Μερος 8 ( β)

1K 51 2
                                    

Η ώρα είχε πάει 2.50 τα μεσάνυχτα και η περιέργεια είχε κατακλείσει το σώμα μου..«τι στη ευχή θέλει να κάνουμε στις 3 το βράδυ στο κήπο;»παρόμοιες σκέψεις βασάνιζαν το μυαλό μου όταν άκουσα την πόρτα από το δωμάτιο του να ανοίγει,και να κατεβαίνει τα σκαλιά.σηκώθηκα από το κρεβάτι και πλησίασα στην τζαμαρία.τον είδα που είχε κάτσει στην καρέκλα και κοιτούσε την θέα του νερού της πισίνας.απομακρύνθηκα από το παράθυρο και αφαίρεσα το σουτιέν μου.είχα μείνει με το κάτω εσώρουχο όπως μου είχε πει και βγήκα και εγώ από το δωμάτιο μου.με αργά,σταθερά και αθόρυβα βήματα πλησίασα την πίσω πόρτα που οδηγούσε στον κήπο.την άνοιξα προσεκτικά χωρίς να κάνω θόρυβο και άρχισα να πηγαίνω προς το μέρος του ενώ εκείνος ήταν γυρισμένος με την πλάτη.«βγάλε το εσώρουχο σου και κάτσε στα γόνατα».είχα μείνει άφωνη,ώσπου η φωνή του υψώθηκε«ΒΓΑΛΤΟ.ΤΏΡΑ.ΚΑΙ.ΚΆΝΕ.ΌΤΙ.ΣΟΥ.ΕΊΠΑ.ΓΑΜΩ.ΤΗΝ.ΠΟΥΤΑΝΑ.ΜΟΥ»τα χέρια μου «κολύμπησαν»μέχρι το κάτω μέρος του εσωρούχου και το έβγαλα. σηκώνεται όρθιος.ήταν ακόμη όμως γυρισμένος με την πλάτη.ήταν και αυτός με το μποξερακι.τον είδα που με γρήγορες κινήσεις το έβγαλε και το άφησε δίπλα.«έλα και κάτσε πάνω στον "φιλο" μου μωρό μου.έχει γίνει τεράστιος εξαιτίας σου»χαμογέλασα στην ιδέα και αφού μπήκα μπροστά του άνοιξα τα πόδια μου και έκατσα πάνω στο σκληρό του μόριο.έβγαλα έναν απαλό αναστεναγμό και το ένα του χέρι έκανε στην άκρη τα μαλλιά μου.η γλώσσα του εξερευνούσε τον λαιμό μου ενώ εγώ ανεβοκατέβαινα με ταχύτητα και δύναμη.βογκουσα δυνατά,ενώ τα χέρια του χουφτωναν τα μπούτια μου και με έσπρωχνε όλο και πιο βαθιά και πιο βαθιά. Όλα μέσα μου άρχισαν να καταρρέουν.ήταν απίστευτα χοντρά.νιώθω πως χάνω τις δυνάμεις μου,σε κάθε εκατοστό του που μπαίνει μέσα μου.πρώτη φορά το κάνω με κάποιον και θέλω να το κάνω συνέχεια.ναι ξέρω δεν είναι δίκαιο για την μητέρα μου αλλά δεν μπορώ να το ελέγξω.με τρελενη μόνο με ένα του χαμόγελο,και με αναβει με ένα του βλέμμα..

Daddy's GirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora