Μερος 15

735 50 5
                                    

Πλευρά Carmine

Άρχισα να ανακτώ τις δυνάμεις μου και προσπάθησα να ανοίξω τα μάτια μου.άκουγα την Νίνα να κλαίει με λυγμούς ενώ τον Derek να της λέει «δεν το ήθελα μωρό μου..αλήθεια»τότε άνοιξα τα μάτια μου και είδα πως μια πετσέτα ελουζε το μάτι μου.προφανώς είχε μέσα πάγο.«Carm..»την είδα που με το ένα της χέρι σκούπισε τα δάκρυα της και με το άλλο ακόμη κράταγε τον πάγο.μου χαμογέλασε ελαφρώς και της ανταπέδωσα και εγώ με ένα πονεμένο.διέκρινα από πίσω της,την φιγούρα του Derek..«Νίνα κάτσε λίγο..»την απομάκρυνε από κοντά μου ενώ έκατσε στα πέλματα του κοιτάζοντας με..«συγνώμη..»ξεφυσυξε «συγνώμη Carmine για αυτό»μου χάιδεψε με τον αντίχειρα του το κάτω μέρος του ματιού μου.έβγαλα ένα επιφώνημα πόνου και το συνόδεψα με ένα «αουτς»τον είδα που γύρισε απότομα προς την Νίνα και της πήρε τον πάγο βάζοντας τον ξανά στην περιοχή του ματιού μου..μου τον έδωσε να τον κρατήσω και ξανά σηκώθηκε κατευθυνόμενος προς την Νιν..«ζωή μου..τ-το ξέρω πως ήμουν απότομος και σε τρόμαξα..απλά,απλά δεν ξέρω.τρομοκρατήθηκα.φοβήθηκα.το θέλω αυτό το μωρό..θέλω να κάνεις το παιδί μας..έβλεπα την Νίνα να κλαίει ενώ το χέρι του Derek είχε πάει στην κοιλιά της..«μακάρι να είναι κορίτσι..να πάρει τα μάτια σου,τα χείλη σου,τα μαλλιά σου,την ομορφιά σου,το χαμόγελο σου..θεέ μου το χαμόγελο σου..o έρωτας της ζωής μου"την πλησίασε και κόλλησαν τα χείλη του απαλά.άκουσα και τους δύο να ψιθυρίζουν ταυτόχρονα «σ'αγαπάω"σηκώθηκα σιγανά από τον καναπέ και με αθόρυβα βήματα έφτασα στην πόρτα.αφού την άνοιξα βγήκα έξω και για καλή μου τύχη ένα ταξί ήταν λίγο πιο κάτω.o αφόρητος πόνος στο πόδι αλλά και στο μάτι μου στερούσαν την δυνατότητα να περπατήσω.με νύχια και με δόντια έφτασα και μπήκα μέσα.έβαλα τα γυαλιά ηλίου προκειμένου να κρύψω την«πανέμορφη"θέα του ματιού μου.«Frozil Laduve 18"έδωσα την διεύθυνση του σπιτιού και το αυτοκίνητο άρχισε την πορεία του.«7$ παρακαλώ"δεν κατάλαβα για το πότε έφτασα.του έδωσα τα χρήματα και άρχισα να πηγαίνω προς την εξώπορτα.πριν ανοίξω όμως άκουσα φωνές.«ΘΕΈ ΜΟΥ.».σκέφτηκα.ήταν o Harry.«ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ CARMINE;ΣΉΚΩΣΕ ΤΟ»carmine;εμένα έπαιρνε;έβγαλα γρήγορα το κινητό από την τσάντα μου και είδα πως με έπαιρνε.το ξανά έβαλα μέσα και μπήκα γρήγορα σπίτι.το βλέμμα του καρφώθηκε πάνω μου ενώ έριξε με όλη του την δύναμη το κινητό στο τοίχο με αποτέλεσμα να γίνει κομμάτια.τον είδα που είχε κοκκινίσει και είχε βγάλει την μπλούζα του«που.ήσουν;»ψιθύρισε και σήκωσε το βλέμμα του κοιτάζοντας με σοβαρά.άρχισε να με πλησιάζει ενώ εγώ πιαωβηματιζα..«σε ρώτησα κάτι.ΠΟΥ ΉΣΟΥΝ;»άρχισε να υψώνει την φωνή του ενώ η πλάτη μου ήδη είχε κολλήσει στον τοίχο.»κάπου.δεν σαν αφορά»έσκυψα το κεφάλι και τον είδα να χασκογελαει.παγίδευσε το κεφάλι μου μέσα στα χέρια του και πλησίασε τον λαιμό μου .«γαμω την πουτανα μου πες που ήσουν»η ανάσα του χτύπησε στον λαιμό μου και αμέσως μετά το χέρι του χτύπησε με δύναμη τον τοίχο κάνοντας με να αναπήδησω από τον φόβο.»είπα.ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΆ.ΠΑΡΆΤΑ ΜΕ»τον έσπρωξα με δύναμη και πήγα να φύγω«ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥΘΕΝΆ»με άρπαξε από τον αγκώνα και με κόλλησε πάλι στον τοίχο.«ΌΤΑΝ ΣΟΥ ΜΙΛΆΩ ΘΑ ΜΕ ΚΟΙΤΆΣ ΚΑΙ ΌΤΑΝ ΘΑ ΣΕ ΡΩΤΆΩ ΘΑ ΑΠΑΝΤΆΣ» «ΑΛΉΘΕΙΑ;ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΈΣ ΣΟΥ ΑΛΛΟΎ.ΌΧΙ ΣΕ ΜΈΝΑ.ΕΔΏ ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ Η ΜΆΝΑ ΜΟΥ» «ΕΊΣΑΙ ΤΌΣΟ ΠΟΥΣΤΙΚΑ ΞΕΡΟΚΈΦΑΛΗ"με έπιασε από το σβέρκο και με έφερε κοντά του φιλώντας με.στην αρχή προσπαθούσα να αντισταθώ αλλά όταν πρόσθεσε και την γλώσσα του απλά αφέθηκα.σταματήσαμε το φιλί και ενώσαμε τα μέτωπα μας ανασαίνοντας βαριά.«θέλω να δω τα μάτια σου.βγάλε τα γυαλιά.δεν έχει τόσο ήλιο εδώ μέσα"έβγαλε ένα πνιχτό γέλιο ενώ σκέφτηκα πως τώρα θα γίνει χαμός..

Daddy's GirlWhere stories live. Discover now