18

1.4K 54 12
                                    

Πλεύρα Harry.

Αυτή η μικρή ξέρει πολύ καλά πως να μου την σηκώνει.και μόνο στην σκέψη ότι με έχει αφήσει έξω από το δωμάτιο της και να είμαι σε αυτήν την κατάσταση..εννοώ που μου τον διπλασίασε σε μέγεθος μόνο με ένα άγγιγμα,τρελαίνομαι.αλλά όχι.δεν θα της δώσω αυτήν την ικανοποίηση.περίμενα μέρες για να την βάλω από κάτω και να μπω μέσα της.πήρα φόρα και άνοιξα την πόρτα.κοκάλωσα στο θέαμα που γέμισε τα μάτια μου.εκείνη γυμνή από την μέση και πάνω ενώ από κάτω με ένα εσώρουχο που στο τέλος είχε δαντέλα.έκλεισα με δύναμη την πόρτα πίσω μου και την είδα που έμεινε προσηλωμένη στην θέση της ενώ με κοιτούσε έκπληκτη. «βγες έξω.θέλω να ξεντυθω»κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου ενώ χαμογέλασα.με αργά και σταθερά βήματα άρχισα να την πλησιάζω ενώ την είδα να πισωβηματιζει.την πλησίασα αρκετά και πριν καν προλάβει να κολλήσει στον τοίχο της κόλλησα εγώ.έβγαλε ένα επιφώνημα προφανώς επειδή η πλάτη της έγινε ένα με το κρύο τσιμέντο.«μωρό μου,τόσες φορές που σε έχω πηδήξει,από όσο θυμάμαι δεν φόραγες ρούχα.οπότε μην μου λες να βγω από το δωμάτιο σου»στο τέλος της πρότασης έσκυψα και της φιλισα απαλά τον λαιμό ενώ εκείνη αναστέναξε ελαφρώς.το χέρι μου ξεχύθηκε μέσα από το εσώρουχο της,ενώ το δάχτυλο μου έκανε κύκλους στην είσοδο της κλειτορίδας της.«ughh Harry»έπαιρνε βαθιές και μεγάλες ανάσες ενώ τα δάχτυλα της τράβαγαν ελάχιστα τα μαλλιά μου.«σε κάνω ακόμη υγρή.χμμμ..πόσο χαίρομαι γι αυτό!»έβγαλα τον δείκτη του χεριού μου από μέσα της,και έβαλα τον αντίχειρα βαθιά και βίαια μέσα της.«είσαι πολύ στενή τόσο καιρό έχω να σε πάρω»το έβγαλα απότομα ενώ την άκουσα να κλαψουρίζει..Πέρασα τα χέρια μου κάτω από τα μπούτια της και της έδωσα ώθηση να ανέβει πάνω μου.πήρε φόρα και την ακούμπησαν πάνω στο τοίχο.με μια ξαφνική κίνηση της έσκισα το κάτω εσώρουχο και η γλώσσα μου πήγε στην μια θηλή της.εκείνη έριξε πίσω το κεφάλι της ενώ τα μαλλιά της έγλυφαν την μέση της.την άκουσα να βγάζει αναστεναγμούς ενώ εγώ πιπιλουσα το στήθος της.τα χέρια της ήταν στον λαιμό μου μέχρι που τα πήρε απότομα και τα έβαλε στο παντελόνι.τότε κατάλαβε πως η στύση μου ήταν μεγάλη.μου γέλασε πονηρά και μετά την είδα που το ξεκούμπωσε.το κατέβασε μαζί με το μποξερακι ενώ κατέβηκε από πάνω μου.έκατσε στα γόνατα και με γρήγορη κίνηση τον πήρε όλον μέσα της.γούρλωσα τα μάτια μου και το χέρι μου μπλέχτηκε με τα μαλλιά της.την έσπρωχνα να τον πάρει περισσότερο ενώ προσπαθούσα να πάρω ανάσες.η αποκορύφωση έφτασε όταν η γλώσσα της μου τον έγλυφε κυκλικά εκεί δεν άντεξα.έχυσα μέσα στο στόμα της και την είδα που κατάπινε αργά και ερεθιστικά.«δεν αντέχω άλλο"έβγαλα τελείως τα ρούχα μου και την ξάπλωσα στο πάτωμα.της άνοιξα διάπλατα τα πόδια και ξεχύθηκα μέσα της.την άκουσα να ουρλιάζει ενώ τα πόδια της κλείδωναν τα πλευρά μου. «αα..harry..π-πιο αργά»την άκουγα λες και έκλαιγε ενώ ψιθύριζε.άρχισα να αυξάνω ταχύτητα και να κάνω σκληρές και απότομες κινήσεις μέσα της.«ξέρεις»βγήκα και ξανά μπήκα απότομα«πόσο καιρό»βγήκα και μπήκα με περισσότερη ορμή«ήθελα να σε πηδήξω;έστω και με το γύψο;»βγήκε και ξανά μπήκα τόσο σκληρά,βαθιά και απότομα μέσα της που ήμουν σίγουρος ότι την εσκυσα εκεί πέρα.δεν μπορούσε να απαντήσει.είχε χάσει τις δυνάμεις της και τα νύχια της είχαν αφήσει πόσα σημασία στην πλάτη μου.από την έξαψη δεν καταλάβαινα πόνο μόνο ηδονή.συνέχιζα να μπαίνω με χοντρές και σκληρές ωθήσεις μέσα της ενώ εκείνη αναστενάζε δυνατά.τα υγρά της άρχισαν να κάνουν την εμφάνιση τους πάνω στο μόριο μου.εκείνη τέλειωσε ενώ εγώ ακόμη συνέχιζα μέχρι να τελειώσω και εγώ.είχε ξαπλώσει πίσω ενώ τα χέρια της ήταν στον πωπο μου και με έσπρωχνε όλο και πιο βαθιά.την έβλεπα που είχε ρίξει το κεφάλι της κάτω και κοιτούσε το πέος μου να μπαίνει μέσα της ενώ τα υγρά που έβγαζα γυάλιζαν την επαφή που γινόταν εκεί.τα χέρια μου άρχισαν να χουφτώνουν το στήθος της όταν έδωσα μια σκληρή ώθηση και τελείωσα μέσα της.την άκουσα που αναστέναξε για τελευταία φορά δυνατά και ξάπλωσα πάνω της.«πόσο μου έλειψε το να μπαίνω μέσα σου» «και εμένα μου έλειψε»σήκωσα το κεφάλι μου και ενώσαμε τα χείλη μας ενώ οι γλώσσες μας γινόντουσαν ένα παιχνίδι μεταξύ τους.. «Θέλω να σε ρωτήσω κάτι σημαντικό μωρό μου και από αυτό θα εξαρτηθούν τα πάντα» είπε και με κοίταξε στα μάτια. «Με αγαπάς;» ρώτησε. «Ναι μωρό μου σ'αγαπώ από την πρώτη στιγμή που σε είδα» είπα ενώ σκούπισα τα δάκρυα της. «Πάμε να φύγουμε μαζί τώρα. Μακρυά από όλους.» είπε και με κοίταξε. Ήμουν διαθετιμένος να φύγω μαζί της; Ναι ήμουν. είπε και με κοίταξε. «Ναι μωρό μου.» Αυτό το «κομμάτι»ήταν ένα όνειρο μόνο λίγων δευτερολέπτων.ήταν πάνω στο στήθος μου και ανάσανε βαριά ενώ ακουγόταν λαχανιασμένος.να του το πω;θα του το πω!άνοιξα το στόμα μου για να μιλήσω όταν o ήχος από το κινητό του με πρόλαβε.τον είδα που γύρισε απότομα το κεφάλι του προς το κομοδίνο και άρπαξε το κινητό.με κοίταξε και πάγωσε.«μην μιλήσεις»μου έδειξε την οθόνη του κινητού του και είδα πως ήταν η μητέρα μου.το σήκωσε και άρχισε να μιλάει ενώ προσπαθούσε να ηρεμήσει την αναπνοή του.«έλα μωρό μου.». «ναι μια χαρά είμαι..» «και η μικρή μια χαρά» «πότε γυρίζεις;μου έλειψες..»με αυτό τα νεύρα μου εκτοξεύτηκαν στα ύψη.γύρισα το βλέμμα μου «εχθρικά»προς εκείνον ενώ τον είδα να χαμηλώνει το κεφάλι.τύλιξα ένα σεντόνι γύρω μου και σηκώθηκα όρθια φεύγοντας από το δωμάτιο με προορισμό το μπάνιο.άνοιξα την πόρτα και την έκλεισα με δύναμη και ενώ μετά από λίγο άκουσα τον Harry να κλείνει το τηλέφωνο και να βρίσκεται έξω από το μπάνιο,βαρώντας δυνατά την πόρτα και να φωνάζει να του ανοίξω.«παράτα με!»του φώναξα και κύλησα αργά στην πόρτα κλαίγοντας σιγανά.«μωρό μου..άνοιξε μου» «μην με ξανά πεις έτσι» έβγαλα έναν λυγμό και βαρεσα απαλά την πόρτα με τον αγκώνα.«Carm..κλαις;» «να μην σε νοιάζει» «άνοιξε μου μην την σπάσω και τα κάνω όλα πουτανα εδώ μέσα!»τον αγνόησα και συνέχισα να κλαίω.