά μου να «τυλίγεται»μέσα σε λίγα λεπτά είχε πάρει φωτιά ενώ τα δάκρυα μου,η φωνή μου αλλά και η επιθυμία μου να μπω μέσα και να την σώσω αυξάνονταν συνεχώς.είδα ειδικό φορείο που έτρεξε προς το μέρος ενώ παράλληλα ενώ μικρό-βανακι πυροσβεστικού ακολουθούσε το μέρος προς τα εκεί για να σβήσει την φωτιά.η αγωνία μου είχε χτυπήσει κόκκινο όταν είδα να την απεγκλωβίζουν.χτύπησα ένα κάθισμα που ήταν δίπλα και φώναξα δυνατά. «γαμω την πουτανα μου μικρή τι θα έκανα άμα σε έχανα»τότε κατάλαβα πως είπα κάτι που δεν περίμενα.την χρειαζόμουν..την ήθελα στην ζωή μου;ή μήπως..την θέλω;.
VOUS LISEZ
Daddy's Girl
FanfictionΤι εκανα;μολις το εκανα με το καινουριο amore της μανας μου. Θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι αυτη η ιστορία είναι αρκετά ντερτι ♥