δεν ξέρω γιατί,αλλά όταν άκουσα να της μιλάει έτσι ένιωθα μίσος και οργή για εκείνη.«ΆΝΟΙΞΕ ΜΟΥ ΓΑΜΩ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ»σηκώθηκα όρθια και σκούπισα τα δάκρυα μου.άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω.κοίταζε κάτω ενώ το χέρι του το είχε στηρίξει στο κούφωμα της πόρτας.όταν με είδε σήκωσε το κεφάλι και με έπιασε δυνατά από τον καρπό.«όταν.σου.μιλάω.θα.με.ακούς!»είπε μέσα από τα δόντια του.τίναξα με δύναμη το χέρι μου και τον έσπρωξα λέγοντας του «βρε άι στο διάολο»μπήκα γρήγορα στο δωμάτιο μου και κλείδωσα την πόρτα πίσω μου.μετα από λίγο άκουσα να κλείνει και εκείνος την δική του με δύναμη.άνοιξα την ντουλάπα και έβγαλα από μέσα ένα σορτσάκι και μια μπλούζα κολλητή,ενώ μερικά ακόμη ρούχα τα έβαλα στο σακίδιο μου.«αφού θες αυτήν,κάτσε με αυτήν»σκέφτηκα και πήρα το σακίδιο φεύγοντας αθόρυβα και κλαίγοντας από το δωμάτιο μου.κατέβηκα τα σκαλιά αργά και χωρίς να κάνω θόρυβο για να μην με καταλάβει.Βγήκα έξω από το σπίτι και περίμενα να περάσει ένα ταξί.είδα ένα να πλησιάζει και γύρισα το βλέμμα μου τελευταία φορά προς το παράθυρο του δωματίου του.εκείνη την στιγμή τον είδα να ανοίγει την κουρτίνα και να κοιτάζει έξω ενώ αμέσως μετά έπεσε σε εμένα.γούρλωσε τα μάτια και προφανώς είδε την βαλίτσα και το ταξί που ήδη είχε φτάσει και έγινε καπνός από το παράθυρο.κοίταξα το παράθυρο πληγωμένη ενώ άνοιξα την πόρτα του ταξί μπαίνοντας μέσα.πριν την κλείσω είχε ήδη βγει από το σπίτι και με πλησίαζε τρέχοντας όμως πρόλαβα να πω στον οδηγό να φύγει.έκλεισα βιαστικά την πόρτα ενώ γύρισα πίσω το σώμα μου και τον είδα να φωνάζει το όνομα μου.ξανά γύρισα κανονικά και σταύρωσα τα χέρια μου ενώ άρχισα πάλι να κλαίω κοιτώντας έξω από το παράθυρο.έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη μου και πληκτρολόγησα τον αριθμό της Νινας.«ναι;» «έλα νίνα..»είπα και μου ξέφυγε ένας λυγμός «τι έγινε ρε;γιατί κλαις;»από την φωνή της ένιωσα την ανησυχία της «μπορώ να έρθω να μείνω λίγες μέρες στο σπίτι σου;» «ναι ρε έλα.σε περιμένω»έκλεισα το κινητό και συνέχιζα ότι έκανα.τα δάκρυα ξεχύνονταν σαν έναν καταρράκτη στα μάτια μου..
Αφού το ταξί με άφησε στον προορισμό μου,πλήρωσα και βγήκα βαριεστημένα από μέσα.με αργά βήματα κατευθύνθηκα προς την εξώπορτα και την χτύπησα δειλά.μετά από λίγο είδα την Νίνα να ανοίγει και να με κοιτάζει θλιμμένα.μου πήρε τον σάκο και με τράβηξε απαλά στην αγκαλιά της.άρχισα να κλαίω με αθόρυβους λυγμούς ενώ είχα κουλουριαστει.μου είπε να περάσω μέσα ενώ έκλεισε την πόρτα πίσω της.κάθισα στον καναπέ και μετά από λίγο έκατσε και εκείνη.έβαλε το κεφάλι μου στα πόδια της ενώ εγώ καθόμουν σε στάση ομβρυακη και έκλαιγα συνεχώς.δεν με ρώτησε τι συνέβη.αυτή είναι η κολλητή μου!ποτέ δεν με ρωτάει τι έχει γίνει αν πρώτα δεν ηρεμήσω.μου χάιδευε τα μαλλιά ενώ τα μάτια μου ήταν ήδη κόκκινα,πρισμενα και κουρασμένα..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 14, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now